Mine blogs får færre besøg nu :(
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Dino
Skrevet
05-02-2010 kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 16. Nov 09
Hej Dino.
Tak for din guide.
Jeg prøvede værktøjet, men det virkede ikke for mig. Jeg prøvede på flere forskellige måder.
Fra nu af vil jeg bruge tommelfingerregelen: max. 3 søgeord indenfor 100 ords tekst.
Jeg har fundet ud af, at der er for mange keywords i nogle af mine indlæg
Vh. Jette
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
05-02-2010 kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jette,
Jeg er ikke SEO-ekspert men ville blot høre om du lever af at blogge, eller om det bare giver til en ferie mere om året?
Svar
Tilmeldt 16. Nov 09
Hej Jette,
Jeg er ikke SEO-ekspert men ville blot høre om du lever af at blogge, eller om det bare giver til en ferie mere om året?
Hej Simon
Nej, jeg lever ikke af at blogge.
Men jeg håber, at mine blogs med tiden vil give en biindtægt per måned, sådan at vi kan spare op til nogle af de ting, vi ønsker.
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Tilmeldt 16. Nov 09
Hej Emil
Jeg har læst det, og jeg synes det er rigtig godt.
Jeg er ved at spare op til mit eget domæne .
Der er jo også oprettelsesgebyr, og de fleste steder skal man købe for et år ad gangen.
Det er svært, når man har en meget stram økonomi .
Vh. Jette
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Hej Jette,
Nu bruger du vel Google Analytics eller tilsvarende statistikprogram på dine blogs, så du kan se, hvor de besøgende kommer fra?
Så kan du nogenlunde let sjusse dig frem til, hvorfor besøgstallet falder.
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Nu kan årsagen til et faldende antal besøgende på din blog også bare være sæson. Visse tidspunkter søger jo oftere efter rejser :-)
Svar
Tilmeldt 16. Nov 09
Hej Jette,
Nu bruger du vel Google Analytics eller tilsvarende statistikprogram på dine blogs, så du kan se, hvor de besøgende kommer fra?
Så kan du nogenlunde let sjusse dig frem til, hvorfor besøgstallet falder.
Hej Frank
Ja, jeg bruger og checker jævnlig Google Analytics på mine blogs.
Ps. Den sidst times tid har jeg siddet og fjernet søgeord, hvor jeg kunne se, at der var for mange i mine indlæg.
Jeg håber det hjælper.
Vh Jette
Svar