Jeg er 100% enig med med dig. De rige og kendte skal ikke have særbehandling. De skal behandles som alle andre sigtede og kriminelle.
|
men mennesker som hende brokker sig altid højlydt når det går ud over dem, og ALDRIg når det går ud over sutten på bænken, de autonome eller andre grupper længere ned af rangstigen. Og den form for egocentrisk selvmedlidenhed giver mig altså kvalme.
Noget tyder på hun har fået en straf, som andre var blevet fritaget for, det giver hende vel ret til at brokke sig ? selv om hun er kendt ?
Hvis der tropper 6-8 store jydedrenge i skudsikre veste med skarpladte pistoler for at anholde en spinkel kvinde på 50 kg, så synes jeg det er en fejldisponering af politiets resourcer, det burde 2 civilklædte betjente godt have klaret, det er jo ikke en rockerklub, der skal stormes.
Hvis politiets forhørsmetoder indskrænker sig til at råbe og true ad en sigtet, så kunne det da godt være at der var noget der skulle kigges på, for så forstår jeg da godt at politiets resultater kunne blive bedre.
Jeg kender ikke damen og ved ikke hvad hun ellers står for. Men uanset hvad, så har hun da ret til at brokke sig over en klodset og overdimensionet politiindsats, som blev kraftigt underkendt af retten.
De bedste hilsener
Finn