Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Web-portal?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en web-portal og mangler du sparring, omsætning m.m..
Så kig her:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ad/show/8559

Dbh Martin 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:47

Se det der er en alt for fed ide, og havde man et sådanne site, var det en gylden mulighed for at få det sidste boost. :)

Keep up the good work, glæder mig til og se og høre lidt resultater fra de sider i går ind i og se om de får det boost i mener i kan give. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Spændende! En skam de portaler jeg kører kun har 1/3-del og 1/4-del af minimum Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:53

Cool idé

Nicolai må gerne gemme min e-mail hvis han finder en side med kvinder 18 + eller mænd 40 +
- Så vil jeg skam gerne købe annonce-plads og støtte sagen.

Det er en mega fed idé, jeg var sprunget på hvis jeg havde et community Cool 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:53

Virkelig en ting der kan overvejes rigtig meget fra min side af.. :)

Godt initativt ;)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:38

God idé Yes

Nu har jeg ikke selv en portal, men derfor kan jeg jo godt knytte en kommentar til Jeres krav om minimum 2.000 daglige besøgende, som jeg ikke forstår.

Besøgende kan jo være hvem som helst fra hvor som helst, som kommer ind via hvad som helst og kan i min verden ikke bruges som et kvalitets stempel eller en mængde man kan bruge til noget. Havde der stået 2.000 daglige unikke danske besøgende fra organiske søgninger, så var det noget man kunne forholde sig til, især hvis der var en periode tilknyttet, f.eks. over de seneste 6 måneder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:48

Jeg vil bare sige at jeg allerede har taget imod det tilbud at få Nicolai og Martin ind i min forretning, og jeg kan nok skrive flere sider med positive ord for hvad det har betydet for mig personligt, men allervigtigst hvordan jeg kan se min forretning udvikle sig i en mere og mere professionel retning.

Hvis du er klar til at dele din portal med andre og ønsker at se den udvikle sig til en god forretning med et professionel udgangspunkt, så kontakt dem med det samme.

Min drøm er hvertfald ved at gå i opfyldelse og det at have to så fantastiske og erfarne personer med sig hele vejen igennem, gør bare det hele endnu bedre.

Det er fedt at kunne dele sine op- og nedture med partnere der ved hvad de snakker om, få fornyet energi og nå det sidste stykke vej og ikke mindst at kunne se sin forretning vokse til noget som er større og bedre end nogensinde før.

Jeg har ikke fortrudt jeg har taget skridtet, men tro ikke at du efterfølgende kan slappe af, nej det er først nu at du for alvor kommer til at arbejde - måske bare meget mere målrettet og effektivt end nogensinde før. Til gengæld får du også så meget mere med i pakken som er positivt, så er du klar, så grib chancen og kontakt Martin og Nicolai.

Det er kun dig der afgør om du vil blive stående eller tage springet frem.

Held og lykke med jeres portaler derude.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:42

Jeg ser meget frem til den slags samarbejde, så jeg skal da give jer et praj, når jeg er klar og opfylder kravene. Meget spændende Yes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36

Nicolaj:

God idé Yes

Nu har jeg ikke selv en portal, men derfor kan jeg jo godt knytte en kommentar til Jeres krav om minimum 2.000 daglige besøgende, som jeg ikke forstår.

Besøgende kan jo være hvem som helst fra hvor som helst, som kommer ind via hvad som helst og kan i min verden ikke bruges som et kvalitets stempel eller en mængde man kan bruge til noget. Havde der stået 2.000 daglige unikke danske besøgende fra organiske søgninger, så var det noget man kunne forholde sig til, især hvis der var en periode tilknyttet, f.eks. over de seneste 6 måneder.

Det er blot for at minimere den tid vi skal bruge på at snakke med folk.
Hvis man ikke har 2 k. besøgende om dagen, så er man bare ikke kommet langt nok til at komme i betragtning til en nærmere "clearing".

Dbh Martin 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37

Birgit - Min-mave.dk:

Jeg vil bare sige at jeg allerede har taget imod det tilbud at få Nicolai og Martin ind i min forretning, og jeg kan nok skrive flere sider med positive ord for hvad det har betydet for mig personligt, men allervigtigst hvordan jeg kan se min forretning udvikle sig i en mere og mere professionel retning.

Hvis du er klar til at dele din portal med andre og ønsker at se den udvikle sig til en god forretning med et professionel udgangspunkt, så kontakt dem med det samme.

Min drøm er hvertfald ved at gå i opfyldelse og det at have to så fantastiske og erfarne personer med sig hele vejen igennem, gør bare det hele endnu bedre.

Det er fedt at kunne dele sine op- og nedture med partnere der ved hvad de snakker om, få fornyet energi og nå det sidste stykke vej og ikke mindst at kunne se sin forretning vokse til noget som er større og bedre end nogensinde før.

Jeg har ikke fortrudt jeg har taget skridtet, men tro ikke at du efterfølgende kan slappe af, nej det er først nu at du for alvor kommer til at arbejde - måske bare meget mere målrettet og effektivt end nogensinde før. Til gengæld får du også så meget mere med i pakken som er positivt, så er du klar, så grib chancen og kontakt Martin og Nicolai.

Det er kun dig der afgør om du vil blive stående eller tage springet frem.

Held og lykke med jeres portaler derude.

Tak for de pæne ord Birgit.
Vi er godt på vej med Min Mave og det er bare dejligt :-)

Dbh Martin 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)