Er der andre som vil give vores nye piercing webshop et skud? Al kritik modtages med kyshånd... |
Janus Beck Christensen:Chrisss2010:- Hvis jeg klikker på et produkt, så savner jeg muligheden for at komme direkte tilbage til Jeres "kategori-side" (ok - ved nærmere eftersyn er dette muligt. Men det er så en feature hos Magento som jeg ikke er så glad for. Sitemap navigering forsvinder fra mit synsfelt under hovedmenulinien!)
Kan godt følge dig i det, men vi ved ikke hvordan vi kan forbedre dette og vi har ikke hørt om andre som har det samme "problem". Har du evt. et forslag til hvad vi kan gøre?
Vi har allerede prøvet at forstørre fonten, men så bliver teksten simpelthen for lang.
Hej Janus
Hvis jeg er den eneste der bruger 2 sekunder for meget på at finde sitenavigeringen, så er der jo ingen grund til at I ændre på det. Det er jo kun min subjektive mening, som sikkert er forskellig fra Jeres kundegruppe.
Men en løsning kunne være at gå igang med en A/B test og se hvordan Jeres kunder navigere rundt på Jeres side.
Jeg har efterhånden været inde på Jeres side et par gange og synes faktisk at I har fået opbygget en shop der attraktiv og overskuelig sammenlignet med andre webshops. Så jeg har desværre ikke så mange andre forbedringsforslag.
Skulle man gå i detaljer, så burde i måske lave "pris sorteringen" noget grovere. http://shop.bodymod.dk/piercinger/brystpiercing?limit=all
Fx lave en sortering fra 0-50kr og 50-100 og 100
Endvidere bør I sætte sorteringen på diameter op, således at 6 &8 mm står øverst på listen.
Farver: Enten list det i alfabetisk rækkefølge eller gruppere dem, så fx. Blå og Lyseblå kommer efter hinanden.
Har I iøvrigt selv lavet Jeres one-page check out eller har i købt Jer til den løsning?