Jo kan godt se det måske ikke´, er det bedste webdesign.
Dog en ide lav en ny hjemmeside , det kan du sikkert , nogle webmaster siger de så har så "meget" at lave , at de ikke har tid til sin egen hjemmeside .
Dette er stor gang vrøvl , disse webmaster siger , de kan jo sætte deres priser langt højere op og kunderne laver mindre vrøvl , med kunder fordi de f.eks. kan se på siden hvilken betingelser du har , når de køber en vare , vis man køber en service hos dem
Med du er ny herinde , opret bare en ny tråd , når din nye hjemmesiden er færdig , for måske gemmer der nogle guldkorn hos dig , og velkommen hertil amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Med du er ny herinde , opret bare en ny tråd , når din nye hjemmesiden er færdig , for måske gemmer der nogle guldkorn hos dig , og velkommen hertil amino.dk
Vi er professionelt webdesigner og laver nye hjemmesider (ALL IN ONE PRICE) for kun 3333 kr (ex. Moms) ,med Domain + Hosting + webdesign(Adobe Photoshop CS3, Flash CS3, Hype Text Markup Language “HTML”og Cascading Style Sneet “CSS”) Vi designer din hjemmeside ind til du er tilfreds.
Hvis du ønsker at have et webshop så kan du kontakte os og vi sender dig et tilbud.
Velkommen til Amino
1 - Få en til at hjælpe dig med din tekst. No offence, men den virker ikke særlig godt.
2 - Sørg for tydeligt at linke til jeres hjemmeside.
3 - Sørg for at beskrive nøje, hvad de 3333,- (sjov pris for øvrigt, virker lidt tilfældig) giver, og navnlig hvad de ikke dækker.
Hey Mikael christiansen Tak for dine kommentarer, og du er den eneste, der giver mig noget konstruktiv idé. Andre er bare for sjov. Min hjemmeside i Vista var en meget gammel version, og desværre er jeg forbinde det med denne tråd. Jeg er 100% professionel, og hvis nogen har en tvivl, han er velkommen til at komme til vores studie på Baldershøj 26A, Ishøj. Også i de kommende dage, når jeg vil starte min nye hjemmeside her, vil hver joker skære hans fingre under hans tænder.
Til: Nikolaj Nørbæk Jensen Giv mig nogle referencer på dine hjemmesider. Jeg vil se dem og skrive dig mere bedre JOKES lille dreng:) Hvis du har nogen forvirring om vores professionelle studie bare kommer for at besøge vores studie på: Baldershøj 26, Ishøj. ok lille dreng. Om dit besøg vil jeg også give dig nogle gode kvalitet slik.
Det var dog en fortræffelig tone at føre... man sidder lidt med en dårlig smag i munden af at læse det her - men håber der kommer noget ud af de "pæne" ord for jer. ;-)