Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der ?

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
Tonny jeg siger ikke at der ikke er krise men jeg er træt at hele tiden høre om den og at folk har vænnet sig til at man kunne vælte sig i arbejde

Kan godt være det er det du mener, men det er ikke sådan at det skrevne ord forstås.

Du er en yderst pinlig salgs- og marketingsdirektør.

Tag 10 af dine venner og giv dem teksten og spørg hvad de tror en tekst den i trådstarten betyder og om de finder den opløftende eller nedladende. Så vil du måske lære noget, hvis du kan.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Henrik Krogh:

Martin :
ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

..... Og så blev min liste over useriøse firmaer lige et firma længere. Moralske opsange kan være godt indimellem men man bør så sandelig overveje om stedet er det rette.

Amino er nok et af de fora, hvor der bobler mest med ideer og inspiration. Derfor skyder du efter min opfattelse langt over mål i dine udgydelser. Meget uprofessionelt af et firma som netop henvender sig til en målgruppe som Amino....

Henrik

Enig Yes

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:31

Amino er en bl.a en debat side hvor man kan snakke om tingene og det er det jeg mener

Tilmeldt 30. Oct 09

Henrik Krogh:
..... Og så blev min liste over useriøse firmaer lige et firma længere. Moralske opsange kan være godt indimellem men man bør så sandelig overveje om stedet er det rette.

Netop - kan ikke give flere stjerner i dag. Så derfor anerkendelse for indlæg her.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0

Martin :
Og Peter der er ikke til aminoer

Hvem er det så du henvender dig til når du bruger direkte tale, dig og I - på Amino??? Det understeger da blot pointen om at indlægget er malplaceret.....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:32

Martin :

ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

Det kan du vel passende fortælle til de over 160.000 der blev arbejdsløse sidste år. 2009 var det år, hvor der blev flest arbejdsløse mål på timer i de sidste 2 årtier...

Det er sku nærmere dig, der burde sætte dig ind i tingene, fremfor at beskylde ramte folk for at være dovne!!!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin :

Amino er en bl.a en debat side hvor man kan snakke om tingene og det er det jeg mener

Lige nu tror jeg ikke du ved hvad du mener, og du lytter ikke til Tonny´s råd. Du kan ikke redde den, og du gør det ikke bedre for din virksomhed Green Business House.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:34

Lagersalg123 - JEN:
Du er en yderst pinlig salgs- og marketingsdirektør.

Ved i hvad jeg er ved at blive godt træt af??? Folk som ikke kan andet end at snakke negativt om andre - sig det dog for h***** pænt, det andet bliver man bare sur over at høre, det kommer man ingen vegne med.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:36

Jeg undskylder meget hvis den blev forstået sådan og kan se siden der er så mange der synes det er fejlen ligger hos mig

Det er mener er netop at man skal gøre som aminoer og tænke nyt, nogle aminoer bruger alt deres fritid herinde plus arbejdes tid. og her inden siger folk ikke at de må lukke deres firma fordi de ingen kunder har de kæmper videre og finder nye måder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Hej

Enig Thomas Yes

Det nemmeste her i tilværelsen er at rakke andre ned, men selv at komme med noget konstruktivt er straks meget mere svært.Surprise

Hilsen

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)