Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 130.000.000.00 millioner i Danmarks indsamlingen !

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Typisk janteagtig holdning fra Nicolaj

Hvor kommer Jante ind i billedet?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Nicolaj:

Simon Tørring:

det virker næsten som om at de store virksomheder ikke gøre noget godhjertet, uden at det i hvert falg også er for at lukrere på det (på den ene eller anden måde).

Men det er måske bare mig. Jeg vælger bare at fokusere på det beløb de rent faktisk giver.. Så er jeg lidt ligeglad med bagtankerne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:08

Simon Tørring:

Nicolaj:

Simon Tørring:

det virker næsten som om at de store virksomheder ikke gøre noget godhjertet, uden at det i hvert falg også er for at lukrere på det (på den ene eller anden måde).

Men det er måske bare mig. Jeg vælger bare at fokusere på det beløb de rent faktisk giver.. Så er jeg lidt ligeglad med bagtankerne.

For mig personligt, så gjorde Maersk det på den fede måde med et anonymt beløb uden så mange dikkedarer og det var ikke fordi det var et lille beløb. Eksemplet med JYSK blev bare for reklame klamt for mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:44

Korrekt, jeg mener helt klart det samme.

Mærsk gjorde det ’’professionelt’’ mens JYSK gjorde det for reklamens skyld.  

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:58

Nicolaj:

Simon Tørring:

Nicolaj:

Simon Tørring:

For mig personligt, så gjorde Maersk det på den fede måde med et anonymt beløb uden så mange dikkedarer og det var ikke fordi det var et lille beløb. Eksemplet med JYSK blev bare for reklame klamt for mig.

Når det så er sagt, så anerkender jeg selvfølgelig dyne Larsens måde at brande sig selv og sit firma på. Hr og Fru Bilka i ens campinghabit æder sikkert også det hele råt, men det virker bare omvendt på mig. Det minder lidt om luderjournalistikken hos diverse lokale dagblade, hvor man kan få en fin artikel i avisen, hvis man da lige køber en halvsides annonce i samme avis (kan i nogle tilfælde forhandles ned til en kvart).

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)