Goddag Aminoer Jeg er selvstændig med butik Jeg håbede, at krisen ikke ville vare så længe; Jeg er fjerde generation af selvstændige Har været handlingslamet i snart ½ - 1 år RESULTAT Nede med stress og alskens sygdomme (har kun haft tre syge dage på ti år ellers....) STATUS Betaler intet på hjemmefronten - herunder mad, varme, el Skal lukke geschæften Har ca 220.000 kontant i banken pt - skylder 650.000 Ejer intet ellers hverken båd, bil, aktier, obligationer, pension mv. Min rige onkel i USA findes så vidt jeg ved ikke, HJÆLP HJÆLP HJÆLP Hvilke firmaer kan jeg kontakte, der kan hjælpe mig hurtigst muligt Er så dybt ulykkelig, flov og ja angst Bedste hilsener Marie Kristine |
hej
tit kan man jo tage kontakt til ens levrandører og fortælle dem den grumme sandhed
mange af dem vil så vælge at sige du kan retunere de varer du har fra dem, også så de ikke sætter til, og derved skal til at sende dig breve du ikke har energi til at åbne.
nogle enkelte vil ikke vælge den løsning, men der kan du jo hvis du er lidt frisk kontakte andre butikker som sælger samme varer som dig og lade dem købe dit resterende lager, måske en anelse billigere det
sidst er der jo muligheden for at sætte det hele samlet til salg i evt. den blå avis eller ligende medie
jeg håber og ønsker dig alt mulig held og lykke
Lars