Hej Jacob Det er korrekt- det var et domaine jeg oprettede i hast inden jeg havde tænkt mig om, så det er afmeldt. Nu har jeg oprettet et dansk istedet jobhjemme.dk, da jeg venter lidt med det amerikanske marked. Jobhjemme.dk er ved at blive lavet, så det virker heller ikke, hvis du skulle prøve :-) Prøv et af nedenstående: |
Hej igen Lagersalg
Du er da noget negativ må man sige ;-)
Nej, jeg kender ikke det eksakte indhold af pakkerne, hvis jeg gjorde det, så var der ingen grund til at købe dem! men jeg kender det overordnede indhold, og ved som økonom at 90% af os danskere godt kunne bruge nogle økonomiske råd, vejledninger og løsninger!
Jeg har ikke sagt at man bor i Danmark og ikke skal betale skat, men det er der da sikkert også mulighed for. Jeg har ikke til hensigt at bo helårligt i Danmark om 1-2 år og har derfor også tænkt mig at skyde en hvid pil efter skattefar :-) Hvis jeg ikke havde familie og børn, så havde jeg da allerede nu siddet på en strand i Thailand og arbejdet nogle timer om dagen, lave leveomk. og godt vejr :-) - og selvfølgelig en næsten ikke eksisterende skatteprocent!
Som skrevet er konceptet helt nyt i Danmark og kun 5-6 år gammelt på verdensplan, så ja jeg vil da mene at der er folk der bliver ved at købe, der bliver jo også hele tiden født babyer :-) De køber da i stor stil i norge!
Der lever så vidt jeg ved milliarder af mennesker her i verden, så jeg tror ikke at markedet er helt mættet endnu!!!
Jesper