Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der ?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:
Ved i hvad jeg er ved at blive godt træt af??? Folk som ikke kan andet end at snakke negativt om andre - sig det dog for h***** pænt, det andet bliver man bare sur over at høre, det kommer man ingen vegne med.

Nu spørger jeg først Thomas, hvordan skal jeg forstå at du skriver dette med henvisning til citat fra mig?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Det er nu, du som Salgs- og Marketingdirektør skal kigge nærmere på det her.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:41

Martin :
nogle aminoer bruger alt deres fritid herinde plus arbejdes tid. og her inden siger folk ikke at de må lukke deres firma fordi de ingen kunder har de kæmper videre og finder nye måder

Hvorfor bruger du så ikke noget af dit overskud til at hjælpe dem gennem deres krise? istedet for at skrive et indlæg som opfattes nedladende?

Du skal nok degraderes i 3 måneder fra din stilling, for det er den mest direkte vej til ikke at skaffe nye kunder ved at tale ned om nogen som måske står i stamper og ikke kan overskue tingene.

Tror du skal rette din signatur og skrive: Juniorsælger under oplæring

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Og så lige hurtigt dansk-kursus vil også gøre underværker.'

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:43

Det gør vi skam også, vi hjælper virksomheder videre hverdag

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:45

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Ved i hvad jeg er ved at blive godt træt af??? Folk som ikke kan andet end at snakke negativt om andre - sig det dog for h***** pænt, det andet bliver man bare sur over at høre, det kommer man ingen vegne med.

Nu spørger jeg først Thomas, hvordan skal jeg forstå at du skriver dette med henvisning til citat fra mig?

Fordi det er dig som gør det i denne sammenhænge. Og for at vise hvad jeg mener.

Ja Martin har lavet en fejl, men lad dog være med at se negativt på ham, pga. af en lille fejl.

Som du jo sikkert ved har jeg også lavet fejl med indlæg og folk gjorde det samme ''skriv negativt om mig'' og det hjælper i hvert fald ikke!

Også mener jeg at hvis vi stopper med at skrive mere i denne tråd skriver Martin nok hellere ikke mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Det harmonerer bare ikke med trådstarten, som jeg kan se, du også efterhånden har opfattetBig Smile

Jeg tror alle inden for vor branche netop gerne vil hjælpe, særligt uden at dømme nogen eller generalisere for meget.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Thomas De Oliveira:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Fordi det er dig som gør det i denne sammenhænge. Og for at vise hvad jeg mener.

Ja Martin har lavet en fejl, men lad dog være med at se negativt på ham, pga. af en lille fejl.

Som du jo sikkert ved har jeg også lavet fejl med indlæg og folk gjorde det samme ''skriv negativt om mig'' og det hjælper i hvert fald ikke!

Også mener jeg at hvis vi stopper med at skrive mere i denne tråd skriver Martin nok hellere ikke mere.

Hej Thomas

Så er jeg absolut ikke enig med dig No Det er ikke en lille fejl, at man skriver, at folk bare skal lette sig fra sin f... r... og herefter ikke forstår, hvorfor man bliver konfronteret for sine udtalelser.

Iøvrigt synes jeg faktisk, at Lagersalg har været temmelig sober i sine indlæg i denne tråd. Yes Det er fuldt foryjent, at Martin får en over fingrene for starten af denne tråd.

Hilsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Hej Thomas.

Jeg kan aldrig have noget positivt at sige til folk der på den måde ikke tænker sig om inden de poster et indlæg af den karakter. Og generelt kan du være sikker på at ingen seriøse forretningsfolk anvender ydelser fra virksomheder der træder på den måde i spinaten. Det er de lærepenge man betaler for at "dumme" sig.

Hvordan jeg reagerer og svarer på sådan et indlæg står jeg 100% inde- og til ansvar for.

At du bagatelliserer trådstarters indlæg er du i din fulde ret til og er for mig fuldkommen ligegyldigt, da jeg for mine egne kommentarers vedkommende ikke lader mig influere af hvad andre mener.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Hej Thomas.

Jeg kan aldrig have noget positivt at sige til folk der på den måde ikke tænker sig om inden de poster et indlæg af den karakter. Og generelt kan du være sikker på at ingen seriøse forretningsfolk anvender ydelser fra virksomheder der træder på den måde i spinaten. Det er de lærepenge man betaler for at "dumme" sig.

Hvordan jeg reagerer og svarer på sådan et indlæg står jeg 100% inde- og til ansvar for.

At du bagatelliserer trådstarters indlæg er du i din fulde ret til og er for mig fuldkommen ligegyldigt, da jeg for mine egne kommentarers vedkommende ikke lader mig influere af hvad andre mener.

EnigYes Stå til ansvar for sine handlinger Yes

Det tror jeg trådstarteren har misset Wink

Hilsen

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)