Uhh sikke et dejligt indlæg at vågne op til.. Nu kan min dag kun blive bedre :) takker!
|
Det har altid undret mig, at der er nogle der insisterer på at blive til en fest som de synes er dårlig :)
Uhh sikke et dejligt indlæg at vågne op til.. Nu kan min dag kun blive bedre :) takker!
|
Det har altid undret mig, at der er nogle der insisterer på at blive til en fest som de synes er dårlig :) |
forstod den ikke helt, var den myntet til mig ?:) |
Nej, absolut ikke - men der er øjensynligt nogle andre, der synes at Amino er et af de værste steder på jorden. At de så gider spilde deres tid her forstår jeg bare ikke :) |
Selvom den med festen nok ikke var møntet på mig så føler jeg mig truffet af Mikkels indlæg - hvorfor deltage i festen - jeg burde jo på et langt tidligere tidspunkt sige hvad jeg også har tænkt: Det her gider jeg ganske enkelt ikke at deltage i., og sådan bliver det også:
Over and out. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Det kunne også være at der var andre her som IKKE var inviteret her, men det holder dem åbenbart ikke fra at komme med deres ligegyldige holdning anyways.... |
Endelig er der noget af dit indlæg som man kan være enig i.. Det handler nemlig om trådstarters første spørgsmål. Så kunne du måske holde dig væk nu hvor du alligevel ikke er af samme holdning og ikke kan være behjælpelig vedr. mit spørgsmål... |
Kære Youstar, Der er altså noget fundamentalt ved debat i et offentligt forum, som Amino, som du tilsyneladende har helt misforstået. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Kære Youstar, Endnu en gang.. Her behøver man ikke specifik invitation for at deltage i en given tråd. Her er plads til alle, der kan opføre sig ordentligt, og alle er mere end velkomne til at bidrage. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Youstar :-) Jeg er enig med mange synspunkter i denne tråd, men mener personligt at ting skal gøres så lovligt som overhovedet muligt i sidste ende så vi ikke får et endnu mere overvåget samfund... Jeg er en af dem som gerne vil se et regnskab fra regeringen så jeg ved hvad skattepengene går til, og vil hellere stemme på hvilke ting der skal fixes end personer... Som én nævner: Fællesskab... Jeg tilføjer: Regeringen OFTE undtaget, endda indenfor de samme partier nogle gange! Hvis du ser bort fra diverse sjove udtryk fra folk, så er der en skjult og begrundet advarsel i mange af besvarelserne. Det eneste lovlige jeg har kendskab til er at du kan få en vis sum refunderet hvis du støtter diverse hjælpeorganisationer. Sådan så det i hvert fald ud for et par år siden mht. privat personer. Ellers som mange har nævnt, flytte? Jeg har altid undret mig over hvordan man kan gemme penge for SKAT for hvis du skal have et kreditkort til de andre hemmelige konti, så ved jeg ikke hvor de kan bruges og hvis du overfører til din egen ikke-hemmelige danske konto så skal det nok blive opdaget før eller siden Mit bedste bud er at bide det i dig, og hvis du vil være rigere, så find en nemmere og hurtigere måde at tjene flere penge. Nu ved jeg godt at ligenu STINKER mht penge, men ellers invester på noget med en fed rente... Det er surt at SKAT tager så meget, og jeg har hverken børn eller bil og nægter ethvert lægebesøg så længe jeg kan, men som du kan se så værdsætter mange ærlighed og lovlydighed, og hvis du en dag kommer til at tale over dig om din hemmelige konto så skal det nok give smæk i form af at du vil fremstå som utroværdig og en man ikke tør stole på. Skulle vi to lave business og jeg fandt ud af dine forbindelser, som så skumle ud uanset u/lovlige twists af loven, så ville jeg trække mig. Jeg indrømmer tendenser til paranoia, men de fleste jeg hører om har sådanne konti er folk med forbindelser til større organiseret kriminalitet. Nu regner jeg ikke med at det er sådan noget du beskæftiger dig med, men en evt. bank der støtter op omkring at fordreje eller helt skide på regler og love på internationalt plan gør måske. Hvis du var mig så ville du forkaste alle idéer der ledte i den retning hurtigst muligt og finde andre løsninger. Hvis jeg var dig, så ville jeg skynde mig at takke for nogle mange mindre rare men GODE inputs fra folk, og evt. skrive et nyt indlæg om fx. hvordan man som iværksætter kan have indflydelse på regeringens beslutninger. mht SKAT... Så skal jeg nok gladt deltage selvom jeg nok ikke fatter nok af systemet til at komme med kvalificerede løsninger og forslag... :-) Hyg! ~*Louise
|
creatastica