Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 13 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mit eget firma:

Skattekonsulenterne:

Mit eget firma: Jeg har jo allerede anvist ham at han kan opnå en lavere beskatning her og nu via virksomhedsordningen men 25% skat var tilsyneladende for meget at betale for ham.  Pågældende bor og arbejder tilsyneladende i Danmark og spørger til bankkonti i eksotiske landeder kan skjules. Sorry to say men det lugter altså lidt. At rådgive om skatteunddragelse er ikke noget jeg gør i men jeg fraråder det gerne da jeg ved at prisen kan blive endog meget høj.

Det kan da godt være at DU syntes det lugter, og sikken da en dygtig detektiv du viser dig til at være - men, jeg holder stadig fast i, at her på Amino gælder det om at blive set, hørt og komme med sin egen holdning og mening til ting, frem for at svare på et simpelt spørgsmål eller at blande sig uden om! - og da jeg ikke rettede min kommentar direkte til dig, men at du alligevel ønsker at følge op på den føre mig så til ...

Det er meget nemt hvis du spørger dig selv :

Har trådstarter fået besvaret sit spørgsmål på baggrund af ALT det jeg har skrevet?
Har jeg været behjælpelig det bedste jeg kunne i forhold til det oprindelige spørgsmål?

- Dette ville hjælpe trådstarter.

Er jeg blevet hørt?
Fik jeg blandet mig?
Føler jeg mig som en vinder?

- DETTE HJÆLPER DIG!

Martin: Google er ikke noget jeg går op i når jeg skriver på Amino men jeg er enig i at indlæg i stil med det vi ser her fra trådstarter og ikke mindst hans svar og sprogbrug er med til at række niveauet ned og giver en masse snask; Derfor forslaget om at han bruger Arto

Pas på Martin ikke melder dig for at tage "ham i munden", uden at du har fået lov, og så med forsøg på at "sluge bevismaterialet".. FY FOR POKKER!

Uhh sikke et dejligt indlæg at vågne op til.. Nu kan min dag kun blive bedre :) takker!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:59

Det har altid undret mig, at der er nogle der insisterer på at blive til en fest som de synes er dårlig :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:00

Mikkel deMib Svendsen:

Det har altid undret mig, at der er nogle der insisterer på at blive til en fest som de synes er dårlig :)

forstod den ikke helt, var den myntet til mig ?:)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03

Bautik:
forstod den ikke helt, var den myntet til mig ?:)

Nej, absolut ikke - men der er øjensynligt nogle andre, der synes at Amino er et af de værste steder på jorden. At de så gider spilde deres tid her forstår jeg bare ikke :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:21

Selvom den med festen nok ikke var møntet på mig så føler jeg mig truffet  af Mikkels indlæg - hvorfor deltage i festen - jeg burde jo på et langt tidligere tidspunkt sige hvad jeg også har tænkt: Det her gider jeg ganske enkelt ikke at deltage i., og sådan bliver det også:

• Det her handler om trådstarters indlæg - så drop det andet om folks herunder mine intentioner med at deltage i tråden, så skal jeg samtidig lade være med at spørge til Dit Eget firmas intentioner for det er kun med til at spore tråden fra hvad der bliver spurgt om. 
  • Jeg skal - får jeg at vide - stille mig selv det spørgsmål om jeg har været behjælpelig det bedste jeg kan i forhold til at lave - hvad jeg vurderer er - forsøg på skatteunddragelse.  No way - Så takker jeg pænt nej tak til opgaven som jeg også gør det i den virkelige verden hvis noget bliver for kulørt.  

Over and out.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:58

Mikkel deMib Svendsen:

Det kunne også være at der var andre her som IKKE var inviteret her, men det holder dem åbenbart ikke fra at komme med deres ligegyldige holdning anyways....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:02

Skattekonsulenterne:

Selvom den med festen nok ikke var møntet på mig så føler jeg mig truffet  af Mikkels indlæg - hvorfor deltage i festen - jeg burde jo på et langt tidligere tidspunkt sige hvad jeg også har tænkt: Det her gider jeg ganske enkelt ikke at deltage i., og sådan bliver det også:

• Det her handler om trådstarters indlæg - så drop det andet om folks herunder mine intentioner med at deltage i tråden, så skal jeg samtidig lade være med at spørge til Dit Eget firmas intentioner for det er kun med til at spore tråden fra hvad der bliver spurgt om. 
  • Jeg skal - får jeg at vide - stille mig selv det spørgsmål om jeg har været behjælpelig det bedste jeg kan i forhold til at lave - hvad jeg vurderer er - forsøg på skatteunddragelse.  No way - Så takker jeg pænt nej tak til opgaven som jeg også gør det i den virkelige verden hvis noget bliver for kulørt.  

Over and out.

Endelig er der noget af dit indlæg som man kan være enig i..       Det handler nemlig om trådstarters første spørgsmål.

Så kunne du måske holde dig væk nu hvor du alligevel ikke er af samme holdning og ikke kan være behjælpelig vedr. mit spørgsmål...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:16

Youstar:

Så kunne du måske holde dig væk nu hvor du alligevel ikke er af samme holdning og ikke kan være behjælpelig vedr. mit spørgsmål...

Kære Youstar,

Der er altså noget fundamentalt ved debat i et offentligt forum, som Amino, som du tilsyneladende har helt misforstået.
Her er alle velkomne, uanset om de er enige eller ej.
Et fundameltalt krav er dog, at man behandler andre mennesker ordentligt og tiltaler dem i et ordentligt sprog.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:24

Youstar:
Det kunne også være at der var andre her som IKKE var inviteret her, men det holder dem åbenbart ikke fra at komme med deres ligegyldige holdning anyways....

Kære Youstar,

Endnu en gang..Smile

Her behøver man ikke specifik invitation for at deltage i en given tråd.

Her er plads til alle, der kan opføre sig ordentligt, og alle er mere end velkomne til at bidrage.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:33

Hej Youstar :-)

Jeg er enig med mange synspunkter i denne tråd, men mener personligt at ting skal gøres så lovligt som overhovedet muligt i sidste ende så vi ikke får et endnu mere overvåget samfund... Jeg er en af dem som gerne vil se et regnskab fra regeringen så jeg ved hvad skattepengene går til, og vil hellere stemme på hvilke ting der skal fixes end personer... Som én nævner: Fællesskab... Jeg tilføjer: Regeringen OFTE undtaget, endda indenfor de samme partier nogle gange!

Hvis du ser bort fra diverse sjove udtryk fra folk, så er der en skjult og begrundet advarsel i mange af besvarelserne.

Det eneste lovlige jeg har kendskab til er at du kan få en vis sum refunderet hvis du støtter diverse hjælpeorganisationer. Sådan så det i hvert fald ud for et par år siden mht. privat personer.

Ellers som mange har nævnt, flytte?

Jeg har altid undret mig over hvordan man kan gemme penge for SKAT for hvis du skal have et kreditkort til de andre hemmelige konti, så ved jeg ikke hvor de kan bruges og hvis du overfører til din egen ikke-hemmelige danske konto så skal det nok blive opdaget før eller siden Tongue Tied

Mit bedste bud er at bide det i dig, og hvis du vil være rigere, så find en nemmere og hurtigere måde at tjene flere penge. Nu ved jeg godt at ligenu STINKER mht penge, men ellers invester på noget med en fed rente...

Det er surt at SKAT tager så meget, og jeg har hverken børn eller bil og nægter ethvert lægebesøg så længe jeg kan, men som du kan se så værdsætter mange ærlighed og lovlydighed, og hvis du en dag kommer til at tale over dig om din hemmelige konto så skal det nok give smæk i form af at du vil fremstå som utroværdig og en man ikke tør stole på. Skulle vi to lave business og jeg fandt ud af dine forbindelser, som så skumle ud uanset u/lovlige twists af loven, så ville jeg trække mig. Jeg indrømmer tendenser til paranoia, men de fleste jeg hører om har sådanne konti er folk med forbindelser til større organiseret kriminalitet. Nu regner jeg ikke med at det er sådan noget du beskæftiger dig med, men en evt. bank der støtter op omkring at fordreje eller helt skide på regler og love på internationalt plan gør måske.

Hvis du var mig så ville du forkaste alle idéer der ledte i den retning hurtigst muligt og finde andre løsninger.

Hvis jeg var dig, så ville jeg skynde mig at takke for nogle mange mindre rare men GODE inputs fra folk, og evt. skrive et nyt indlæg om fx. hvordan man som iværksætter kan have indflydelse på regeringens beslutninger. mht SKAT... Så skal jeg nok gladt deltage selvom jeg nok ikke fatter nok af systemet til at komme med kvalificerede løsninger og forslag... :-)

Hyg!

~*Louise

creatastica

Side 13 ud af 14 (135 indlæg)