@Mikael: Du har helt ret, men må alligevel sige, at jeg aldrig uden grund har brugt en sådan tone som GMStudio fremfører herinde i denne tråd, og der burde være rettet op på fejlene fra starten, og man burde fra GMStudio's side have erkendt at man har lavet en fejl, og slettet opgaven fra freelancer og tilrettet indholdet i første indlæg.
@Mikael: Du har helt ret, men må alligevel sige, at jeg aldrig uden grund har brugt en sådan tone som GMStudio fremfører herinde i denne tråd, og der burde være rettet op på fejlene fra starten, og man burde fra GMStudio's side have erkendt at man har lavet en fejl, og slettet opgaven fra freelancer og tilrettet indholdet i første indlæg.
Så havde alle været glade og tilfredse
prøv lige at kigge på de første indlæg , tror du folk vil tro på jer , når i køre frem i den tone fra første indlæg , jeg tror meste de føler i angriber dem fordi de tror de tage nogle af jeres kunder ,der skrives dette her ommer , meste useriøse indlæg , i har fået den den normale reaktion , når i angriber en der ikke kender forummets regler .
Man kan dog lære noget af dette vidste , man skriver et indlæg skal man komme med saglige konstruktiv kritik ,fra start af , i stedet for negative indlæg og oveni er flere ekstrem korte , uden reelt indhold .
Vi er her for at hjælpe hinanden ikke ?, det er forummet for mener jeg , på alle mulig måder.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Arrrahahahahahaha! Fem fede stjerner til GMStudio for udtrykket
"Når jeg vil starte min nye hjemmeside her, vil hver joker skære hans fingre under hans tænder."
Det skal jeg klart til at bruge i alle mulige (og umulige) sammenhænge.
Så tror jeg folk vil kigge lidt underligt på dig. For det giver absolut ingen mening what so ever. :-)
Giver absolut mening kig på hvor korte og dårlige kritik på en der opretter sin første tråd og et af sine første indlæg herpå forummet , forstår så udmærket det skrevet efterfølgende , og jeg tror mange ville reagere på samme måde vidste , de blev modtaget sådan ved sit første indlæg , for de ved ikke bedre de kender ikke forummets regler og kan bl.a. tro i er bange for dem f.eks. at de Snupper jeres kunder ,og derfor giver så dårlige ukonstruktiv kritik uden indhold
De fortjener da 5 plus stjerner og den dårlige kritik i starten uden saglighed , er ikke en værdig måde at byde en ny aminoer , ind på dette forum , vi kan dog lære noget af dette skriv konstuktiv kritik fra start af især til ny bruger , for de kender ikke forummet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi er professionelt webdesigner og laver nye hjemmesider (ALL IN ONE PRICE) for kun 3333 kr (ex. Moms) ,med Domain + Hosting + webdesign(Adobe Photoshop CS3, Flash CS3, Hype Text Markup Language “HTML”og Cascading Style Sneet “CSS”) Vi designer din hjemmeside ind til du er tilfreds.
Hvis du ønsker at have et webshop så kan du kontakte os og vi sender dig et tilbud.
Hej og velkommen til Amino. Jeg har et godt råd til jer. Prøve at bruge lidt tid på at surfe rundt og lær på den måde folk at kende. Når i så har styr på det hele, så begynd at hjælpe dem i kan. Når i har gjort det, så vil folk automatisk begynde at købe jeres ydelser og så kører det hele af sig selv.
Arrrahahahahahaha! Fem fede stjerner til GMStudio for udtrykket
"Når jeg vil starte min nye hjemmeside her, vil hver joker skære hans fingre under hans tænder."
Det skal jeg klart til at bruge i alle mulige (og umulige) sammenhænge.
Så tror jeg folk vil kigge lidt underligt på dig. For det giver absolut ingen mening what so ever. :-)
Giver absolut mening kig på hvor korte og dårlige kritik på en der opretter sin første tråd og et af sine første indlæg herpå forummet , forstår så udmærket det skrevet efterfølgende , og jeg tror mange ville reagere på samme måde vidste , de blev modtaget sådan ved sit første indlæg , for de ved ikke bedre de kender ikke forummets regler og kan bl.a. tro i er bange for dem f.eks. at de Snupper jeres kunder ,og derfor giver så dårlige ukonstruktiv kritik uden indhold
De fortjener da 5 plus stjerner og den dårlige kritik i starten uden saglighed , er ikke en værdig måde at byde en ny aminoer , ind på dette forum , vi kan dog lære noget af dette skriv konstuktiv kritik fra start af især til ny bruger , for de kender ikke forummet
Altså jeg ved ikke helt hvordan du har læst hvad jeg skrev, men Lone sagde hun ville begynde og gå rundt og sige ""Når jeg vil starte min nye hjemmeside her, vil hver joker skære hans fingre under hans tænder."" hele tiden, og så sagde jeg, at så ville folk nok kigge lidt underligt på hende (fordi selve sætningen ikke giver nogen mening.)