Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glemte jeg at nævne Go'aften Danmark? ;-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Mjaaa, lad os nu se. ;-) Jeg vil nu vælge have respekt for det de gerne vil formidle, og kun nævne det hvis det virkelig er relevant. De må jo også gerne synes at jeg kunne være værd at tale med igen. :-)

Yes Det klarede du til UG med kryds og slange Yes

Og du fik også din faktaboks om bogen - det bliver spændende om det kaster noget af sig.

Tillykke med det

mvh

Jan

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:41
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:42

Hey,

Så dig også - Super godt gået, du var slet ikke nervøs! Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45

Godt gået - meget sikker fremtrædende.

Håber bogen ryger over disken i stor stil

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:52

Meget interesant.. Jeg har altid gået med ideen om at logisk set, kan man jo ikke KUN holde af en person, man kan vel sagtens holde af flere personer samtidigt..

Syntes det er meget interesant og fuld respekt fra min side af.. jeg har svært ved at holde styr på 1 kæreste, så 2-3 ville jeg nok bare skyde mig selv :)

Håber Bogen sælger rigtigt godt! det er ihvertfal interesant emne :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:28

Tillykke med omtalen, god performance Smile Jeg kan forestille mig at det er lidt ligesom når man får barn nummer 2 og man lige når at tænke om man kan elske dem begge lige højt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:29

Tusind tak skal I have. :-) Jeg var SÅ glad bagefter - det gik lige som jeg havde håbet.

Og ja, på det forretningsmæssige plan bliver det også spændende at se hvad sådan en lille bogtitel i en faktaboks under et interview giver. Jeg har fået forbløffende lidt (i hvert fald at dømme ud fra det umiddelbart målbare) ud af at være i  Femina o.lign., så jeg tør ikke længere håbe på at "DET her giver det store salgsboom" når jeg er med i noget. Afventer roligt. ;-) Til gengæld giver det jo så tilfredsstillelse på det personlige plan at få lov at fortælle noget der ligger en passioneret på sinde, og det er dybest set formidlingen af den information det handler om. Ekstra salg ville bare være en rigtig rar bonus.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:11

Hej Anja

Så fik jeg set programmet sammen med Mathilde. Hvor gør du det bare godt og hvor er det fedt at du får sat nogle tanker i gang hos mange mennesker!

Hvorfor lever vi næsten alle i et monogamt forhold? Fordi det er det vi inderst ønsker eller fordi det er normen og traditionen i samfundet?

Håber programmet har givet dig noget positiv respons :D

Tonny

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:23

Hej Anja,

Jeg så også indslaget. Super fedt at du står frem og viser, at der ikke kun er 1 måde at leve på. Jeg synes i høj grad, at vi har brug for, at der bliver "lidt højere til loftet" i Danmark. Uanset om man er enig eller ej, så er det vigtigt at der er plads til alle og respekt for, at bevæge sig lidt uden for normerne. Så fuld respekt til dig for at skabe lidt debat omkring disse "normer" Yes

Mvh Camilla

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)