Dette synes jeg beviser, at uanset hvad skal man KUN have en shop.
Med mindre...
Kan du bestemme dig?
At du ikke kan se fordelene gør jo ikke at der ikke kan være RIGTIG mange fordele.
Nu nævner du selv priserne, det er jo faktisk et super eksempel da man jo ikke må lave alm. GWO splittests på priserne.
Så nævner du selv markedsføring, her har du også en noget anderledes mulighed når du laver offline markedsføring til din online forretning, hvordan måler du fx om dine salg kommer gennem en radioreklame fra NRJ eller et Aller magasin du tilfældigvis bliver omtalt i? Mavefornemmelse?
Så har vi et punkt der hedder html arkitektur, har du hørt om link stuffing? Du kan ændre uhyggeligt meget i din kode for at selv et trænet øje kan lure hvad forskellen er. Designet er sgu den mindste del af en shop.
Ja, du kan miste pladserne i søgemaskinerne, fx dbl content. OG? Hvor mange danske shops kender du til som er røget ud af Google fordi en eller anden klovn har kopieret hans site?
Hvor tidskrævende tror du det er at have et kopi af sit site? Lad os sige du er i en branche med 2 andre konkurrenter i danmark, ingen af dine konkurrenter har overhovedet overvejet at der findes noget som hedder søgemaskiner, hvor svært tror du det er at nappe både plads 1 og 2 på google? Til og med på en dobbeltlisting. Så river du 80 % af de besøgende frem for 30 % du får for dine ene shops 1. plads.
Tænk på den ekstra plads du kan fylde på nettet? Jeg startede fx sidste år en shop op, hvor jeg fandt en hul i markedet. Det hul havde jeg ikke set hvis konkurrencen så bare en smule større ud.
Hvis vi endda vender tilbage til trådstarter, i hans branche kan det være svært at få annonceplads, hvad hvis han tog de værste produkter ud, og gjorde herligheden en smule mere stueren. Det kunne måske åbne nye muligheder.
Og mon ikke der er et par fordele jeg holder for mig selv og mine kunder ;).
Jimmy