Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 3 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Desværre nej da der ikke er taget nogen forbehold og han har på lignende vis netop solgt et andet antal domæner, så der kan ikke være tale om misforståelser eller lignende.

Men der er ingen grund til I optræder som jurister, tvistigheder har vi advokater og domstole til at afgøre.

Slap nu lige lidt af, ikk? Du har været efter samtlige personer i denne tråd, fordi de også har budt ind!

Og du mener ikke seriøst, at du vil lægge sag an mod ham, hvis han ikke sælger dem til dig, vel? :o :D 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:48

Nicolai Christensen:
Slap nu lige lidt af, ikk? Du har været efter samtlige personer i denne tråd, fordi de også har budt ind!

Gør bare opmærksom på at et tilbud er accepteret, og det derfor er nytteløst at byde ind på domænerne.

Nicolai Christensen:
Og du mener ikke seriøst, at du vil lægge sag an mod ham, hvis han ikke sælger dem til dig, vel? :o :D 

Jeg har en klar forventning om, at når et selskab udbyder en vare til salg, og der kommer accept der opfylder de stillede krav, at der dermed foretages en handel.

Resten er tankespin Smile

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Syntes altid lagersalg (-bnbuåsojttf-) gør sig uheldig bemærket i dette forum, en aldrende herre der buldrer ind over alle andre som kong smart hele tiden!! 

Hvis der er flere interesserede kan sælger vel sælge til hvem han har lyst til, bare fordi lagersalg kom med bud først kan jeg ikke se han skulle have mere ret til det end andre der har budt ind.

Må da være helt op til sælger at vælge en værdig aftager af de bud der måtte være kommet ind, og hvis han har fået flere bud, så ville jeg da foreslå en auktion hvis der er så stor interesse, helt som man ville gøre det med et hus med flere interesserede. 

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:55

Lagersalg123 - JEN:
Gør bare opmærksom på at et tilbud er accepteret, og det derfor er nytteløst at byde ind på domænerne.

På en ret angribende måde - og sælger har heller ikke skrevet at det er først til mølle eller lign. Så han bestemmer jo selv hvem han vil sælge til!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Clausen:

Syntes altid lagersalg (-bnbuåsojttf-) gør sig uheldig bemærket i dette forum, en aldrende herre der buldrer ind over alle andre som kong smart hele tiden!! 

Hvis der er flere interesserede kan sælger vel sælge til hvem han har lyst til, bare fordi lagersalg kom med bud først kan jeg ikke se han skulle have mere ret til det end andre der har budt ind.

Må da være helt op til sælger at vælge en værdig aftager af de bud der måtte være kommet ind, og hvis han har fået flere bud, så ville jeg da foreslå en auktion hvis der er så stor interesse, helt som man ville gøre det med et hus med flere interesserede. 

Præcis! Og der er flere bud på disse domæner end der lige er i tråden her, og bud der ligger langt højere end de 2500,- ... men jeg har det fint med at lagersalg123 får dem, hvis det ender sådan, dog kan jeg kun være enig i at hans fremfærd til tider er lidt sløj.

Og i øvrigt står der intet om at der kun må bydes i tråden :P - så hvis det er hvem der kommer først til mølle, så har mange budt før lagersalg123 vil jeg mene.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Clausen:

Det er fordi du som enkelte andre ikke kender aftaleloven.

Og kan se du ikke har styr på lovgivningen, men typisk at man skal se den slags fordi man håndhæver sin ret.

Så hvad er det lige der sker når MT siger janteloven ikke eksisterer hehe

Aldrende herre, Kong smart - interessant betragtninger Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:04

Dennis Nielsen:
Præcis! Og der er flere bud på disse domæner end der lige er i tråden her, og bud der ligger langt højere end de 2500,- ... men jeg har det fint med at lagersalg123 får dem, hvis det ender sådan, dog kan jeg kun være enig i at hans fremfærd til tider er lidt sløj.

Og i øvrigt står der intet om at der kun må bydes i tråden :P - så hvis det er hvem der kommer først til mølle, så har mange budt før lagersalg123 vil jeg mene.

Hej Dennis

Der står en fast pris og den er der budt skriftligt ind til fra min side. Såfremt der er bud der er kommet ind før den tid og det kan dokumenteres, så er det jo sådan at tingene er.

Men det næste kan så være udfordringen med DK-Hostmaster.

Og hvordan ved du at der er flere bud?

Og hvad tid er de indkommet?

Der er ikke lagt op til bud på samtlige domæner, der er prisen 2.500

Der er lagt op til, at såfremt man ikke kan få solgt dem samlet, så vil enkeltstyksprisen være højere, om de så må det eller ej, blander jeg mig ikke i.

Såfremt jeg får domænerne som jeg forventer, så kan de domæner jeg ikke skal bruge overtages til 100 per styk, jeg skal ikke tjene på dem.

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:
Så hvad er det lige der sker når MT siger janteloven ikke eksisterer hehe

Ja for du dyrker den i stor stil her. Smile

Sæt du dig ned og læs denne tråd igen så vil du opdage du opføre dig som en 5 årig knægt som ikke har fået sin slikkepind, nu ved jeg ikke om du er 5 år men tag dog og opfør dig som du gerne selv vil behandles.

/allan

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:11

DesignYOU:
Ja for du dyrker den i stor stil her. Smile

Nope der tager du fejl. Jeg forventer at man overholder lovgivningen, og at andre respekterer at jeg afgav første bud.

Såfremt der indkom bud før mit, så er det udbudsgivers pligt at informere om dette, og det skal naturligvis dokumenteres.

Resten er pladder og latterlige kommentarer som blot fortæller hvilket niveau du er på og hvilken repsekt du har for aftaler.

Husk på karma og nemisis.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:11

Lagersalg123 - JEN:

Dennis Nielsen:

Hej Dennis

Der står en fast pris og den er der budt skriftligt ind til fra min side. Såfremt der er bud der er kommet ind før den tid og det kan dokumenteres, så er det jo sådan at tingene er.

Men det næste kan så være udfordringen med DK-Hostmaster.

Og hvordan ved du at der er flere bud?

Og hvad tid er de indkommet?

Der er ikke lagt op til bud på samtlige domæner, der er prisen 2.500

Der er lagt op til, at såfremt man ikke kan få solgt dem samlet, så vil enkeltstyksprisen være højere, om de så må det eller ej, blander jeg mig ikke i.

Såfremt jeg får domænerne som jeg forventer, så kan de domæner jeg ikke skal bruge overtages til 100 per styk, jeg skal ikke tjene på dem.

Tja...det er vel  hvordan man fortolker denne sætning "Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr."

Jeg har selv "Budt" på alle domænerne om det var før eller efter dig finder vi jo ud af, men skulle de gå til dig no problem, så er det sådan det er :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 3 ud af 15 (141 indlæg)