Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ferie hos iværksættere?

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sige det lige ud.... JEG laver intet, slapper af, fisker, gør hvad jeg har lyst til.

Når det er ferie, er det ferie, og kommer det til at gå op i forretninger, bremser konen mig med det samme :-)

Pas på dig selv.. penge er ikke alt, det er intet.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:27

Johnny Nielsen:

For at sige det lige ud.... JEG laver intet, slapper af, fisker, gør hvad jeg har lyst til.

Når det er ferie, er det ferie, og kommer det til at gå op i forretninger, bremser konen mig med det samme :-)

GOD KONE ! Yes

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:36

Johnny Nielsen:

Vi kan alle blive enige om penge ikke er alt. Men ligefrem det intet er, er jeg ikke enig i.

Penge skal ses som et middel. Ikke et mål.
At kunne tage sine børn med i LEGO-land, det at ikke skulle arbejde om natten, juleaften og andre ting. Det betyder også noget. Og det kræver tit penge.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:36

Johnny Nielsen:

Vi kan alle blive enige om penge ikke er alt. Men ligefrem det intet er, er jeg ikke enig i.

Penge skal ses som et middel. Ikke et mål.
At kunne tage sine børn med i LEGO-land, det at ikke skulle arbejde om natten, juleaften og andre ting. Det betyder også noget. Og det kræver tit penge.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:46

Simon:

Tro mig, penge er intet, familien er alt.

har været der...

Legoland  oa. er ungerne ligeglade med, hvis de ikke har deres far eller mor  100 % i hverdagen

De kan ikke spises af med en tur ,et eller andet sted hen,, heldigvis

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:53

Johnny Nielsen:

Simon:

Tro mig, penge er intet, familien er alt.

har været der...

Legoland  oa. er ungerne ligeglade med, hvis de ikke har deres far eller mor  100 % i hverdagen

De kan ikke spises af med en tur ,et eller andet sted hen,, heldigvis

Det jeg prøver at henvise til er at penge kan gøre indflydelse på børnene. Og det ved jeg. 

Har man ikke råd til at tage med SFO'en på ture, eller generelt havde råd til at gå i en SFO, så bliver barnet ked af det.
Er der ikke råd til man kan leje en film og hygge, bliver de også kede af det.

- Måske dårlige eksempler, men stadig. Håber du forstår budskabet :-) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:58

Forstår godt dine synspunkter, men min mening er , når alt kommer til alt ,er penge ingenting.

Men de er da gode at have..

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:07

Johnny Nielsen:

Forstår godt dine synspunkter, men min mening er , når alt kommer til alt ,er penge ingenting.

Men de er da gode at have..

Det er vi helt enige i Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 21:15

Hej Thomas

Hiv en uge ud af kalenderen og læs denne helt igennem fantastiske bog og få et bedre liv!

Timothy Ferriss

4 timers arbejdsuge

Drop 9-5 og lev hvor du vil - og bliv rig på en ny måde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:38

Thomas De Oliveira:
Hvor meget ferie holder i om året?

Dette fik jeg ikke gjort så meget i de første par år, men nu var den lille blevet større og mere bevist om ferie så i år blev der holdt hele 3 ugers juleferie, hvilket var til stor glæde for min datter, efter 3 år var det vist også på tide at få lært at ferie skal holdes, ellers risikere man bare at løbe sur i det.

Det med at blive lidt i sengen, hvor den lille kunne komme hen og putte lidt, inden vi stod op sammenog  hente morgenmad hos købmanden / bageren, og spise morgenmad sammen var faktisk det bedste ved ferien for mig, denne tid alene sammen med min datter, har jeg nemlig ellers aldrig.

Jeg er normalt ude af døren inden de er stået op, og i weekenden er jeg normalt også den der står tidligst op, så lige præcis dette var også for min datter en stor glæde, at være alene med far et par timer om morgenen inden moren så stod op.

Thomas De Oliveira:
Hvor tager i hen når i holder ferie?

Blev i år herhjemme som faktisk var dejligt afslappende, også med et par ture til bakken osv.

Thomas De Oliveira:
Hvor mange penge bruger i på ferien?

Blev ikke til så meget i år, kæresten har været på SU de sidste 3½ år da hun var under uddannelse, så det var lidt begrænset i år.

Thomas De Oliveira:
Tænker i stadigvæk på ’’business’’ på ferien?

Man slipper det nok ikke helt, det er jo svært når det er noget brænder for, men jeg vil mene at det næsten kun drejede sig om min datter i år, det var kun et par timer efter hun var lagt i seng, der blev lagt til firmaet.

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)