Okay, yderst besynderligt. Nu var jeg lige inde på siden igen, og nu står der minsandten index,follow. Enten har jeg ikke fået nok kaffe i dag, eller også spillede min browser mig et puds :) Beklager ulejligheden.
Vi har tricket vores Magento en del, så der kun på udvalgte steder er follow, index ;)
Men cool du er opmærksom - Det sætter vi stor pris på.
Vi har tricket vores Magento en del, så der kun på udvalgte steder er follow, index ;)
Men cool du er opmærksom - Det sætter vi stor pris på.
Haha ja, det må være det :)
Forslag til en udvidelse, som gør Magentos fremvisning af billeder på produktniveau en anelse mere interessant: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/magento-easy-lightbox.html
Den er ganske gratis, og vi benytter den selv på 9 ud af 10 af de Magento shops, som vi udvikler :)
Hej Janus Altid spændende at se nye hjemmesider og jeres er helt sikkert også spændende... Men rodet :o) Du har rigtig meget information med og i gør den klassiske fejl at i forsøger at ordne det hele i lige store grafiske elementer. F.eks. fire bokse der alle har samme størrelse og samme grafiske vægt og ovenikøbet ikke er adskilt med særlig meget luft så og dermed ”mudrer” sammen ( fri fragt, trustpilot, piercing pakker, lav fragt ). Den samme fejl begår I så ude til højre hvor alle informationer har nogenlunde samme størrelse og samme størelse ikon og i øvrigt ikke er adskilt særlig godt. På positivsiden er en god stor indkøbskurv med en god placering, et stort tydelig søgefelt og tydelige betalingsikoner der viser hvordan man kan betale ( om end de jo dybest set burde vises og knyttes sammen med indkøbskurven hvor de har relavans og ikke ville rode ). Glæder mig til at se version 2 og 3 :o) De bedste hilsner
Forslag til en udvidelse, som gør Magentos fremvisning af billeder på produktniveau en anelse mere interessant: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/magento-easy-lightbox.html
Den er ganske gratis, og vi benytter den selv på 9 ud af 10 af de Magento shops, som vi udvikler :)
Det er også en extension vi før har haft på, men desværre så arbejder den ikke godt sammen med andre vi benytter, som giver os mere værdi. Men ellers et super bud på en let forbedring.