Nu spørger jeg først Thomas, hvordan skal jeg forstå at du skriver dette med henvisning til citat fra mig? |
Det er nu, du som Salgs- og Marketingdirektør skal kigge nærmere på det her.
Nu spørger jeg først Thomas, hvordan skal jeg forstå at du skriver dette med henvisning til citat fra mig? |
Køb ren argan olie her
Hvorfor bruger du så ikke noget af dit overskud til at hjælpe dem gennem deres krise? istedet for at skrive et indlæg som opfattes nedladende? Du skal nok degraderes i 3 måneder fra din stilling, for det er den mest direkte vej til ikke at skaffe nye kunder ved at tale ned om nogen som måske står i stamper og ikke kan overskue tingene. Tror du skal rette din signatur og skrive: Juniorsælger under oplæring
|
Køb ren argan olie her
Og så lige hurtigt dansk-kursus vil også gøre underværker.' Hilsen |
Det gør vi skam også, vi hjælper virksomheder videre hverdag |
Fordi det er dig som gør det i denne sammenhænge. Og for at vise hvad jeg mener. Ja Martin har lavet en fejl, men lad dog være med at se negativt på ham, pga. af en lille fejl. Som du jo sikkert ved har jeg også lavet fejl med indlæg og folk gjorde det samme ''skriv negativt om mig'' og det hjælper i hvert fald ikke! Også mener jeg at hvis vi stopper med at skrive mere i denne tråd skriver Martin nok hellere ikke mere. |
Det harmonerer bare ikke med trådstarten, som jeg kan se, du også efterhånden har opfattet Jeg tror alle inden for vor branche netop gerne vil hjælpe, særligt uden at dømme nogen eller generalisere for meget. Hilsen |
Hej Thomas Så er jeg absolut ikke enig med dig Iøvrigt synes jeg faktisk, at Lagersalg har været temmelig sober i sine indlæg i denne tråd. Hilsen |
Hej Thomas. Jeg kan aldrig have noget positivt at sige til folk der på den måde ikke tænker sig om inden de poster et indlæg af den karakter. Og generelt kan du være sikker på at ingen seriøse forretningsfolk anvender ydelser fra virksomheder der træder på den måde i spinaten. Det er de lærepenge man betaler for at "dumme" sig. Hvordan jeg reagerer og svarer på sådan et indlæg står jeg 100% inde- og til ansvar for. At du bagatelliserer trådstarters indlæg er du i din fulde ret til og er for mig fuldkommen ligegyldigt, da jeg for mine egne kommentarers vedkommende ikke lader mig influere af hvad andre mener.
|
Køb ren argan olie her
Enig Det tror jeg trådstarteren har misset Hilsen |