Man lærer mest af konstruktiv kritik, så her kommer de ting jeg faldt over da jeg gik igennem jeres site
1. Det første jeg ser er at der står SEARCH, hvorfor ikke SØG? Det er måske en lille detalje, men det virker underligt når det er en dansk shop som henvender sig til et nordisk segment.
Enig - Rettet
2. Tilmeld nyhedsbrev - jovist, men hvad får jeg? hvor meget får jeg? Giv mig nogle gode grunde til at tilmelde mig nyhedsbrevet. .
Enig - Der er tilføjet lidt nu. Kort og konkret.
3. Når man klikker ind på et produkt så er det rigtig lækkert med en stor knap der siger:Dette produkt er sterilt, men der er rigtig meget luft ovenover - Opsætningen kunne være bedre for at få minimeret noget af alt det spildluft og få rykket de vigtige data længere op.
Enig - Men da vi havde lavet plads til en extension som du omtaler i #6
Se vores buet piercing-stav med klare sten - Denne funktion vil blive tilføjet til samtlige produkter i løbet af de næste par uger.
4. Når man trykker på anmeldelser under et produkt, og derefter klikker på Sterilt knappen, så linker den forkert.
Korrekt - Desværre er løsningen ikke lige ved hånden. Men vi er obs på problemet og det bliver rettet inden for kort tid.
5.Der står kun på lager, hvad er leveringstiden? Tager i en uge om at sende varen eller kan jeg forvente den inden for en dag eller to. Evt omdøb teksten: På lager, til : Leveringstid: 1-3 dage eller hvor lang tid i nu bruger.
Enig - Vi har nu lavet lidt om i måden det står på, så man ser at der er tale om dag til dag levering. Derudover linker den nu ind til vores fragt oversigt.
6. Når jeg nu sidder og kigget på en brystpiercing i grøn, hvorfor så ikke vise mig den i sølv og blå også, sådan at jeg tydeligt kan se det er de valgmuligheder jeg har. - Jeg mener i kan udnytte mersalgsværktøjerne som opsalg og krydssalg langt bedre.
Jeps - Se svar nr. 3
7. Flyt gratis fragt længere op - Benyt evt det store tomme gule felt hvor i har jeres 2 hovedkategorier til at skrive gratis fragt ( I højre side under søg)
Enig - Boksen er nu flyttet op.
8. Boksen med jeres community skal selvfølgelig med, men jeg synes den er forvirrende, et mere integreret banner kunne være bedre, istedet for mange små kasser der alle henviser til det samme.
Oprindeligt var placeringen ment til at skulle vise de seneste piercing-tråde fra vores community og ikke boksene. Vi har desværre måtte lægge det på køl, indtil at vi har fundet en bedre server til selve BodyMod.dk. M
9. Hvorfor får jeg ikke oplyst fragten i indkøbskurven? Jeg vil gerne se det totale beløb jeg skal give inden jeg udfylder adresse mm.
Det var desværre et problem vi løb i efter at have installeret onestepcheckout modulet. Vi får forhåbenligt problemet løst når magento ver. 1,4 udkommer, da hele shoppen bliver opbygget på den version igen, fra bunden. Det problem er netop vores største irritations moment pt. men ver. 1,4 skulle gerne indholde den løsning vi søger.
10. Når jeg står i checkout så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal betale, jeg har forgæves forsøgt at trykke på visakortet som jeg sidder med i hånden, men det virker ikke jeg kan kun gennemfører ordren - Fortæl at man skal klikke på gennemfør køb hvorefter man skal indtaste kreditkort oplysninger.
God point! - Vi har nu indskrevet en linje med en forklarende tekst. Hvad siger du til det?
11. Lav evt et kundeservice banner og placer ved checkout, så kunden føler sig tryg og har et nummer de kan ringe på ved spørgsmål.
Yes, endnu en lækker point. Det har vi nu også forsøgt at kigge lidt på. Desværre blev "banneret" klippet lidt af i toppen.
12. Alt i alt en rigtig lækker webshop - Held og lykke med salget.
Jo tak - Vi prøver ;)