Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Denras:

Hej Daniel.

Du har simpelthen købt 44 domæner som du havde tænkt dig at lave sider på?

Jamen kan da godt forstå du vil sælge dem, da døgnet jo kun har 24 timer :-)

Ellers ville jeg da blot have ønsket dig en god arbejdslyst.

Vh

Dennis

Dit udtryk er meget flabet, du kan sagtens have 700 projekter i hovedet, hvilket jeg tit har, købe domæner inden de bliver optaget, også reelt se bagefter, at du ikke har tiden. 

Hej Morten.

Jamen det kan da godt være jeg var flabet, men jeg forstår det egentlig ikke helt.
Er godt klar over at vi er forskellige og arbejdet på hver vores måde.
Men hvordan foregår det? Køber du dine domæner lige så snart du får en ide, på trods af at du har domæner liggene som du i forvejen ikke har haft tid til at lave indhold til?
Eller opkøber du en masse domæner lige så snart en ny domænebetegnelse bliver tilgængelig?

Selv køber jeg et domæne af gangen, arbejder på det og ser om det bærer frugt, inden jeg evt. overvejer at skille mig af med igen.

Vh Dennis

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:44

Daniel Bahl:

Bautik:

Jamen Hej Hej Daniel Bahl :) Håber du finder et mere passende fora hvor der ikke er så kritiske mennesker og hvor man ikke har behov for at forsvare sig.

Det er en sund debat og syntes da kun man skulle være mand nok til at forsvare sig selv uden at "flygte". At vi er nogen der ikke er enige i den tråds oprindelige formål er vel kun fair, ligesom du har en enkelt som forsvare dig?

Men held og lykke fremover.

Jeg syntes det er et meget flabet og upassende svar Bautik. Jeg er ikke bange for kritik og for at give min mening til kende og jeg flygter bestemt ikke fra noget.

Jeg er ny herinde, mit første indlæg - og den tone der åbenbart ligger for dagen herinde, eller som jeg i alt fald har oplevet, har givet mig den mening om Amino, at dette ikke er et fora og miljø jeg passer ind i, jeg vælger derfor på en ganske pæn måde at accepterer jeres kritik, forklarer hvad min mening var med dette indlæg og hvordan jeg havde forstået Amino-konceptet og denne forum-kategori - og kan ikke se hvorfor den udmelding skal besvares med "man skulle være mand nok til at forsvare sig selv uden at "flygte".".

Jeg vil gerne tage en debat om, men jeg syntes som tidligere nævnt at det er useriøst at diskuterer om hvorvidt mit indlæg er "dårlig stil" og "på grænsen" til ulovligt.

Daniel

Ja jeg syntes også selv mit svar var lidt flabet, men altså hvad forventer du? Du laver en tråd hvor du overreklamere dit produkt og giver efter min og andres mening lovning på falske værdier for dit produkt

hvorefter du retter lidt til med at du forventede da ikke mere end indkøbs pris, hvilket du ikke gav indtryk af i din version 1.0 post.

I din version 2.0 post er det hele rettet til at du bare gerne ville hjælpe en anden Amino igang med hans virksomhed, og det eneste som nu indikere at det her har en fantastisk søgeværdi og effektivt på google er din title"Perfekt til søgeoptimering".

At du hænger dig så meget i at det er "dårlig Stil" og "på grænsen til ulovligt" er mig meget uforstående. Jeg syntes også din version 1.0 var dårlig stil, og jeg må give dig ret i at grænsen til ulovlig er meget snævre men du lover guld og grønne skove og i realiteten har du ikke meget andet end et domæne navn som stortset ingen benytter, så ja det godt være på grænsen til ulovligt.

At Von Münchhausen, Mikael christiansen og jeg selv må stå som de kritiske badguys må vi jo så leve med, men vi alle tre lagde ud med at kommentere din version 1.0 post og ikke din Version 2.0 " jeg vil kun amino medlemmer det bedste og vil bestemt ikke tjene penge de domæner som sagtens kan bruges til søgemaskiner hvis man laver lidt arbejde på dem"

:P

Ja jeg skriver det hele med et smil på læben da jeg syntes at man sagtens kan have en debat hvor man går hårdt til den uden at man blive uvenner og/ellers sure på hinanden og du er ikke blacklistet fra min side, dog syntes jeg din oprindelig post var meget ukorrekt og uetisk.

Jeg ser selvfølgelig gerne du forbliver på Amino trods mit tidligere svar godt kunne give den hentydning af at du bare skulle væk.

til slut vil jeg så sige Velkommen til Amino :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:46

Hvori ligger det forkerte, hvis han sælger dem til indkøbspris? Ja undskyld jeg går lidt imod strømmen, men synes der er nogle garvede Amino´er, som træder meget ved siden af i denne tråd!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 16:47

Fashion-Seller:

Hvori ligger det forkerte, hvis han sælger dem til indkøbspris? Ja undskyld jeg går lidt imod strømmen, men synes der er nogle garvede Amino´er, som træder meget ved siden af i denne tråd!

Igen, du har set Version 2.0 af hans post, ikke hans oprindelige post :) Så derfor er vi de badguys nu når tråden er rettet til efter vores meget urimmelige og onde kritik :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:55

Jeg har aldrig nævnt nogle priser, hverken i min version 1.0 eller 2.0, som du referer til, domænerne kan fås til den pris jeg har givet eller højeste bud over her, jeg beklager hvis jeg ikke har udtrykt mig klart nok om dette.

Jeg synets på ingen måder jeg har overreklameret mit produkt, jeg kan accepterer at overskriften "Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering" kan være misledende, trods mine egne erfaringer - som jeg har nævnt mange gange har vist sig at et domænenavn repræsenterer sig selv som et godt søgeord i bl.a. Google's indeks.

Jeg lover da bestemt ikke guld og grønne skove, jeg lover et domæne på .IM-tld som for den rigtige køber kan have en stor værdi og en god mulighed for at placerer sig godt i Google efter mine erfaringer.

Mine formuleringer i indlæg #1 kan have været misledende og det er naturligvis grunden til at jeg rettede det.

Og til sidst.. Tak for din velkomst til Amino Stick out tongue

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:59

Bautik:

Igen, du har set Version 2.0 af hans post, ikke hans oprindelige post :) Så derfor er vi de badguys nu når tråden er rettet til efter vores meget urimmelige og onde kritik :)

Er overskriften også blevet ændret?

Genialt med debatter, hvor man ændre indholdet, og hvor vi andre bare fatter NADA!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Bautik:

Er overskriften også blevet ændret?

Genialt med debatter, hvor man ændre indholdet, og hvor vi andre bare fatter NADA!

Nej overskriften er den originale :)

Ja det er lidt misvejledene :P

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:03

Hej Daniel.

Er du egentlig ikke den ene som havde serverguider :) ?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det er altså ikke ulovligt at sætte domæner til salg.

Det er fuldt tilladt at anprise sine varer når man vil sælge.

Brugtvognsforhandleren har han jo heller ikke et skildt der siger: "GAMLE LORTEBILER SÆLGES" vel?

På den baggrund må jeg konstetere at der vist er en del aminos i denne tråd der er en anelse kællingesure og helt urimelige i deres kritik af sælgeren.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:58

Jan Balslev:

Det er altså ikke ulovligt at sætte domæner til salg.

Det er fuldt tilladt at anprise sine varer når man vil sælge.

Brugtvognsforhandleren har han jo heller ikke et skildt der siger: "GAMLE LORTEBILER SÆLGES" vel?

På den baggrund må jeg konstetere at der vist er en del aminos i denne tråd der er en anelse kællingesure og helt urimelige i deres kritik af sælgeren.

Det er ikke tilladt at vidersælge .dk domæner med henblik på vidersalg..

En brugtvognsforhandler må heller skilte" SPLINTER NY TRABAND I CARBON"

på den baggrund af hvad du skriver så kan jeg konstetere at der vist en enkelt amino der ikke har læst tråden igennem og er en smule "ATTENTION WHORE" og kommer med urimelig kritik som han ikke er berettiget til at give.

Det er skrevet med et smil på læben og en smule rysten på hovedet :)

:) Godaften

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)