Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ferie hos iværksættere?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold ferie knægt.!

Jeg startede selv for 2 år siden, og har ikke lavet andet end at arbejde siden da.

Jeg har holdt fast i min sommerferie på 3 uger, og 1 uges juleferie efterfulgt af en 2-3 ugers ferie i januar hvor vores klode skal udforskes. (er lige vendt hjem fra californien i aftes)

Hold ferie eller få tvungen ferie med dunk fra brystkassen senere, og de kunder som ikke kan vente på at du vender frisk tilbage er ikke værd at beholde. Jeg oplever at selv vores mest pressede / trængende kunder har fuld forståelse for at vi også har brug for ferie.

Og JA jeg tænker på arbejde imens jeg er på ferien, men undlader at tage andet end min telefon med. opstår der noget må man jo nappe en netcafe og klare den derfra :)

De bedste hilsner fra Johnny
iAdvice.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:20

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

Er det meget farligt?

Det kan gøre folk invalide for livstid...

Tvivler ligeledes på, at arbejdet fra 4-7.30 er ret effektivt, og slet ik i længden, når du er træt! Så arbejd en time længere om aftenen og sov længere om morgenen...

Okay.

Det råd ville jeg prøve at tage til mig, også sørger for at få cirka 6-7 timers søvn.

Efter at have gjort det et halvt år, begynder jeg at kunne mærke ryggen ’’ikke gider’’ det gør ondt som om jeg har været i en forkert stilling meget lang tid.

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:20

Tillykke, så er du millionær som 20-årig og færdig som 25-årig. Da du ikke kan tage nogen uddannelse undervejs, så er det bistand tilbage og der vil du nok være klar til førtidspension :-)

Men hvis du mener du tænker, for jeg betvivler at du rigtigt arbejder, altså som ansat i din alder, så holder kroppen nok lidt længere, men hovedet er væk inden du er 18Smile

Men gode historier er der mange af.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:24

Thomas De Oliveira:

Ja det gør jeg Embarrassed

Jeg får de bedste ideer når alting står stille. Det er en dejlig ro at arbejde i.

Ja, jeg kan hellere ikke arbejde effektivt før kl. 8 - 9 stykker og så frem til kl. 5 - 6 stykker om morgen.
- Men på de tidspunkter er jeg bestemt ikke oppe når der er skole. Men i ferierne gør jeg da Yes

Hvad laver du så, må vi se nogen af de projekter? 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:25

Lagersalg123 - JEN:

Tillykke, så er du millionær som 20-årig og færdig som 25-årig. Da du ikke kan tage nogen uddannelse undervejs, så er det bistand tilbage og der vil du nok være klar til førtidspension :-)

Men hvis du mener du tænker, for jeg betvivler at du rigtigt arbejder, altså som ansat i din alder, så holder kroppen nok lidt længere, men hovedet er væk inden du er 18Smile

Men gode historier er der mange af.

Hvad mener du med ’’Men gode historier er der mange af’’

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:26

Lagersalg123 - JEN:

Tillykke, så er du millionær som 20-årig og færdig som 25-årig. 

Ja, mon ikke han kan leve af sine renter, hvis han arbejder effektiv - Om han holder til han bliver 25 år med 5 timer søvn hver dag, tvivler jeg dog - modsat dig - på.

Og det med kursiv, forstod jeg ikke. Vil du forklare igen?

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:27

Lagersalg123 - JEN:

Ja, mon ikke han kan leve af sine renter, hvis han arbejder effektiv - Om han holder til han bliver 25 år med 5 timer søvn hver dag, tvivler jeg dog - modsat dig - på.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:30
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:31

Simon:

Thomas De Oliveira:

Ja det gør jeg Embarrassed

Jeg får de bedste ideer når alting står stille. Det er en dejlig ro at arbejde i.

Ja, jeg kan hellere ikke arbejde effektivt før kl. 8 - 9 stykker og så frem til kl. 5 - 6 stykker om morgen.
- Men på de tidspunkter er jeg bestemt ikke oppe når der er skole. Men i ferierne gør jeg da Yes

Hvad laver du så, må vi se nogen af de projekter? 

I øjeblikket er jeg i gang med at få udviklet et foto firma (ikke www.billedeshop.com)

Jeg kan ikke forklare særlig meget om konceptet fordi jeg holder det fortroligt endnu indtil jeg 100 procent ved om det er noget jeg ville satse på. Så har jeg haft en del andre ideer med en webshop som jeg har fundet en partner til og som jeg her for tiden tænker en ekstra gang igennem.

Mvh. Thomas De Oliveira

28 770 945

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:37

Simon:

Lagersalg123 - JEN:

Hej Simon.

Når jeg skriver færdig som 25-årig, så er det færdig som udbrændt.

Det i kursiv skal forstås sådan, at hvis han arbejder med tanker 12-13 i døgnet, så er han gak gak som 18-årig.

Ingen mennesker kan arbejde på den måde i årevis.

Iøvrigt betvivler jeg på han arbejder, som jeg skrev, som lønmodtager i så mange timer, udover det er uansvarligt at lade ham gøre det, så er det også ulovligt....

Og dermed meningen med sætningen... At gode historier er der mange af.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)