Til: Simon Tørring Ja, der er noget galt med tekst. Vi ejer en server og derfor vil jeg tilbyde komplette pakke, Domænenavnet + Webhosting + webdesign i en lav pris, hvilket er DKK 3.333, -. (ex.moms). Fordi vi har råd til det. Jeg skrev før, at hjemmesiden i Vista er gammel version, og desværre er jeg forbinde det med denne tråd, men glem det.Men jeg håber, at alt vil være mere klar i min næste tråd.
Puha, tror dette her er en af de tråde, der aldrig skulle være startet endsige besvaret.
GM Studio: Du kan jo blot smide nogle referancer for at lukke munden på kritikerne af dit tilbud. Dit oplæg fortæller jo ikke ret meget, og når det eneste vi kan forbinde dig med er en Vista-side, så beder du jo om lidt lunkne kommentarer. Og vi farer da forøvrigt ikke alle sammen til Ishøj for at se om du er så dygtig som du forsøger at beskrive. Og da slet ikke når man ikke kan finde informationer om firmaet på hverken dgs.dk eller cvr.dk
Så min opfordring er at smide nogle referencer/arbejder som vi kan forholde os til. Så kan vi jo altid kommentere udfra dette i stedet for gætterier og ulden sprogbrug.
Og fjern lige din opgave på Freelancer. Det er ikke meningen man skal oprette opgaver for at sælge sine ydelser (som jeg også skrev til dig i den besked du ikke har besvaret..).
Det ville nok være god stil at fjerne din "opgave" da det lidt er at misbruge systemet.
Som jeg også skrev til dig i opgaven, så er meningen med det, at folk som gerne vil have udført noget arbejde kan oprette en opgave, som f.eks. du kan svare på. Den anden holdning vil nok ikke gavne så meget herinde. Vi skal jo hjælpe hinanden og følge de regler (skrevne og uskrevne) der nu engang er.
Du kan ikke skrive du kan tilbyder arbejde og ligge det ud på freelance, sådan er det bare.
Du er ny her på dette forum og vi er her for at hjælpe hinanden
jeg synes i ikke kan være bekendt i den tone fra start af , tag godt imod den ny aminoer og hjælpe denne person
skriv når i ville hjælpe denne person i god tone fra første indlæg har tone været hård og person kender ikke dette forum , hvordan skal person tro at i skriver for at hjælpe , når i skriver i uvenlige tone , det overdøver jo budskabet , de input i vil hjælpe personen med
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Til: Nikolaj Nørbæk Jensen Giv mig nogle referencer på dine hjemmesider. Jeg vil se dem og skrive dig mere bedre JOKES lille dreng:) Hvis du har nogen forvirring om vores professionelle studie bare kommer for at besøge vores studie på: Baldershøj 26, Ishøj. ok lille dreng. Om dit besøg vil jeg også give dig nogle gode kvalitet slik.
Heh, du kan jo starte med Curo Media.dk...
At jeg er en lille dreng ser jeg blot som en fordel - det kaldes ung iværksætter! Jeg har blot kommenteret ud fra det jeg blev presenteret for - ikke andet, og intet personligt bag det!
@GMStudio: Med den tone du/I fører herinde, skal I nok ikke regne med ret mange kunder herindefra, og hele denne tråd ligger også på Google, så mulige fremtidige kunder andetsteds fra også kan se hvordan i fører jer frem. Ikke skide god markedsføringsstrategi hvis I spørger mig
Og ja, Uffe Fey har helt ret i at I bør fjerne opgaven fra freelancer, da freelancer er lavet for at folk, der skal have lavet noget kan ligge opgaver derud, og så kan dem som kan lave opgaverne byde ind på det - og ikke omvendt (som I har gjort det)
@GMStudio: Med den tone du/I fører herinde, skal I nok ikke regne med ret mange kunder herindefra, og hele denne tråd ligger også på Google, så mulige fremtidige kunder andetsteds fra også kan se hvordan i fører jer frem. Ikke skide god markedsføringsstrategi hvis I spørger mig
Og ja, Uffe Fey har helt ret i at I bør fjerne opgaven fra freelancer, da freelancer er lavet for at folk, der skal have lavet noget kan ligge opgaver derud, og så kan dem som kan lave opgaverne byde ind på det - og ikke omvendt (som I har gjort det)
Tror mere det dårlige tone fra de første indlæg der har bivirket den negative respons vidste det ikke er dårlige respons at skrive det er det meste useriøse indlæg længe set eller en ommer uden at skrive en konstruktiv kritik , må man jo vide der kommer negative tilbage , angående reglerne freenlace , er de nye her , og vi skal alle lære kender dette forum at kende , før vi ved hvordan det fungere .
Normalt vidste man skriver , noget negativt ladt samme , med det man også vil hjælpe overdøver det budskabet , tag godt imod den nye aminoer , vi har alle været nye og ikke kendt reglerne , med har set andre dumme sig og måske ikke gjordt samme fejl derved
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows