Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart inden CVR-registrering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer, håber der er nogle kyndige folk herinde der kan hjælpe mig med mine spørgsmål.

Jeg er i øjeblikket ved at starte min egen lille virksomhed op og er i den anledning løbet ind i et par spørgsmål.

 

- Jeg har indsendt blanket til E&S for at få registreret min virksomhed, men har endnu ikke fået mit CVR-nummer, kan jeg begynde at handle i min virksomhed selvom jeg ikke har modtaget mit nummer endnu. (Har et tilbud på hånden som kun er gældende i 10 dage, ellers bliver det solgt til anden side, og de siger hos E&S at der kan gå 3 uger inden min oprettelse er færdigbehandlet.)??

- Jeg har kapital til mine første køb, men hvis jeg totalt skal bruge ca. 500.000Kr. hvor stor en del tror I så at banken forlanger at jeg selv skal skyde ind.??

Pft

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du registreret dig med indsendelse af blanketten til E&S, så burde der ikke være noget i vejen for, at du begynder din virksomhed, idet du på blanketten har anført starttidspunktet for virksomheden.

Jeg har haft samme problem med en kunde sidste år, hvor registreringen først kom igennem ultimo juli, men startdatoen var den 20. juni.

Med hensyn til finansiering er det et spørgsmål om kreditvurdering, og en vurdering af din virksomhed og evne til at skabe tilstrækkelig indtjening, som kan danne grundlag for en tilbagebetaling og forrentning af de lånte midler.

Det er alt andet lige lettere, hvis du selv har en opsparing at indskyde samtidig. Men idag er den total vurdering af dels din virksomhed og den sikkerhed, du kan tilbyde, der er afgørende for om du kan få et lån.

Med venlig hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt du kan gøre det online på webreg hvis du har digitalt signatur?Smile

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt du kan gøre det online på webreg hvis du har digitalt signatur?Smile

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt du kan gøre det online på webreg hvis du har digitalt signatur?Smile

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ringer bare til E&S og får dit CVR.nr. oplyst, det er de meget flinke til. Og ellers spørger du bare om de ikke kan hjælpe dig hurtigere, da du skal bruge nummeret.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)