Kan det passe at der ikke sidder en magento wiz der kan gennemskue problemet?
Endnu et skud i tågen:
Det kan være at Magento ikke kan finde ud af at vise layered navigation ordenligt hvis man har en kategori der indeholder produkter og underkategorier.
Det ser ud som om alle dine produkter ligger i hovedkategorien, og så ligger der 2 tomme underkategorier i samme kategori.
Derudover kan du også prøve at klikke ind på kategorien forlovelsesringe i administrationen og vælge fanebladet Eget design, og derefter vælge default designet.
Så kan du ihvertfald se om fejlen ligger i dit theme.
Jeg har nu fået shoppen online på det endelige "testsite" på dearbeloved.intetnet.dk.
Her har jeg fyldt produkterne i kategorier som de skal være. Alle produkterne er i hovedkategorien "Forlovelsesringe", og derudover er de fordelt ud i de respektive underkategorier.
Som tidligere nævnt er det det default magento theme, jeg har bare tilrettet CSS'en, og fjernet de moduler jeg ikke ville have på siden (poll osv). Kan jeg have fjernet for meget i XML-filerne, og hvis jeg har - hvor i layoutet styres lagdelt navigation?
Som tidligere nævnt er det det default magento theme, jeg har bare tilrettet CSS'en, og fjernet de moduler jeg ikke ville have på siden (poll osv). Kan jeg have fjernet for meget i XML-filerne, og hvis jeg har - hvor i layoutet styres lagdelt navigation?
Ja det var nemlig det jeg tænkte - Jeg kan ikke huske præcist hvad der driver lagdelt navigation i XMLen, hvis jeg får lidt tid til overs vil jeg lige dykke ned i det lidt senere.
Det er ihvertfald ikke dine attributter der er sat op forkert. For Pris er standard i lagdelt navigation, og når denne heller ikke vises så kan vi da i det mindste konkluderer det ikke er dine costum attributes den er gal med.
Det kunne være super hvis du får overskud til det på et tidspunkt.
Jeg har netop fundet 2 steder jeg ikke havde rettet fra left til right, nemlig catalog.xml linie 103 (Category layered navigation layout), og directory.xml linie 46 (Category layered navigation layout), men det har heller ikke hjulpet.
Jeg pillede mit eget design ud i en anden mappe, og lagde default designet ind igen (så er jeg også fri for at bekymre mig om opdateringer osv), men det ændrer ingenting i forhold til lagdelt navigation...
Jeg pillede mit eget design ud i en anden mappe, og lagde default designet ind igen (så er jeg også fri for at bekymre mig om opdateringer osv), men det ændrer ingenting i forhold til lagdelt navigation...
Ja det kan jeg se. Så er jeg ved at løbe tør for skud i tågen - Desværre.