Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Netbetjenten] Har du set sikkerhedsskiltet?

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du garanteret ikke - Men så kan du godt begynde og kigge efter det.

Hejsa kære Aminoer

Netsikker.dk og Sikkerhedsskiltet er et billigt alternativ til andre sikkerhedsmærker og bedømmelsessider. Men det mister Sikkerhedsskiltet dog ikke sin værdi af! Forhandlere med Sikkerhedsskiltet, skal nemlig opfylde en række betingelser for at blive godkendt. Betingelserne gør, at man som kunde er bedre stillet end hvis man handlede i en fysisk forretning.

Kunderne kan desuden kommenterer og bedømme forhandlerne, som herefter kan vise resultaterne på deres webshop. Eller bruge feedbacken til at forbedre sine huller.

Intiativet er startet d. 1 Februar 2010 og der har allerede været stor interesse for projektet. Idéen med Netsikker og sikkerhedsskiltet er netop, at skabe et billigt alternativ til andre dyre sikkerhedsskilte og bedømmelsessider. Med andre ord, så du som iværksætter ikke behøver at smide din hårdt tjente penge, i dyre abonnementer til bedømmelsessider og sikkerhedsmærker.

Et abonnement på Netsikker.dk koster således 1/9 del af andre mærker og bedømmelsessider og her får du endda det hele på én gang.

EKSTRA BILLIGT TIL JER AMINOER!
Frem til d. 1. marts 2010 får alle amino-brugere, 50% på både oprettelsesgebyret og abonnementet. Det eneste du skal gøre er at, indtaste "amino" i feltet "rabatkode" ved bestilling, så fratrækkes rabatten med det samme.

>> Læs mere om Netsikker.dk

>> Se betingelser for brug af sikkerhedsskiltet

>> Læs mere om fordelene ved at være Netsikker

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:00
Jeg får mange 404 sider:
http://www.netsikker.dk/information/betingelser/
http://www.netsikker.dk/sikkerhedsskiltet/opret-webshop/

Og jeg kan godt se I er 1/9 billigere, men hvad koster i? Skal man ind på jeres konkurrenters side, for at finde deres priser, for at regne jeres priser ud? ;)
Hvis I er så billige, så få prisen op i åbenheden - jeg har ikke ved hurtig surfen kunne finde prisen?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Ved at lancere denne service, lægger du dig automatisk ud med den nuværende monopolist på området - E-Mærket. Det er både en fordel og en ulempe, men det stiller under alle omstændigheder nogle krav til kvalitet, dialog og åbenhed omkring servicen.

Der var for en måneds tid siden en del snak om lige netop E-mærket herinde, og der var (for mig overraskende) mange, der var ganske utilfredse med deres service. Derfor tror jeg, du skal alliere dig med nogle af dem, og i fællesskab med dine potentielle kunder, gøre servicen helt perfekt.

Det bliver en hård og lang kamp for dig, men der er i mine øjne masser af potentiale. Fed side for øvrigt.

// Simon

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 13:08

Prisen står der skam også :)

Prisen er et engangs- oprettelsesgebyr på Kr. 500,-
Samt et løbende abonnementet, der koster Kr. 600,- om året. (50,-/md.)

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 13:09

Hej Trolle

Hvor finder du fejl-siderne, så skal jeg få dem rettet?

Det Koster Kr. 500,- i oprettelse og Kr. 50,-/md. i abonnement.
- Og hvis du funktionsmæssigt sammenligner netsikker med vores konkurrenter, skal du bruge 2 leverandører og det løber derfor op i Kr. 9988,- (674/md. og 1900,- i oprettelse)

Det vil sige en besparelse på ca. 8000,- årlig.

Nederst i mit
indlæg var der også et link til fordelene, herunder priserne og denne sammenligning. :-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:40

Siden om nyhedsbreve er ikke 100% korrekt. Det er tilladt at lade checkboxen være markeret på forhånd, men det stiller dog krav til hvilken type indhold butikken så må sende til modtageren.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:31

Der er også en række andre faktuelle fejl, fx indlægget om parallelimport som blander begrebet sammen med dropshipping og iøvrigt er stærkt forenklet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:37

Hvad gør i bedre end E-mærket? Hvilke sikkerhed har en forbruger ved at se jeres skilt?

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 14:50

Hej alle.

Skulle i mod forventning finde noget, som i ikke er enige i. Så er i meget velkommen til at skrive en kilde, så vi kan få rettet informationen.

Men den kritik i allerede er kommet med er altså ikke korrekt!
Det er altså ikke faktuelle fejl og der blandes ikke rundt i noget.
Vi har dobbelt tjekket vores kilder og informationen på Netsikker er 100% korrekt.

- Men jeg er glad for at i allerede er blevet lidt klogere på e-handels reglerne, ved at bruge Netsikker.dk - det er jo bl.a. formålet med siden.

At nogle af teksterne er forenklet, ikke bliver uddybet eller at der ikke er så mange spørgsmål og svar på de forskellige sider - Det er jo selvfølgelig fordi vi er helt nye og lige skal have nogle spørgsmål, som vi kan besvarer.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 14:59

Hej Bautik

Der er flere fordele ved at bruge sikkerhedsskiltet og Netsikker.dk.
Tilfælles har alle fordelene, at de skaber værdi, troværdighed og ikke mindst salg i din virksomhed.

- Onlinemærke med værdier til din webshop.
- Netsikker.dk certificering og sikkerhedsskilt
- Modtag gode kommentarer.
- Vis gode kommentarer på din egen side.
- Få feedback på din service
- Bliv anbefalet til kundernes venner, via sociale medier.
- Kunde rådgivning via vores onlineguides.
- Kunde rådgivning indenfor E-handel via Netbetjenten.
- Få mere trafik via vores webshopguide.
- Gode søgemaskine resultater.

Du kan læse mere om fordelene her

Ved at bærer sikkerhedsskiltet viser du dine kunder "at du har hjertet med dig"
Sikkerhedsskiltet værdier:

- Forhandleren har tydelige kontaktopslyninger på sin webshop.
- Forhandleren kan kontaktes dagligt.
- Forhandleren er service-orienteret og begår sig etisk.
- Webshoppen er seriøs, pæn og brugervenlig.
- Forhandleren er godkendt af PBS – og modtager Dankort.
- Intet står med småt i forretningsbetingelserne.
- Du har 14 dages returret og 24 måneders reklamationsret.
- Du modtager ikke spam eller uønskede tilbud.
- Bedøm selv og se hvad andre kunder syntes om forhandleren.
- Forhandleren har ikke nogen uafsluttede sager hos et klagenævn.

Og som sagt får du det hele til 1/9 af konkurrenternes priser.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)