Kunne slet ikke få overskriften til at passe og det gør den så heller ikke, det er nu over 130 mio, det du skriver er jo 130 mio, mio, ved godt det er flueknep, men blev helt forvirret :)
Stadigvæk skide godt gået!
Så må du kigge lidt bedre efter. Jeg skriver ’’over 130.000.000 millioner’’.
Kunne slet ikke få overskriften til at passe og det gør den så heller ikke, det er nu over 130 mio, det du skriver er jo 130 mio, mio, ved godt det er flueknep, men blev helt forvirret :)
Stadigvæk skide godt gået!
Så må du kigge lidt bedre efter. Jeg skriver ’’over 130.000.000 millioner’’.
Ja men da du skriver 130.000.000 står det jo automatik i millioner, så hvis du skriver millioner efter tallet skulle der kun stå 130 millioner. Ellers er der jo tale om 130 millioner millioner. (rigtig mange nuller)
Anyway ikke for at starte en dikution omkring det. men måtte lige Michael op. Tænkte os WHAT da jeg så overskriften :-)
Haha ja, nu må i lige høre efter Thomas, han har fat i den lange ende. Tror i øvrigt lige jeg giver ham et kald og hører hvordan det står til, når han nu konsekvent poster sit mobilnr. :)
Gad vide hvad Mærsk gav - de var de eneste med "anonymt" beløb (typisk Mærsk)
Haha ja, nu må i lige høre efter Thomas, han har fat i den lange ende. Tror i øvrigt lige jeg giver ham et kald og hører hvordan det står til, når han nu konsekvent poster sit mobilnr. :)
Gad vide hvad Mærsk gav - de var de eneste med "anonymt" beløb (typisk Mærsk)
Typisk janteagtig holdning fra Nicolaj.. De virksomheder giver mange hundrede tusinde kroner og NEJ selvfølgelig gør de det ikke udelukkende for det gode formål, men også for imaget - Det ændrer sgu ikke på, at de gør det!
Forkert: Over 130.000.000.00 millioner
Rigtigt Over 130 millioner
Rigtigt Over130.000.000,00 (bemærk kommaet)
Rigtigt Over 130.000.000
For nu lige at kneppe fluerne til døde :)
For øvrigt thumbs up til Amino. 188.000 er da også en slags penge :P
Jeg synes også, at det var meget inspirerende at se de mange forskellige kreative måder at rejse penge på. Der har nok været nogle Aminoer med i planlægningen :-)
Ja skide godt gået. Men må indrømme at det ikke trak mig til tv-skærmen.
Hvilken krise? Ja heldigvis er det jo kun finanskrise mange danskere er ramt af. Men så længe de fleste af os har tag over hovedet, mad at spise og adgang til sygehus, så kan man næsten ikke være bekendt at kalde det for en krise.
Jeg tror at mange danskere vælger at donere penge til til Haiti mv. på trods af deres egne økonomiske problemer. Herregud...hvor galt kan det gå? Man må måske flytte i mindre bolig, sælge bilen, handle discount osv. Men ikke mange danskere går sultne i seng. Så lidt penge til folk i RIGTIG nød, kan de fleste klare :-)