Kære Aminoer Det er nu lavet så eksterne links, samt links til andre af vores services (fx. Lokalebørs, Freelancer osv.) åbner i et nyt vindue, mens interne links åbner i samme vindue. |
Af hjertet tak
Kære Aminoer Det er nu lavet så eksterne links, samt links til andre af vores services (fx. Lokalebørs, Freelancer osv.) åbner i et nyt vindue, mens interne links åbner i samme vindue. |
Af hjertet tak |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Tak Jacob OG lige en ros til jer .... det er som du sagde smart når man modetager en PB /allan |
Hej Allan Jeg tror sorteringen tager flere ting såsom Amino Plus medlemsskab, antal stjerne og så navn i betragtning. Men jeg er ikke sikker (jeg er ikke så meget inde over det projekt), men jeg kan lige give den videre til Martin. |
Jeg har noteret dit forslag. Tak for det |
Ja men så sotere den også forkert, i øvrigt er dette lige ændret fornyligt da det ellers har set anderledes ud tidligere. Husk på jeg hedder Allan Hansen derover ikke Designyou /allan |
Hej JAcob Når jeg klikker på nyeste indlæg på en tråd, kom jeg før ind og den gled ned til det skrevet indlæg! Har i pillet dette fra ? /allan |
På Freelancer og Tryk, så er kriterier for hvordan søgningen foregår: |
Hej Jacob Alle tråde! En anden ting jeg oplever er de knapper øverste nogen gange er de den nye Amino farve andre den gamle nogle tråde forsvinder de næsten se billede:
|