Jeg syntes desværre også der går for meget "Giv et beløb og få tilsvarende i reklame" i den. Men jeg tror bare også det er hvad der er nødvendigt for at opnå sådan et beløb.
SÅDAN DANMARK!!! Jeg fik desværre ikke set det i TV, men syntes det er rigtig godt at der er nogle der har økonomi til hjælpe folk inød - alt respekt for det!
Det er et rigtigt flot resultat, men når man så bare lige ser en udsendelse på TV2 NEWS, om at de kan spilde en hel dag og køre rundt med alt maden uden det bliver delt ud, så tænker man bare lidt spild af penge som FN betaler til det armeriaknske forsvar...
da jeg fik nok af reklamerne for selvfede virksomheder
Hvordan har du lavet den analyse ? Du har læst dig til at samtlige firmaer er sjæleløse og kun donerer for markedsføringen ? At man kan få markedsføringen med i, er anden sag. Men jeg synes da godt du lige må udrede , hvor du har de facts fra, at de kun gør det for at være selvfede ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Kunne slet ikke få overskriften til at passe og det gør den så heller ikke, det er nu over 130 mio, det du skriver er jo 130 mio, mio, ved godt det er flueknep, men blev helt forvirret :)
Stadigvæk skide godt gået!
Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.
da jeg fik nok af reklamerne for selvfede virksomheder
Hvordan har du lavet den analyse ? Du har læst dig til at samtlige firmaer er sjæleløse og kun donerer for markedsføringen ? At man kan få markedsføringen med i, er anden sag. Men jeg synes da godt du lige må udrede , hvor du har de facts fra, at de kun gør det for at være selvfede ?
Jeg har ikke læst mig til noget, det er min egen analyse efter at have haft DR kørende i halvanden times tid før jeg skiftede. Ville JYSK donere det samme beløb, hvis det ikke var fordi at Larsen himself fik lov at få masser af TV tid fra en af hans butikker med et perfekt klistermærke på ruden i baggrunden og få lov til mageligt at ligge henslængt på en af sine boksmadresser sammen med journalisten og med en dyne og en pude fra sortimentet. Den måde det hele var sat op på og journalisten der spørger om han ikke også vil donere pudesalget ud over dynesalget og det ender det jo så med - big surprice, bræk bræk.