Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Lagdelt Navigation

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er nu ved at have sat min Magento shop op som jeg ønsker, men jeg har problemer med at få vist den lagdelte navigation for nogle Attributter jeg selv har tilføjet.

Jeg synes jeg har sat attributterne op som jeg skal i forhold til at tillade sortering, men jeg kan ikke sortere på andet end kategori.

Se screenshot:

Hvad er det jeg overser? På forhånd tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 10:25

Den skal sættes til "ja" under synlig på produktsider i frontend.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 10:30

Det hjalp ikke. Jeg har taget udgangspunkt i "Color" attributten, og der er den heller ikke sat til synlig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 10:30

Hey,

Jeg misforstod måske lidt dit spørgsmål, hvis du mener under produkter at du ikke kan give den flere muligheder så skal du ind under følgende: Katalog -> Egenskaber - sæt -> Default (eller alternativt egenskab sæt) -> Træk den ind i den fungerende kategori.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:36

Har du et link til siden hvor de ikke kommer med?

Er det hele lagdelt navigation boksen der ikke kommer frem, eller er det kun de enkelte attributter du selv har oprettet?

Har du nogle produkter der benytter de valgte attributter?

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:42

Martin Tygsen:

Har du et link til siden hvor de ikke kommer med?

Er det hele lagdelt navigation boksen der ikke kommer frem, eller er det kun de enkelte attributter du selv har oprettet?

Har du nogle produkter der benytter de valgte attributter?

Jeg arbejder lokalt på siden lige nu, så kan desværre ikke vise et link. Lagdelt navigation boksen kommer frem, men der er kun 1 overskrift, nemlig Kategorier, hvor jeg har mulighed for at sortere efter de oprettede kategorier.

Jeg har oprettet Attributterne, og tildelt attributterne i et attribute set. Jeg har så oprettet 300 produkter, der alle bruger attributterne. De er oprettet som multiple select, og jeg har valgt 1-4 i hver attribut (der er 2 custom attributter).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 11:45

Prøv at skriv til mig og giv mig et login, så tror jeg godt jeg kan løse det for dig.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:50

Det lyder godt. Det kræver dog at jeg lige får lagt siden op på et test domæne. Jeg får det gjort i løbet af idag.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:06

Det lyder til at du ikke har fået sat "shop by" boksen ordentlig op i dit design. Eftersom hverken pris attributten eller lign kommer frem.

Prøv evt at tage en enkelt kategori og gå ind under fanebladet design og vælg Magentos standard theme, og se om de så ikke kommer frem. Så kan vi ihvertfald finde ud af hvor fejlen ligger.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 22:58

Ja nu har jeg så de sidste 2 dage forsøgt at lægge sitet online på et testdomæne, så i kan følge med uden at gætte i blinde, men jeg kan ikke få lov at uploade min SQL. Jeg fortsætter imorgen og håber det lykkes på den ene eller anden måde.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)