Det har du garanteret ikke - Men så kan du godt begynde og kigge efter det. Hejsa kære Aminoer Netsikker.dk og Sikkerhedsskiltet er et billigt alternativ til andre sikkerhedsmærker og bedømmelsessider. Men det mister Sikkerhedsskiltet dog ikke sin værdi af! Forhandlere med Sikkerhedsskiltet, skal nemlig opfylde en række betingelser for at blive godkendt. Betingelserne gør, at man som kunde er bedre stillet end hvis man handlede i en fysisk forretning. Kunderne kan desuden kommenterer og bedømme forhandlerne, som herefter kan vise resultaterne på deres webshop. Eller bruge feedbacken til at forbedre sine huller. Intiativet er startet d. 1 Februar 2010 og der har allerede været stor interesse for projektet. Idéen med Netsikker og sikkerhedsskiltet er netop, at skabe et billigt alternativ til andre dyre sikkerhedsskilte og bedømmelsessider. Med andre ord, så du som iværksætter ikke behøver at smide din hårdt tjente penge, i dyre abonnementer til bedømmelsessider og sikkerhedsmærker. EKSTRA BILLIGT TIL JER AMINOER! |
[Netbetjenten] Har du set sikkerhedsskiltet?
http://www.netsikker.dk/information/betingelser/ http://www.netsikker.dk/sikkerhedsskiltet/opret-webshop/ Og jeg kan godt se I er 1/9 billigere, men hvad koster i? Skal man ind på jeres konkurrenters side, for at finde deres priser, for at regne jeres priser ud? ;) Hvis I er så billige, så få prisen op i åbenheden - jeg har ikke ved hurtig surfen kunne finde prisen? |
Ved at lancere denne service, lægger du dig automatisk ud med den nuværende monopolist på området - E-Mærket. Det er både en fordel og en ulempe, men det stiller under alle omstændigheder nogle krav til kvalitet, dialog og åbenhed omkring servicen. Der var for en måneds tid siden en del snak om lige netop E-mærket herinde, og der var (for mig overraskende) mange, der var ganske utilfredse med deres service. Derfor tror jeg, du skal alliere dig med nogle af dem, og i fællesskab med dine potentielle kunder, gøre servicen helt perfekt.
Det bliver en hård og lang kamp for dig, men der er i mine øjne masser af potentiale. Fed side for øvrigt.
// Simon |
Prisen står der skam også :) Prisen er et engangs- oprettelsesgebyr på Kr. 500,- |
Hej Trolle Hvor finder du fejl-siderne, så skal jeg få dem rettet? |
Siden om nyhedsbreve er ikke 100% korrekt. Det er tilladt at lade checkboxen være markeret på forhånd, men det stiller dog krav til hvilken type indhold butikken så må sende til modtageren. |
Der er også en række andre faktuelle fejl, fx indlægget om parallelimport som blander begrebet sammen med dropshipping og iøvrigt er stærkt forenklet. |
Hvad gør i bedre end E-mærket? Hvilke sikkerhed har en forbruger ved at se jeres skilt? |
Hej alle. Skulle i mod forventning finde noget, som i ikke er enige i. Så er i meget velkommen til at skrive en kilde, så vi kan få rettet informationen. |
Hej Bautik Der er flere fordele ved at bruge sikkerhedsskiltet og Netsikker.dk.
Og som sagt får du det hele til 1/9 af konkurrenternes priser.
|