Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min MLM forretning

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er korrekt- det var et domaine jeg oprettede i hast inden jeg havde tænkt mig om, så det er afmeldt. Nu har jeg oprettet et dansk istedet jobhjemme.dk, da jeg venter lidt med det amerikanske marked. Jobhjemme.dk er ved at blive lavet, så det virker heller ikke, hvis du skulle prøve :-)

Prøv et af nedenstående:

http://oneyearplan.net/jesper

http://oneyearplan.net/jesper/thankyou

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 10:58

Hej igen Lagersalg

Du er da noget negativ må man sige ;-)

Nej, jeg kender ikke det eksakte indhold af pakkerne, hvis jeg gjorde det, så var der ingen grund til at købe dem! men jeg kender det overordnede indhold, og ved som økonom at 90% af os danskere godt kunne bruge nogle økonomiske råd, vejledninger og løsninger!

Jeg har ikke sagt at man bor i Danmark og ikke skal betale skat, men det er der da sikkert også mulighed for. Jeg har ikke til hensigt at bo helårligt i Danmark om 1-2 år og har derfor også tænkt mig at skyde en hvid pil efter skattefar :-) Hvis jeg ikke havde familie og børn, så havde jeg da allerede nu siddet på en strand i Thailand og arbejdet nogle timer om dagen, lave leveomk. og godt vejr :-) - og selvfølgelig en næsten ikke eksisterende skatteprocent!

Som skrevet er konceptet helt nyt i Danmark og kun 5-6 år gammelt på verdensplan, så ja jeg vil da mene at der er folk der bliver ved at købe, der bliver jo også hele tiden født babyer :-) De køber da i stor stil i norge!

Der lever så vidt jeg ved milliarder af mennesker her i verden, så jeg tror ikke at markedet er helt mættet endnu!!!

Jesper

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:24

Hej Jesper

Altså,

1.      Du snakker om værktøjer, som åbenbart er hamrende hemmelige indtil man har brugt en stor mængde penge, og har man brugt så stor en sum penge, så er det jo også ret klart at man gerne vil have dem tilbage. Og hvis dette virkelig var så fantastisk en løsning, så kan jeg slet ikke forstå at du holder familie og venner ude af det. Det er da de første mennesker man ønsker lykke. ACN eller hvad de andre nu hedder, så syntes jeg du forsøger at gøre metoden til noget skidt.

2.      Du snakker om genialt forretningskoncept. Hvad er det geniale? Konceptet MLM? Produkterne? Metoden til at få folk til at gå med i det?

3.      Hvorfor folk er på amino er vel forskelligt, endnu engang syntes jeg du gør dig klogere på andres bekostning. Du aner da intet om hvor folk sidder og hvorfor de skriver, men vælger alligevel at lyde fornærmet. Ja der er nogle som ikke er for MLM, nogle kan man tale med, andre skal opgives for her vil der kun komme ”mudderkamp”.

4.      Tilbagevendende indkomst, jamen her mener jeg også du rammer en ”gråzone”. Tilbagevendende indkomst er vel i stil med royalties for kunstnere. Her laves arbejdet en gang og man får løbende betaling. Med din løsning snakker du om 5 led ned, men det er vel ny salg der skal til hver gang, eller skal det forstås på den måde at I har mange kunder der køber igen og igen? I mine øjne er det jo ikke ligefrem produkter der skriger efter at blive købt igen og igen af samme kunde.

5.      Nej 4 pakker af 1000$ lyder da ganske fint, men jeg tror ikke på det. Som du siger handler det om tillid, men jeg mener du er helt forkert på den når du siger det ikke handler om produktet. Og det lyder ikke som et produkt der er efterspørgsel på eller et produkt som man lige står og mangler. Som jeg ser det handler det om at markedsføre et bliv rig projekt, når man så er inde, så skal man sælge det samme, altså ukendte pakker osv. Det er ikke produktets kvalitet der sælges på, men drømmen om at tjene kassen.

6.      Det er muligt nogle falder i svime over de store beløb du nævner, men jeg syntes kun det er med til at gøre det endnu mindre interessant.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:40

Jesper:

Nej, jeg kender ikke det eksakte indhold af pakkerne, hvis jeg gjorde det, så var der ingen grund til at købe dem!

Det vil sige at du ikke engang selv har købt en pakke og at du reelt sælger noget du ikke ved hvad er? Huh?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 13:41

Det vil det ikke sige, nej. Jeg har bestilt m1 pakken, så den må være på vej med posten ;-)

Desuden har jeg omtalt at det drejer sig om wealth, men hvad der eksakt står i materialet, får du naturligvis ikke at vide, det håber jeg da at du forstår?!

Ligemeget hvor mange gange du end måtte spørge... Hvorfor skal jeg betale for noget du ikke skal???

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 13:44

Puha - det må vidst blive i morgen Martin. Skal lige have arbejdet lidt :-) Inden jeg skal hente min datter!

God dag til jer alle!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:01

Jesper:

Ligemeget hvor mange gange du end måtte spørge... Hvorfor skal jeg betale for noget du ikke skal???

Jamen for fanden, hvorfor skal man købe noget man ikke ved hvad er? Kort sagt så skal man smide en stor sum penge efter noget man ikke ved hvad er og om man kan bruge og efterspørger. Og for at tjene sine penge ind igen, skal man finde andre der "drømmer" om det samme og også vil smide penge efter noget ukendt.

Jeg er ikke så hård som andre er herinde (men tænker nok det samme som enkelte andre), men i mine øjne er forskellen på at "sælge" til folk du ikke kender og så familie/venner, er at du skal kunne se familie/venner i øjnene bagefter og stå inde for det du har "prakket" dem på.

Kan du give en god grund til at familie og venner ikke skal med i dette fantastiske projekt. At du ikke blander familie og arbejde er ikke brugbar. 

Er firmaet medlem af Direkte Salgs foreningen? (bliver overrasket hvis du svarer ja)

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:15

Jeg er lige så meget i vildrede med Jespers nye projekt, som I andre er. Jeg er stødt på Carbon Copy Pro (CCP) flere gange og har også dristet mig til at tilmelde mig et eller andet nyhedsbrevsvæsen - og hold da op, de må have forfattere ansat på heltid, for sikke en masse de sender ud. Det er så overvældende at jeg slet ikke orkede at læse mere end de første par mails.

Når det er sagt, så er der efter min mening ikke noget der direkte taler imod CCP, da der er mange MLM systemer hvor du ikke får hele sandheden at vide, før du er inde i varmen. Men da der er så mange penge involveret, så er man automatisk mere på vagt end ellers, og det er jeg også.

Bortset fra startpakke og M1, så ligner prisniveauet mere en omgang med gængse regler om, at der skal være tale om et produkt for at det er lovligt. Jeg tænker, at der sikkert er mange der blot ønsker folk betaler de 20.000$ så pengene kan fordeles opefter, ligesom de selv gør. Jeg har mine tvivl om folk virkelig tager med på disse opreklamerede kurser. Hvis hele systemet går ud på, at penge kun genereres gennem netværket af marketeers og der ikke er noget salg til "almindelige" kunder, så lyder det faktisk mest som pyramidespil end som MLM. Dette er ikke nogen beskyldning, for jeg kan nødvendigvis ikke vide hvad der gemmer sig i konceptet, det er blot de tanker jeg har.

Jeg vil i øvrigt give Martin ret i, at man skal kunne se sine kunder i øjnene bagefter og det derfor kan virke lidt besynderligt kun at ville henvende sig til fremmede - eller er det blot en konsekvens af udelukkende at ville markedsføre sig på nettet...??

Jesper: Jeg forstår ikke helt din holdning til ikke at ville dele fordelene ved M1 produktet med andre. Hvordan skal man ellers gøre en potentiel kunde interesseret...? Alt andet jeg køber på nettet, og andre steder forstås, kan jeg jo meget detaljeret se hvad det kan gøre for mig. Det er den eneste måde jeg kan vurdere mit behov i forhold til produktet. Eksempelvis hvis jeg vil købe en ny bil. Der er jo rigtig mange forskellige mærker og modeller at vælge imellem og hos dem alle jeg få en brochure hvor alle bilens fordele og præstationer gennemgås. Jeg ville da aldrig købe min nye bil et sted hvor jeg ikke får andet at vide end "køb din bil her og bliv godt kørende - tro mig, den er god". Du skal ikke forære produktet væk, men beskrive hvad det består af og hvad jeg får ud af det, skal du da som minimum fortælle mig.

Der må findes koncepter derude hvor produkt og pris harmonerer bedre, produktet ikke er juice og kosttilskud, kompensationsplanen er enklere og hele konceptet mere gennemskueligt. Det vil jeg i hvert fald gå efter, nogen forslag...?  Wink

Jacob.

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:29

...eller lave et selv, nogen gode idéer...? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 18:21

Jacob

Hvad vil være vigtigt for dig når du skal vælge? Går du efter noget hvor det er specielle produkter eller er det mere markedet der er interessant? Er det ligegyldigt om firmaet er nyt og foholdsvist ukendt eller foretrækker du et som har mange år på bag'en?

Nu kender jeg ikke til alle MLM's kompensationsplan og måden denne fortælles på, men det er min opfattelse at mange benytter internettets muligheder og derfor let kan glemme kompensationsmodellens opbygning.

Det er måske bare mig, men jeg fik et link til en kompensationsmodel, og den var jeg da ganske tilfreds med, da den giver mig gode illustrationer og ja jeg har næsten noget jeg kan føle på modsat en telefonforklaring.

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)