Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

RE : Martin Poulsen

Hvilken lovgivning omtaler du her? (du er klar over at det ikke er et dk-domæne?)

På hvilken måde er det dårlig stil? Er det dårlig stil når Super Brugsen køber et æbler hos en grossist til 5 øre og videresælger det til mig, til 5 kr.?

SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.

Det er ulovligt i Danmark at købe domæner med henblik på vidersalg. Så er det sådan set ligegyldigt hvilket land domænet høre under. Når en handel laves i danmark er den underlagt dansk lov. Derfor er dit ekempel med æbler helt hen i vejret og totalt ligegyldigt. Det har ingen relation til emnet, og om ikke andet bekræftiger det blot at der er tale om en ulovlighed da vi snakker vidersalg.

Hvis du ikke mener det er dårlig stil så ved jeg ikke hvad er. Det kan selvfølgelig diskuteres om de er købt kun til vidersalg, men med et så stort antal på så mange områder er jeg personligt ikke i tvivl.

Med hensyn til seo er det ikke en nævneværdi værdi der ikke selv kan laves med et andet domæne, så mener ikke det kan bruges som salgsargument.

Hold da helt op, vorherre bevares en gang sludder du fik lukket ud der.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Balslev:

Det er altså ikke ulovligt at sætte domæner til salg.

Det er fuldt tilladt at anprise sine varer når man vil sælge.

Brugtvognsforhandleren har han jo heller ikke et skildt der siger: "GAMLE LORTEBILER SÆLGES" vel?

På den baggrund må jeg konstetere at der vist er en del aminos i denne tråd der er en anelse kællingesure og helt urimelige i deres kritik af sælgeren.

Tråd starter har ændret i det oprindelige indlæg det opdaget jeg første et stykke henne i debatten og undret mig over nogle af de kommentar , jeg fik og sikker også et par stykker andre har undret sig ,

Dog kunne mange af disse misforståelser havde undgået , vis tråd starter havde skrevet han havde ændret indlægget eftersom han havde fået nogle kommentar , som var gode .

Vis du læser lidt længere oppe har han ændret indlægget , eftersom gav nogle gode kommentar .

Et godt råd til folk der ændrer radikalt i indlægget , at de skriver de har ændret i indlægget og de skriver hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:08

Mikael christiansen:

Jan Balslev:

Det er altså ikke ulovligt at sætte domæner til salg.

Det er fuldt tilladt at anprise sine varer når man vil sælge.

Brugtvognsforhandleren har han jo heller ikke et skildt der siger: "GAMLE LORTEBILER SÆLGES" vel?

På den baggrund må jeg konstetere at der vist er en del aminos i denne tråd der er en anelse kællingesure og helt urimelige i deres kritik af sælgeren.

Tråd starter har ændret i det oprindelige indlæg det opdaget jeg første et stykke henne i debatten og undret mig over nogle de kommentar , jeg fik og sikker også et par stykker andre har undret sig ,

dog kunne mange disse misforståelser havde undgået , vis tråd starter havde skrevet han havde ændret indlægget eftersom han havde fået nogle kommentar , som var gode .

Vis du læser lidt længere oppe har han ændret indlægget , eftersom gav nogle gode kommentar .

Et godt råd til folk der ændrer radikalt i indlægget , at de skriver de har ændret i indlægget og skriver hvorfor

Man burde slet ikke kunne slette i et indlæg der er besvaret, men kun tilføje - så ville der ikke ske misforståelser som denne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:13

tony:

Von Münchhausen:

RE : Martin Poulsen

Hvilken lovgivning omtaler du her? (du er klar over at det ikke er et dk-domæne?)

På hvilken måde er det dårlig stil? Er det dårlig stil når Super Brugsen køber et æbler hos en grossist til 5 øre og videresælger det til mig, til 5 kr.?

SEO-værdien er da til stedet - det må være op til køber at vurdere om den er prisen værd.

Det er ulovligt i Danmark at købe domæner med henblik på vidersalg. Så er det sådan set ligegyldigt hvilket land domænet høre under. Når en handel laves i danmark er den underlagt dansk lov. Derfor er dit ekempel med æbler helt hen i vejret og totalt ligegyldigt. Det har ingen relation til emnet, og om ikke andet bekræftiger det blot at der er tale om en ulovlighed da vi snakker vidersalg.

Hvis du ikke mener det er dårlig stil så ved jeg ikke hvad er. Det kan selvfølgelig diskuteres om de er købt kun til vidersalg, men med et så stort antal på så mange områder er jeg personligt ikke i tvivl.

Med hensyn til seo er det ikke en nævneværdi værdi der ikke selv kan laves med et andet domæne, så mener ikke det kan bruges som salgsargument.

Hold da helt op, vorherre bevares en gang sludder du fik lukket ud der.

Og du kom med meget konstruktivt :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:24

Bautik:

Det er skrevet med et smil på læben og en smule rysten på hovedet :)

:) Godaften

Det var mit indlæg nu også - altså skrevet med et smil på læbe - også pænt godaften herfra.Smile

NEJ man må ikke registrere .DK domæner udelukkende med videresalg for øje. Men det er der jo heller ikke overhovdet tale om her, for det første er det jo slet ikke .DK domæner, men .IM domæner. For det andet er domænerne jo ikke registreret med videresalg for øje - eftersom de forsøges solgt videre til kostpris.

Muligvis er jeg en attention whore, det må endre bedømme - det vil jeg nu også hellere være end en der laver "Det synes jeg også ligesom i andre" indlæg.

Jeg undres over hvad det er i farer sådan i flint over. Amino har brug for nyt blod - nye medlemmer - nye synspunkter og nye ideer. Der kommer ingen nye medlemmer hvis alle får sådan en spand lort i hovdet som her i tråden.

Danmark har tævede Norge Big Smile - så nu smutter jeg i seng.

Fortsat god aften til alle, selv synderen Daniel Bahl. ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:26

Jan Balslev:

Bautik:

Det er skrevet med et smil på læben og en smule rysten på hovedet :)

:) Godaften

Det var mit indlæg nu også - altså skrevet med et smil på læbe - også pæt godaften herfra.Smile

NEJ man må ikke registrere .DK domæner udelukkende med videresalg for øje. Men det er der jo heller ikke overhovdet tale om her, for det første er det jo slet ikke .DK domæner, men .IM domæner. For det andet er domænerne jo ikke registreret med videresalg for øje - eftersom de forsøges solgt videre til kostpris.

Muligvis er jeg en attention whore, det må endre bedømme - det vil jeg nu også hellere være end en der laver "Det synes jeg også ligesom i andre" indlæg.

Jeg undres over hvad det er i farer sådan i flint over. Amino har brug for nyt blod - nye medlemmer - nye synspunkter og nye ideer. Der kommer ingen nye medlemmer hvis alle får sådan en spand lort i hovdet som her i tråden.

Danmark har tævede Norge Big Smile - så nu smutter jeg i seng.

Fortsat god aften til alle, selv synderen Daniel Bahl. ;-)

Godaften:D

Hvis du læser tråden igennem vil du se at han har ændret i hans tråd, hvilket gør at vi er 3 stykker som er meget badguys fordi vi lige pludselig har kommenteret lidt hårdt på en mere reel tråd end det var da vi kommeteret den :)

Ja Danmark tævede fandme Norge! Nu skylder de os kun 10.000.000 sejre for den olie de stjal! damn them!!!!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:33

Kære venner

Tag nu en slapper ik' ?

Her er der en mand der vil sælge nogle domæner og hvad så?
Jeg har sgu solgt en del domæner til ualmindeligt fantastiske prise og jeg køber jævnligt op med videresalg for øje.
Hvad er forskellen på det og så byggegrunde etc.?

Hvis en ny person kommer ind på Amino og formulerer sig uheldigt, så hjælp personen i stedet for at overfalde vedkommende, det kan vi ikke være bekendt.

Mht. til at rette i indlæg, så har det været muligt fra dag 1 og det har ikke givet de stor problemer. Så med mindre der opstår en epidemi, så lader vi det køre som det er.

Og lad os så lave noget forretning.

Dbh Martin 

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er meget muligt jeg tog fejl med hensyn til forskellen på .im og .dk og at det er lovligt at være domæne haj så længe det ikke er danske domæmer.

Det ændre dog ikke på der efter mening her er tale om en domæne haj, hvilket i mine øjen er mega dårlig stil. uanset om det er lovligt eller ej.

At martin thorborg går ind og siger det er ok, og at han selv har gjort det syntes jeg ikke gør det bedre, og det undre mig lidt der abolut ingen er der siger ham imod.

Martin om du virkelig mener det eller du bare prøver at lave lidt prositiv branding af din side for en ny bruger ved jeg ikke, men personligt mener jeg du er galt på den her.

Og ja man kan sammenligne med masser af ting lige fra byggegrunde til biler etc etc. Det som der spiller en rolle her er at sælger har hamstret et stort antal domæner som han umuligt kan have planlagt at benytte. Når dette gøres kan der af en enkelt person laves en forvridning af makedspris hvilket aldrig kan være godt. Desuden noget som jeg med sikkerhed ved der findes love om på flere andre områder heriblandt aktiemarked.

Det kan godt være 50 domner er lidt uskyldigt, men hvad når det næste gang er 5000. Den holder bare ikke.

Til slut vil jeg gerne slå fast at jeg ikke mener der er noget forkert i at sælge domæner, og heller ikke til mega store priser. Det er hamstringen der er problemer i mine øjne, og desuden måden de blev markedsført på i sælgers oprindelige indlæg.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:37

Hvorfor er det umuligt at have over 40, 50 eller for den salgs skyld 100 domæner som man har planer om at benytte? Der er ingen der siger de skal benyttes samme dag som de er købt?

Som iværksætter og lystig programmør har jeg altid en masse projekter kørende oppe i hovedet, jeg kan da også afsløre at flere af domænerne var tiltænkt nogle iPhone applikationer jeg arbejdede på, jeg har fået lavet et par rigtig gode iPhone applikationer, men igen som jeg har skrevet før, måtte indse at der er nogle projekter jeg har valgt fokuserer på, hvorfor jeg ikke mener jeg har tiden til at gøre noget ved alle idéerne bag domænerne, hvilket har resulteret i at jeg her sælger dem til den pris jeg har givet for dem, eller højeste bud over her.

Ydermere skriver du "Når dette gøres kan der af en enkelt person laves en forvridning af makedspris hvilket aldrig kan være godt." - hvordan kan jeg forvride markedsprisen når jeg ønsker at sælge disse domæner til den pris jeg har givet for dem? og endda linker til Nic.im som er ansvarlig for de omtalte .IM domæne med angivelige kilder til den oprindelige pris?

Jeg må derfor melde mig uenig i dine beskyldninger.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:52

Daniel Bahl:

Hvorfor er det umuligt at have over 40, 50 eller for den salgs skyld 100 domæner som man har planer om at benytte? Der er ingen der siger de skal benyttes samme dag som de er købt?

Som iværksætter og lystig programmør har jeg altid en masse projekter kørende oppe i hovedet, jeg kan da også afsløre at flere af domænerne var tiltænkt nogle iPhone applikationer jeg arbejdede på, jeg har fået lavet et par rigtig gode iPhone applikationer, men igen som jeg har skrevet før, måtte indse at der er nogle projekter jeg har valgt fokuserer på, hvorfor jeg ikke mener jeg har tiden til at gøre noget ved alle idéerne bag domænerne, hvilket har resulteret i at jeg her sælger dem til den pris jeg har givet for dem, eller højeste bud over her.

Ydermere skriver du "Når dette gøres kan der af en enkelt person laves en forvridning af makedspris hvilket aldrig kan være godt." - hvordan kan jeg forvride markedsprisen når jeg ønsker at sælge disse domæner til den pris jeg har givet for dem? og endda linker til Nic.im som er ansvarlig for de omtalte .IM domæne med angivelige kilder til den oprindelige pris?

Jeg må derfor melde mig uenig i dine beskyldninger.

Daniel er i hvert fald ikke mindre domæne haj end mig.

Personligt ville jeg aldrig købe et .im domæne, men jeg køber da masser af domæner hver måned og dem jeg ikke får brugt sælger jeg da videre hvis det er muligt(er det meget sjældent). Jeg har da langt over 50 domæner, som ikke bilver brugt, alle købt fordi jeg lige havde tænk på et genialt koncept. Når jeg så dagen efter husker at, jeg har gang i 10 andre projekter og faktisk kun har tid til 5, så stiller jeg domænet til side.

Ifølge nogle stykker så gør det mig til domæne hajBig Smile og jo tak, rent moralsk har jeg det faktisk helt fint..

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)