Jeg vil bare sige at jeg allerede har taget imod det tilbud at få Nicolai og Martin ind i min forretning, og jeg kan nok skrive flere sider med positive ord for hvad det har betydet for mig personligt, men allervigtigst hvordan jeg kan se min forretning udvikle sig i en mere og mere professionel retning.
Hvis du er klar til at dele din portal med andre og ønsker at se den udvikle sig til en god forretning med et professionel udgangspunkt, så kontakt dem med det samme.
Min drøm er hvertfald ved at gå i opfyldelse og det at have to så fantastiske og erfarne personer med sig hele vejen igennem, gør bare det hele endnu bedre.
Det er fedt at kunne dele sine op- og nedture med partnere der ved hvad de snakker om, få fornyet energi og nå det sidste stykke vej og ikke mindst at kunne se sin forretning vokse til noget som er større og bedre end nogensinde før.
Jeg har ikke fortrudt jeg har taget skridtet, men tro ikke at du efterfølgende kan slappe af, nej det er først nu at du for alvor kommer til at arbejde - måske bare meget mere målrettet og effektivt end nogensinde før. Til gengæld får du også så meget mere med i pakken som er positivt, så er du klar, så grib chancen og kontakt Martin og Nicolai.
Det er kun dig der afgør om du vil blive stående eller tage springet frem.
Held og lykke med jeres portaler derude.