Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu du giver os i finger ned, så bliver vi nød til at reagere Smile. Det vi skriver er:

"Som udgangspunkt koster siderne 2500 kr... ". Betyder det ikke netop at det er et forhandlingsoplæg?.

Vi har altså svært ved at se at det er en fast pris. Så hvad er det lige vi har ændret?. Indrømmet hvis det kan misforståes det vi skriver, så har det ikke været præcist nok. Men kan du præcisere hvad det er vi har ændret?. Hvad er det du giver os finger ned for.

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:18

Jesper Laugesen:

Dårlig stil at ændre dit oprindelige tilbud trådstarter. No

Mvh

Jesper

Når nu du giver os i finger ned, så bliver vi nød til at reagere Smile. Det vi skriver er:

"Som udgangspunkt koster siderne 2500 kr... ". Betyder det ikke netop at det er et forhandlingsoplæg?.

Vi har altså svært ved at se at det er en fast pris. Så hvad er det lige vi har ændret?. Indrømmet hvis det kan misforståes det vi skriver, så har det ikke været præcist nok. Men kan du præcisere hvad det er vi har ændret?. Hvad er det du giver os finger ned for.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:19

Jeg vil godt undskylde..... dumt af mig at komme med alle mine påstande, når der ikke er hold i noget af det.

God vind

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:23

Ændret...?

Jamen læs dog jeres overskrift!

Nu må du tage dig sammen, helt ærligt.

Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...

Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...

Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...

Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det. Det eneste moralsk rigtige at gøre er, at sælge varen til mig for 2.500 da jeg var den første der ville købe. Alt andet er plat og humbug og ikke mindst dårlig moral.

MEN LAD OS SE OM DU ER MAND MED MORAL eller bare en kryster.

Du/I har 500-600 domæner..du skal ikke sige du ikke ved hvad det drejer sig om.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:33

knudw:
Så du mener at den ubudspris som står en en boligannonce er bindende, uden at sælger har underskrevet en købsaftale?.

Det er et dårligt eksempel at hive eksemplet med boligannoncer frem, da de netop bygger på en undtagelse i Købeloven.

Lagersalg123 har ret i at udgangspunktet for tråden kunne være Aftalelovens § 1. Husk at i tvivlstilfælde omkring forståelsen af denne så tolker man som udgangspunkt til købers fordel. Med andre ord at det er sælger som har bevisbyrden.

Hvem der har ret eller uret har jeg ingen ide om, men der er ingen tvivl om at reglerne om fjernsalg kan være gældende i denne tråd. Hovedparten af de misforståelser der har været i denne tråd kunne have været undgået, hvis trådstarter havde leveret den basisinformation, som reglerne om fjernsalg tilsiger.

Henrik

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:44

Hej Knudw

Ja jeg læser da dit tilbud som det det er, nemlig 25 sider til 2500 kr.

Da du ser interessen, bliver du grådig og vil have mere, og ændrer derfor til budrunde.

Hvad der er rigtigt eller forkert juridisk, skal jeg ikke gøre mig klog på, men moralsk synes jeg det er dårligt.

Efter min mening virker det meget søgt at du nu forsøger at forklare teksten anderledes.

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:44

Henrik Krogh, Aftalelovens paragraf 1 skal forstås sådan, at en aftale kun er bindende når begge parter har givet deres accept. En ting er snakken om at ændre prisen og god forretningsmoral, en anden ting er hvad loven siger. Sælger er først forpligtet til at sælge til den angivne pris når han har accepteret buddet fra den potentielle køber, sælger kan sælge til hvem han vil, eller slet ikke nogen.

Læs det her link: http://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=353311

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:52

Du skal nok lige prøve at læse det Henrik skriver en gang til.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:54

knudw:

Du modsiger dig selv for alvor efterhånden. I din overskrift fremgår det TYDELIGT, og uden mulighed for misforståelse, at varerne sælges til indkøbspris. Du gør derefter opmærksom på, at denne er 100 kr pr domæne.

Hvor er det lige at forhandling kommer ind i billedet? Og nu auktion?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold kæft en sjov tråd Big Smile

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)