Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge at tjene på Ad Sense.??

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i konflikt med det her Ad Sense.

Synes at det udstråler et lidt "amatøragtig" look på en hjemmeside når jeg ser det Confused

På den anden side kan jeg heller lade være med at tænke på, hvad det mon bringer med sig i kroner øre eller andet værdi (PR)

Jeg er helt på linje med, at det er afhængig af trafik og hvor højt disse annoncer sælges for. Men er der nogle som kan komme med lidt plusser og minusser. Og hvad de "tjener" eller får ud af det, i forhold til den trafik de nu en gang har.??

Go' weekend!

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring med AdSense er at det kun giver en meget lille indtægt, hvis du sammenligner med et site der har en masse affiliate deals kørende.

Hvilken type site taler vi om? En privat blog uden affiliate stuff, eller et site der er plastret til med reklamer?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:34

Der er masser af penge at hente med Adsense, det handler om at finde en Niche, en branche der har passer af penge at bruge på markedsføring..

det resultere i Høje klik priser hvilket giver dig en højere indtjening pr. klik. stiller man

Adsense op mod affiliate sider, hvor Mobil bannere kan give op til(Normalt) 10-15epc , så skal det være en god Niche der betaler så meget.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 11:38

Det var bare tænkt som et suplement til min egen firma side..

Jeg skal lige have en beskrivelse eller et link omkring det her "affiliate stuff"... Aner ikke hvad det er Embarrassed

Dbh

Henrik V,

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:01
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:25

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:43

Om det ser armatøragtigt synes jeg kommer meget an på siden, men jeg synes bestemt ikke du skal have reklamer på din firmaside - det vil netop være armatøragtigt.

Signalet man vil sende med reklamer på ens firmaside er, at man ikke kan tjene nok som firma i sig selv og derfor skal have reklamer. Sådan ser jeg det ihvertfald,

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:21

Ja - det er der bestemt!

På min nye Handball Manager 2010 side har vi fået EKSTREMT høje klikpriser, og med et par hunrede besøg om dagen så kan det altså være en god forretning.

Men som sagt tidligere: AdSense driver dine besøgende til relaterede sider, og altså lige i klørene på dine konkurrenter.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:21

Wink

Tobias Thaastrup-Leth:
Husk på at AdSense hurtigt kan sende dine besøgende videre til konkurrenten (selvom du dog kan sætte nogle filtre op).

Elsker konkurrence, Keeps you going!

Dette lyder måske lidt arrogant. Men ofte hjælper konkurrencen, dine kunder til at se hvor fantastisk dit produkt er Wink

Tak for hjælpen!

Henrik V,

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:47

Henrik Værum:

Wink

Tobias Thaastrup-Leth:
Husk på at AdSense hurtigt kan sende dine besøgende videre til konkurrenten (selvom du dog kan sætte nogle filtre op).

Elsker konkurrence, Keeps you going!

Dette lyder måske lidt arrogant. Men ofte hjælper konkurrencen, dine kunder til at se hvor fantastisk dit produkt er Wink

Tak for hjælpen!

Henrik V,

Hørt! jeg benytter mig også af adsense på min webshop og det har ikke hæmmet mit salg :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)