Enig med Jørgen. Det er slet ikke sikkert at Youstar oppebærer S.U. Jeg har så bare ligesom flere andre her, forholdt mig til det der er skrevet i tråden, herunder det forhold at Youstar selv har oplyst at der er begrænsninger på hvor meget man må tjene når man er under uddannelse, men jeg er jo selvfølgelig også bare tungnem. Hvad siger de når du spørger på Arto ?
Enig med Jørgen. Det er slet ikke sikkert at Youstar oppebærer S.U. Jeg har så bare ligesom flere andre her, forholdt mig til det der er skrevet i tråden, herunder det forhold at Youstar selv har oplyst at der er begrænsninger på hvor meget man må tjene når man er under uddannelse, men jeg er jo selvfølgelig også bare tungnem. Hvad siger de når du spørger på Arto ?
Altså så vidt jeg kunne se ud fra den tråd der blev henvist til er Youstar på revalidering.
Hvis det er rigtigt så er det jo udtryk for at Youstar oppebærer en form for sociale ydelser via det danske velfærdssystem. Det sætter jo bare hans udgydelser i denne tråd i et helt andet perspektiv (vil gerne have men ikke betale).
Har du lagt hovedet ude i skuret. Hvor tungnem er det lige du er? Jeg har flere gange skrevet her i tråden at jeg IKKE modtager S.U., hvor stor en ske skal du have det banket ind med....
Tag udgangspunkt i det der bliver skrevet, ikke hvad du måske slev lige syntes der står. Det skulle ikke være så svært...
Din morale og dine emsige udflåd må du meget gerne holde for dig selv, den er ikke blevet tilspurgt...
Jeg tror du har ret - jeg tror du bliver dømt på løse antagelser.
Men den måde du kæmper imod på er meget ucharmerende ! :(
Det kan jeg godt se, men når man bliver angrebet fra alle sider, bliver tingene lidt anspændt.
Der er mange løse antagelser i denne tråd. Der er mange sure opstød som jeg godt kunne have frabedt. Har ikke spurgt til folks personlige holdning og morale i første indlæg. Jeg spørger om én ting hvorefter nogle folk forsøger at belære én i deres morale, det kunne man sagtens være foruden da jeg er lidt ligeglad hvad folk mener..
Svar på mit spørgsmål har jeg delvist fået i en pm, og det er fint. Derudover vil jeg syntes at hvis man ikke kan være behjælpelig med det folk spørger om brude man måske nok holde sig væk.
Du syntes at nævne Arto rimelig meget, derved kan man måske lave en konklution, på samme lave niveau som dine, at du måske bruger for meget tid på Arto.... Lad nu Arto ligge og kom videre i dit liv...
Hvis det er rigtigt så er det jo udtryk for at Youstar oppebærer en form for sociale ydelser via det danske velfærdssystem. Det sætter jo bare hans udgydelser i denne tråd i et helt andet perspektiv (vil gerne have men ikke betale).
Jeg har spurgt i denne tråd af ren nysgerrighed, det er ikke det samme som praktis. Måske du burde belæres om forskellen..
Mine seneste indlæg har jeg ikke skrevet noget som helst om skatteunddragelse, jeg har bedt om råd til den bedste LOVLIGE konstruktion her i landet.
Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk mener, jeg har ikke spurgt om folk mening. Har udelukkende spurgt om erfaringer vedr. mit spørgsmål, det er der åbenbart mange der ikke har forstået!
Hvad systemet angår; Så ja jeg syntes det er røv ineffektivt, og at vi burde kunne få det samme som vi gør for mindre skat. I bliver ved med at sige at man politisk bør prøve at ytre sine meninger, men det hjælper ikke vil jeg mene, der sker jo aldrig rigtig en skid. Også ligegyldigt.
Skulle man tage at holde sig til det der bliver spurgt om for én gangs skyld ;)
Hej Youstar,
Lad mig starte med at sige, jeg ikke syntes det er en god idé at snyde, men at jeg KAN HJÆLPE med info - det kunne jo være du skulle bruge dette til en bog, en antisnyde virksomhed, et foredrag - PuHA - mulighederne er mange. - og det er vel IKKE ALT man SKAL dele for at få svar!?!?!?!?!?
På dette site gælder det om at skrive mest, virke klogest og- spørgsmålet er ikke vigtig for en amino, det er vigtigt at blive hørt og set!!!!
Jeg skriver en PM til dig inden ugen er forbi - der er en masse ting man skal tænke på hvis sådan noget med skjulte-kontier skal fungere 100%.