Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd en Magento-shop ned!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Vi har igennem hele december og det meste af januar, arbejdet på vores nye Magento-webshop.

Efter alt for mange timers arbejde har det så endelig resulteret i BodyMod.dk Shop

BodyMod.dk Shop er en webshop, som med tiden vil komme til at forhandle alt inden for kropsudsmykning, herunder piercing-smykker, tattoo-bøger, piercing pleje produkter etc.
Da utrolig meget inspiration og viden, til opbygning af shoppen er hentet her på Amino, så vil vi også gerne høre hvad i har at sige om den. 

Så hvad synes i om shoppen?
Vi tåler selvfølgelig kritik men tager da også imod roser.

Mvh.
Janus
P.S. Vi er klar over de ulæmper der er ved at ligge shoppen på et sub-domæne, i stedet for vores normale community-domæne BodyMod.dk.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke lige Jeres målgruppe, men hvis jeg var en potentiel kunde der fandt Jeres side blandt mange gennem Google er dette min opfattelse efter 5 sek på siden.

Positive front:
- Dejlig overskuelig hjemmeside med et stilrent design.
- Tydelig visning af betalingsmuligheder (DK, VISA etc)
- Man skal ikke lede efter indkøbskurven
- Let at finde søgefelt 
- Oplysning omkring kvalitetskontrol etc synes jeg umidelbart giver en tryghed hvis man er potentiel kunde
- Oplysning omkring at i lagerføre 600 varenumre = jeg behøver altså ikke at vente flere uger på mit produkt. 

Forbedringsforslag:
- Ryk "gratis fragt" op over facebook reklamen
- Hvis jeg klikker på et produkt, så savner jeg muligheden for at komme direkte tilbage til Jeres "kategori-side" (ok - ved nærmere eftersyn er dette muligt. Men det er så en feature hos Magento som jeg ikke er så glad for. Sitemap navigering forsvinder fra mit synsfelt under hovedmenulinien!)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:02

Hej Janus

Super fin side I har lavet.

De ting som der efter min opfattelse måske er forbedringsmuligheder i er:

- Jeres toplogo kunne måske integeres lidt bedre i shoppen, så det ikke "bare" er i en kasse.

- Når man trykker på "søg efter vare her..." i søg feltet kommer der ingen blinkende kurser frem der viser at man kan skrive noget.

- Jeres Facebook Fan Side tager lidt tid om at loade på alle sider, så kan godt være lidt forstyrende. Men godt at I har valgt at den loader som det sidste på siden.

- I kører en meget rund stil i shoppen undtagen menubjælken i bunden som er firkantet.

- Mangler måske lidt overbevisning på forsiden om hvorfor jeg skal shoppe hos jer.

Det jeg synes som er cool er:

- Siden loader hurtigt sammenlignet med de fleste danske magento shops.

- Rart at I deler jeres varer ind i universer (smykker, litteratur og hvad der kommer senere hen).

- Ikke for mange forstyrende elementer i shoppen.

- "Dette produkt er sterilt", giver trykhed.

- Jeres bestillingsfelt (one step checkout) er super overskuelig.

Glæder mig til at følge den videre udvikling af siden :D

Mvh

Tonny

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Janus Beck Christensen:

Så hvad synes i om shoppen?
Vi tåler selvfølgelig kritik men tager da også imod roser.

Man lærer mest af konstruktiv kritik, så her kommer de ting jeg faldt over da jeg gik igennem jeres site 

1. Det første jeg ser er at der står SEARCH, hvorfor ikke SØG? Det er måske en lille detalje, men det virker underligt når det er en dansk shop som henvender sig til et nordisk segment. 

2. Tilmeld nyhedsbrev - jovist, men hvad får jeg? hvor meget får jeg? Giv mig nogle gode grunde til at tilmelde mig nyhedsbrevet. .

3. Når man klikker ind på et produkt så er det rigtig lækkert med en stor knap der siger:Dette produkt er sterilt, men der er rigtig meget luft ovenover - Opsætningen kunne være  bedre for at få minimeret noget af alt det spildluft og få rykket de vigtige data længere op. 

4. Når man trykker på anmeldelser under et produkt, og derefter klikker på Sterilt knappen, så linker den forkert. 

5.Der står kun på lager, hvad er leveringstiden? Tager i en uge om at sende varen eller kan jeg forvente den inden for en dag eller to. Evt omdøb teksten: På lager, til : Leveringstid: 1-3 dage eller hvor lang tid i nu bruger.

6. Når jeg nu sidder og kigget på en brystpiercing i grøn, hvorfor så ikke vise mig den i sølv og blå også, sådan at jeg tydeligt kan se det er de valgmuligheder jeg har. - Jeg mener i kan udnytte mersalgsværktøjerne som opsalg og krydssalg langt bedre.

7. Flyt gratis fragt længere op - Benyt evt det store tomme gule felt hvor i har jeres 2 hovedkategorier til at skrive gratis fragt ( I højre side under søg)

8. Boksen med jeres community skal selvfølgelig med, men jeg synes den er forvirrende, et mere integreret banner kunne være bedre, istedet for mange små kasser der alle henviser til det samme.

9. Hvorfor får jeg ikke oplyst fragten i indkøbskurven? Jeg vil gerne se det totale beløb jeg skal give inden jeg udfylder adresse mm.

10. Når jeg står i checkout så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal betale, jeg har forgæves forsøgt at trykke på visakortet som jeg sidder med i hånden, men det virker ikke jeg kan kun gennemfører ordren - Fortæl at man skal klikke på gennemfør køb hvorefter man skal indtaste kreditkort oplysninger.

11. Lav evt et kundeservice banner og placer ved checkout, så kunden føler sig tryg og har et nummer de kan ringe på ved spørgsmål.

12.  Alt i alt en rigtig lækker webshop - Held og lykke med salget. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13

Udmærket designe Smile

Strukturen

Menuen lig de vigtigste punkter øverste gerne 5-6 punkter

Kontaktsiden

Kontaktsiden står der intet på, dog betyder det samme som kundeservice , lige disse 2 sider samme

Titlen

Titlen udnyt der mindste vises 64 tegn på google jeg mener denne her <title> Navlepiercing, Tungepiercing - Find Piercingsmykker pÃ&yen; BodyMod.dk Shop </title>

Nye produkter

Nye produkter i stedet for man hente rss lave det på en blog og skriv det nedunder hente rss til nye produkter, derved er det  med i jeres søgeord i optimering proces , huske lav unikke titler og tektst i bloggen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:37

Martin Tygsen:

Man lærer mest af konstruktiv kritik, så her kommer de ting jeg faldt over da jeg gik igennem jeres site 

1. Det første jeg ser er at der står SEARCH, hvorfor ikke SØG? Det er måske en lille detalje, men det virker underligt når det er en dansk shop som henvender sig til et nordisk segment. 

Enig - Rettet

2. Tilmeld nyhedsbrev - jovist, men hvad får jeg? hvor meget får jeg? Giv mig nogle gode grunde til at tilmelde mig nyhedsbrevet. .

Enig - Der er tilføjet lidt nu. Kort og konkret.

3. Når man klikker ind på et produkt så er det rigtig lækkert med en stor knap der siger:Dette produkt er sterilt, men der er rigtig meget luft ovenover - Opsætningen kunne være  bedre for at få minimeret noget af alt det spildluft og få rykket de vigtige data længere op. 

Enig - Men da vi havde lavet plads til en extension som du omtaler i #6

Se vores buet piercing-stav med klare sten  - Denne funktion vil blive tilføjet til samtlige produkter i løbet af de næste par uger.

4. Når man trykker på anmeldelser under et produkt, og derefter klikker på Sterilt knappen, så linker den forkert. 

Korrekt - Desværre er løsningen ikke lige ved hånden. Men vi er obs på problemet og det bliver rettet inden for kort tid.

5.Der står kun på lager, hvad er leveringstiden? Tager i en uge om at sende varen eller kan jeg forvente den inden for en dag eller to. Evt omdøb teksten: På lager, til : Leveringstid: 1-3 dage eller hvor lang tid i nu bruger.

Enig - Vi har nu lavet lidt om i måden det står på, så man ser at der er tale om dag til dag levering. Derudover linker den nu ind til vores fragt oversigt.

6. Når jeg nu sidder og kigget på en brystpiercing i grøn, hvorfor så ikke vise mig den i sølv og blå også, sådan at jeg tydeligt kan se det er de valgmuligheder jeg har. - Jeg mener i kan udnytte mersalgsværktøjerne som opsalg og krydssalg langt bedre.

Jeps - Se svar nr. 3

7. Flyt gratis fragt længere op - Benyt evt det store tomme gule felt hvor i har jeres 2 hovedkategorier til at skrive gratis fragt ( I højre side under søg)

Enig - Boksen er nu flyttet op.

8. Boksen med jeres community skal selvfølgelig med, men jeg synes den er forvirrende, et mere integreret banner kunne være bedre, istedet for mange små kasser der alle henviser til det samme.

Oprindeligt var placeringen ment til at skulle vise de seneste piercing-tråde fra vores community og ikke boksene. Vi har desværre måtte lægge det på køl, indtil at vi har fundet en bedre server til selve BodyMod.dk. M

9. Hvorfor får jeg ikke oplyst fragten i indkøbskurven? Jeg vil gerne se det totale beløb jeg skal give inden jeg udfylder adresse mm.

Det var desværre et problem vi løb i efter at have installeret onestepcheckout modulet. Vi får forhåbenligt problemet løst når magento ver. 1,4 udkommer, da hele shoppen bliver opbygget på den version igen, fra bunden. Det problem er netop vores største irritations moment pt. men ver. 1,4 skulle gerne indholde den løsning vi søger.

10. Når jeg står i checkout så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal betale, jeg har forgæves forsøgt at trykke på visakortet som jeg sidder med i hånden, men det virker ikke jeg kan kun gennemfører ordren - Fortæl at man skal klikke på gennemfør køb hvorefter man skal indtaste kreditkort oplysninger.

God point! - Vi har nu indskrevet en linje med en forklarende tekst. Hvad siger du til det?

11. Lav evt et kundeservice banner og placer ved checkout, så kunden føler sig tryg og har et nummer de kan ringe på ved spørgsmål.

Yes, endnu en lækker point. Det har vi nu også forsøgt at kigge lidt på. Desværre blev "banneret" klippet lidt af i toppen.

12.  Alt i alt en rigtig lækker webshop - Held og lykke med salget. 

Jo tak - Vi prøver ;)

Hej Martin,

Helt enig - Konstruktiv kritik er altid godt. Derfor har vi også suget til os så meget som overhovedet muligt!

Ovenfor kan du se, indskrevet i dit svar, hvad vi har taget til os fra hvert enkelt punkt.

Tusinde tak for at du tog dig tiden til at se på siden...

Mvh.

Janus

P.S.

Jeg er netop gået i gang med at svare alle Jer andre - men tog lige Martin først da han var den mest "besværlige Wink"

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:48

Chrisss2010:

Nu er jeg ikke lige Jeres målgruppe, men hvis jeg var en potentiel kunde der fandt Jeres side blandt mange gennem Google er dette min opfattelse efter 5 sek på siden.

Positive front:
- Dejlig overskuelig hjemmeside med et stilrent design.
- Tydelig visning af betalingsmuligheder (DK, VISA etc)
- Man skal ikke lede efter indkøbskurven
- Let at finde søgefelt 
- Oplysning omkring kvalitetskontrol etc synes jeg umidelbart giver en tryghed hvis man er potentiel kunde
- Oplysning omkring at i lagerføre 600 varenumre = jeg behøver altså ikke at vente flere uger på mit produkt. 

Tak - Sætter pris på alt positivt.

Forbedringsforslag:
- Ryk "gratis fragt" op over facebook reklamen

Jeps - Det er hermed gjort.

- Hvis jeg klikker på et produkt, så savner jeg muligheden for at komme direkte tilbage til Jeres "kategori-side" (ok - ved nærmere eftersyn er dette muligt. Men det er så en feature hos Magento som jeg ikke er så glad for. Sitemap navigering forsvinder fra mit synsfelt under hovedmenulinien!)

Kan godt følge dig i det, men vi ved ikke hvordan vi kan forbedre dette og vi har ikke hørt om andre som har det samme "problem". Har du evt. et forslag til hvad vi kan gøre?

Vi har allerede prøvet at forstørre fonten, men så bliver teksten simpelthen for lang.

Tak for dit hurtige svar Chrisss2010 - Vi sætter virkelig pris på det...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:00

Tonny Andersen:

Hej Janus

Super fin side I har lavet.

De ting som der efter min opfattelse måske er forbedringsmuligheder i er:

- Jeres toplogo kunne måske integeres lidt bedre i shoppen, så det ikke "bare" er i en kasse.

Tjo det kunne man vel nok. Vi har også snakket om at få lavet et lidt mere "kreativt" logo, men pt har vi valgt den billigere løsning og selv lavet det. Men hvis du har forslag til hvordan det ellers kan gøres så vil vi UTROLIGT gerne høre det!

- Når man trykker på "søg efter vare her..." i søg feltet kommer der ingen blinkende kurser frem der viser at man kan skrive noget.

Godt observeret - Det problem havde vi ikke selv registreret. Problemet er at der faktisk er en blikende kurser, men den har bare, næsten, samme farve som baggrunden. PT. er vi desværre ikke nørder nok til selv at kunne løse det. Men vi har skrevet det på listen til ting som skal løses asap.

- Jeres Facebook Fan Side tager lidt tid om at loade på alle sider, så kan godt være lidt forstyrende. Men godt at I har valgt at den loader som det sidste på siden.

Ja de sværre er FB ikke altid lige hurtige. Men da den nu er rykket ned, så burde der ikke være så meget fokus på den - så vi håber at det går.

- I kører en meget rund stil i shoppen undtagen menubjælken i bunden som er firkantet.

Enig - Håber vi på at kunne rette når Magento ver 1,4 udkommer. 

- Mangler måske lidt overbevisning på forsiden om hvorfor jeg skal shoppe hos jer.

Enig - Vi er så småt begyndt at gøre klar til at køre noget GWO test på forsiden. Så vi kan finde den bedste løsning på forsiden.

Det jeg synes som er cool er:

- Siden loader hurtigt sammenlignet med de fleste danske magento shops.

- Rart at I deler jeres varer ind i universer (smykker, litteratur og hvad der kommer senere hen).

- Ikke for mange forstyrende elementer i shoppen.

- "Dette produkt er sterilt", giver trykhed.

- Jeres bestillingsfelt (one step checkout) er super overskuelig.

Glæder mig til at følge den videre udvikling af siden :D

Tak - Sætter pris på alt positivt.

Mvh

Tonny

Hej Tonny,

Tak for dit svar - Dejligt at høre specielt de fine ord fra en ekøbmand som dig.

Vi suger til os alt hvad vi kan, så har svaret på dine punkter ovenfor. Hvis du har mere, så kom endelig med det ;)

Mvh.

Janus

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:18

Mikael christiansen:

Udmærket designe Smile

Strukturen

Menuen lig de vigtigste punkter øverste gerne 5-6 punkter

Enig - Vi skal dog lige lære lidt mere om vores kunder inden vi med sikkerhed kan begynde at rykke rundt på menuen osv. Så når siden bliver lidt ældre end de nuværende 9 dage - Så tager vi helt sikkert fat på dette.

Kontaktsiden

Kontaktsiden står der intet på, dog betyder det samme som kundeservice , lige disse 2 sider samme

Enig - De to sider bliver lagt sammen inden for kort tid.

Titlen

Titlen udnyt der mindste vises 64 tegn på google jeg mener denne her <title> Navlepiercing, Tungepiercing - Find Piercingsmykker pÃ&yen; BodyMod.dk Shop </title>

Enig - Det skal der selvfølgelig gøres noget ved og vi er obs på det. Der var allerede planlagt tid, fra den første, at samtlige sider på shoppen skal gennemgås for alt meta information.

Nye produkter

Nye produkter i stedet for man hente rss lave det på en blog og skriv det nedunder hente rss til nye produkter, derved er det  med i jeres søgeord i optimering proces , huske lav unikke titler og tektst i bloggen.

Enig - Men vi beholder RSS på siderne. Der kommer både blogs til, samt løbende info på vores community site.

Hej Mikael,

Tak fordi du tog dig tiden til det! Det er vi utroligt glade for. Som du kan se i mine svar ovenfor har vi også taget det til os og du skal være mere end velkommen til at komme med andre guldkorn ;)

Mvh.

Janus

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:22

Tusinde tak til jer alle!

Nu skulle jeg gerne have fået svaret jer individuelt - og vi er virkelig glade for den kritik I er kommet med!

Derfor skal I da også lige have 5 karma stjerner alle sammen Wink Det er da det mindste vi kan gøre...

Hvis I har andet må I endelig sige til!

Til alle Jer andre som måske bare læser denne tråd - Så kommenter! 

Måske er du ikke enig i nogle af de ændringer vi har lavet, måske er du eller måske mener du bare at det kan laves på en bedre måde! Vi tager imod det hele med kyshånd!

Så kom så i gang - Skyd den magento shop ned Wink

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)