Næh, det virker i den default template når jeg sætter den til Anchor. Nu er jeg for alvor forvirret, men så er det jo "bare" mit eget layout den er gal med.
Næh, det virker i den default template når jeg sætter den til Anchor. Nu er jeg for alvor forvirret, men så er det jo "bare" mit eget layout den er gal med.
Vi kommer tættere og tættere på :)
Kategorier der skal vise lagdelt navigation skal altid sættes til yes i anchor.
Din fejl ligger sikkert i dit template, og med stor sandsynlighed i filen catalog.xml prøv evt sammenlign de 2 filer og se om du er kommet til at fjerne lidt for meget.
Jeg har heldigvis ikke slettet noget, bare udkommenteret så det var hurtigt at løbe igennem. Jeg har ikke udkommenteret andet end compare products, related products, products viewed, review og permanent callout.
Jeg kan ikke lige se hvad det skulle gøre af forskel i forhold til lagdelt navigation.
<!--<reference name="left"> <block type="core/template" name="left.permanent.callout" template="callouts/left_col.phtml"> <action method="setImgSrc"><src>images/media/col_left_callout.jpg</src></action> <action method="setImgAlt" translate="alt" module="catalog"><alt>Our customer service is available 24/7. Call us at (555) 555-0123.</alt></action> <action method="setLinkUrl"><url>checkout/cart</url></action> </block> </reference>-->
Jamen... Nu bliver det da kun mere underligt. Nu virker skidtet, og jeg har intet gjort udover at kigge catalog.xml igennem igen og igen og igen.. Kun kigget - intet ændret.
Jeg fatter ikke en meter. Tak for din tålmodighed!
Jamen... Nu bliver det da kun mere underligt. Nu virker skidtet, og jeg har intet gjort udover at kigge catalog.xml igennem igen og igen og igen.. Kun kigget - intet ændret.
Jeg fatter ikke en meter. Tak for din tålmodighed!
Jeg gætter på det var is anchor. Og så var det cachen der har spillet et puds.