det virker næsten som om at de store virksomheder ikke må gøre noget godhjertet, uden at det i hvert falg også er for at lukrere på det (på den ene eller anden måde).
Men det er måske bare mig. Jeg vælger bare at fokusere på det beløb de rent faktisk giver.. Så er jeg lidt ligeglad med bagtankerne.
det virker næsten som om at de store virksomheder ikke må gøre noget godhjertet, uden at det i hvert falg også er for at lukrere på det (på den ene eller anden måde).
Men det er måske bare mig. Jeg vælger bare at fokusere på det beløb de rent faktisk giver.. Så er jeg lidt ligeglad med bagtankerne.
For mig personligt, så gjorde Maersk det på den fede måde med et anonymt beløb uden så mange dikkedarer og det var ikke fordi det var et lille beløb. Eksemplet med JYSK blev bare for reklame klamt for mig.
det virker næsten som om at de store virksomheder ikke må gøre noget godhjertet, uden at det i hvert falg også er for at lukrere på det (på den ene eller anden måde).
Men det er måske bare mig. Jeg vælger bare at fokusere på det beløb de rent faktisk giver.. Så er jeg lidt ligeglad med bagtankerne.
For mig personligt, så gjorde Maersk det på den fede måde med et anonymt beløb uden så mange dikkedarer og det var ikke fordi det var et lille beløb. Eksemplet med JYSK blev bare for reklame klamt for mig.
Når det så er sagt, så anerkender jeg selvfølgelig dyne Larsens måde at brande sig selv og sit firma på. Hr og Fru Bilka i ens campinghabit æder sikkert også det hele råt, men det virker bare omvendt på mig. Det minder lidt om luderjournalistikken hos diverse lokale dagblade, hvor man kan få en fin artikel i avisen, hvis man da lige køber en halvsides annonce i samme avis (kan i nogle tilfælde forhandles ned til en kvart).