Vi er professionelt webdesigner og laver nye hjemmesider (ALL IN ONE PRICE) for kun 3333 kr (ex. Moms) ,med Domain + Hosting + webdesign(Adobe Photoshop CS3, Flash CS3, Hype Text Markup Language “HTML”og Cascading Style Sneet “CSS”) Vi designer din hjemmeside ind til du er tilfreds.
Hvis du ønsker at have et webshop så kan du kontakte os og vi sender dig et tilbud.
Jeg er normalt ikke meget for at rakke ned på andre, men det virker gennemført useriøst det her, både fagligheden, indlægget og websitet - correct me if i'm wrong. Det lægger op til en debat jeg ofte har tænkt på med emnet: "i fremtiden tror alle brugere på internettet de er webdesignere..."
Det er måske groft sagt, men altså bare fordi jeg har opsat en hylde i mit soveværelse, gør det mig ikke til hverken tømrer eller bygningskonstruktør.
Det er måske groft sagt, men altså bare fordi jeg har opsat en hylde i mit soveværelse, gør det mig ikke til hverken tømrer eller bygningskonstruktør.
Ja, Vistaprint er god for mange, men ligefrem at vidresælge deres produkter som noget professionelt, og endda når man knap nok kan finde ud af at bruge det ordentligt...tsk....tsk...SUK!