Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine blogs får færre besøg nu :(

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Zederkof A/S:

Nu kan årsagen til et faldende antal besøgende på din blog også bare være sæson. Visse tidspunkter søger jo oftere efter rejser :-)

Hej Zederkof Smile

Jeg ved at  skiferie er ved at nå til enden for i år.

Fra nu af vil jeg skrive om ferie, storbyferier og sommerferie m.m.

Vh. Jette

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:38

Hej Jette,

Uden at være ekspert -- jeg er faktisk selv kun en kommende blogger -- så ved jeg dog så meget, at en vigtig del af dét at skabe trafik på sin blog er at skabe sig en trofast læserskare. Hvis du tidligere har haft flere besøgende kan det -- groft sagt -- godt være tilfældet, at de ikke har følt sig tilstrækkeligt fristede til at vende tilbage igen og igen.

Når jeg lige skimmer dine blogindlæg igennem, så er de ultrakorte. Du kan godt "kæle" mere for detaljerne. Eksempelvis har du en glimrende indformation omkring skiferier i Slovenien, så hvorfor ikke gøre noget mere ud af dette indlæg. En øl til 12 kr.! Hold da kæft! Det er sgu billigt! Lad din entusiasme for dine emner bryde ud igennem skærmen! Væk begejstring! Så vil der med garanti opstå mere trafik på din blog! :-)

Held og lykke med dét!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:25

Jette Frederiksen:

Jeg er ved at spare op til mit eget domæne.

Der er jo også oprettelsesgebyr, og de fleste steder skal man købe for et år ad gangen.

Hos One.com koster et .dk domæne + 1 års hosting 322,50 kr. inkl. moms. Hvis du køber igennem dit eget link hos f.eks. Adservice, så tjener du 156,25 kr. inkl. moms. Så reelt koster det dig kun 166,25 kr. inkl. moms det første år.

One.com har deres eget blogprogram som er utroligt nemt at få lagt op, alternativt er der vel en flink Amino der vil smide WordPress op for dig.

Du skal ikke samle mange flasker for at have tjent 166,25 kr. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:33

Nicolaj:
Du skal ikke samle mange flasker for at have tjent 166,25 kr

Vi kunne da også være gavmilde og forære hende noget Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 19:34

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:

Hej Lagersalgt Smile

Mange tak.

Jeg har allerede fået  et  godt tilbud.

Vh. jette

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 19:37

Jette Frederiksen:

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:

Hej Lagersalg og NicolajSmile

Mange tak.

Jeg har allerede fået  et  godt tilbud.

Vh. jette

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 19:42

Hej Jette,

Uden at være ekspert -- jeg er faktisk selv kun en kommende blogger -- så ved jeg dog så meget, at en vigtig del af dét at skabe trafik på sin blog er at skabe sig en trofast læserskare. Hvis du tidligere har haft flere besøgende kan det -- groft sagt -- godt være tilfældet, at de ikke har følt sig tilstrækkeligt fristede til at vende tilbage igen og igen.

Når jeg lige skimmer dine blogindlæg igennem, så er de ultrakorte. Du kan godt "kæle" mere for detaljerne. Eksempelvis har du en glimrende indformation omkring skiferier i Slovenien, så hvorfor ikke gøre noget mere ud af dette indlæg. En øl til 12 kr.! Hold da kæft! Det er sgu billigt! Lad din entusiasme for dine emner bryde ud igennem skærmen! Væk begejstring! Så vil der med garanti opstå mere trafik på din blog! :-)

Held og lykke med dét!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Hej Thomas Smile

Tak for din kommentar og råd!

Jeg vil prøve at kæle lidt mere ved mine indlæg.

Vh. Jette

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:46

Nicolaj:

Jette Frederiksen:

Der er jo også oprettelsesgebyr, og de fleste steder skal man købe for et år ad gangen.

Hos One.com koster et .dk domæne + 1 års hosting 322,50 kr. inkl. moms. Hvis du køber igennem dit eget link hos f.eks. Adservice, så tjener du 156,25 kr. inkl. moms. Så reelt koster det dig kun 166,25 kr. inkl. moms det første år.

One.com har deres eget blogprogram som er utroligt nemt at få lagt op, alternativt er der vel en flink Amino der vil smide WordPress op for dig.

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter en Wordpress blog - og ikke one.com´s blogløsning. Det betyder ikke at du skal undgå One.com som hostingudbyder, men at du bare skal installere wordpress der.

Jeg har selv prøvet at køre one-løsningen, og den er ikke meget værd.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 20:05

Emil Blücher:

Nicolaj:

Jette Frederiksen:

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter en Wordpress blog - og ikke one.com´s blogløsning. Det betyder ikke at du skal undgå One.com som hostingudbyder, men at du bare skal installere wordpress der.

Jeg har selv prøvet at køre one-løsningen, og den er ikke meget værd.

hej Emil Smile

Lige nu ved jeg ikke, hvilke selvskab, vedkommende bruger, som har givet mig et godt tilbud.

vh. Jette.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:23

Hej Jette.

Du skal da være velkommen til at kontakte mig hvis du vil have et super godt Amino-tilbud på et webhotel hvor jeg installerer en Wordpress blog u/b ved siden af.

Bare skriv mig en mail på frederik@directhost.dk hvis det lyder interessant.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)