Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der ?

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Jeg ville ønske at i gad læse det før i svarer jeg skrev at jeg havde brug for at få lyst og i stedet for at trække folk ned fortæller jeg at det er muligt at drive en virksomhed

Du kan ikke trække den i land. Og du skal ikke bede os om at læse i den tone, så kan du lære at skrive og formulere dig.

Du skriver jo som om du enten er stiv eller på stoffer. Læs dog selv korrektur inden du trykker på send, klaphat.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19

Hej

Finanskrise eller hvad, men dem jeg har kendskab til, er nu røget ned bl.a. p.g.a. Roskilde Bank, men det er selvfølgelig deres egen skyld. De kunne bare lade være med at sidde på sin flade No

Stop nu, inden det bliver for fjollet.

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Okay fortæl mig lige hvad det har med sagen at gøre ja vi tilbyder folk at overtag deres "kedelige" opgaver så de kan gøre det de er bedst til (ja ved godt det minder lidt om Danske Bank) og ja vi hjælpe folk videre som har det svært med deres økonomi

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

Hej

Der er da en stavekontrol i indlæggene, men det ser ikke ud til, at den tager høje for grammatiken Wink

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:21

Nu ved jeg lidt om Green Business House, og de er en ung virksomhed med en masse vækst. Væksten er netop kommet fordi der har været finanskrise,(mener jeg) så har man ikke råd til en bogholder i butikken eller en telefonpasser osv. derfor mener jeg også at finanskrise er sundt for Martin og Green Business House Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Martin :

Okay fortæl mig lige hvad det har med sagen at gøre ja vi tilbyder folk at overtag deres "kedelige" opgaver så de kan gøre det de er bedst til (ja ved godt det minder lidt om Danske Bank) og ja vi hjælpe folk videre som har det svært med deres økonomi ? 

Hej

Jeg tror desværre, du får svært ved at redde den her tråd, så lyt til et godt råd. Stop nu og lad den gå i glemmebogenCool

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:24

Tonny jeg siger ikke at der ikke er krise men jeg er træt at hele tiden høre om den og at folk har vænnet sig til at man kunne vælte sig i arbejde

Og Peter der er ikke til aminoer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

O.K. Martin......det var heller ikke for at træde på nogen.

Forstod bare ikke umiddelbart formålet med indlægget.

/peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27

Martin :
ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

..... Og så blev min liste over useriøse firmaer lige et firma længere. Moralske opsange kan være godt indimellem men man bør så sandelig overveje om stedet er det rette.

Amino er nok et af de fora, hvor der bobler mest med ideer og inspiration. Derfor skyder du efter min opfattelse langt over mål i dine udgydelser. Meget uprofessionelt af et firma som netop henvender sig til en målgruppe som Amino....

Henrik

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:28

Formålet skulle ha været at få folk til at tænke anderledes og gøre noget for at få deres kunder, så som at bruge tid på amino

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)