Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv det nye Amino design

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver altså super forvirret når man skifter rundt på marked, freelancer, bestyrelse osv.

Og den skifter design hele tiden.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:08

Vores services bliver designmæssigt taget én for én.

Tryk og Freelancer blev lagt op i det nye design i første version. Debatten, Blogs mv. er lagt op i dag. Virksomhedsbørsen kommer inden for de næste 14. dage.

Efterhånden som vi får penge i kassen udvikler vi nye tjenester i det nye design. Amino Marked bliver pillet ned i slutningen af næste uge når vores Webshop-auktion er afsluttet. Når Amino Marked kommer op igen når den er klar i nyt design og vi ikke manuelt skal sidde og godkende nye brugere på Marked. Vi har været hårdt ramt af brugere med IP fra Nigeria mv. som opretter fake auktioner herunder auktioner for Iphones mv. Det har vi pt. ikke mandskab til at kunne håndtere, derfor går Amino Marked på stand by indtil alt igen kan fungere automatisk og også grafisk fremstår lækkert.

Hele bestyrelsesbørsen kommer i ny udgave i 1. halvår 2010.

Nicolai

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:08

Popzdk:

Jeg bliver altså super forvirret når man skifter rundt på marked, freelancer, bestyrelse osv.

Og den skifter design hele tiden.

Ikke på freelancer Smile

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:13

Simon Tørring:

Der er hvid baggrund på smileys og procentbarren herover.

Bortset fra smilets, skulle alle de forskellige "rolle"-ikoner nu være transparente Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:13

WooX:

Plus billeder og crew billeder går ind over den border i har, hvilket laver huller.

Skulle nu gerne være fikset.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:15

Kan I ikke gøre sådan at når man har ulæste PB´er, så er "private beskeder" markeret med gul ligesom på det gamle design?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:17

anchorPoint:

I burde kraftigt overveje at kigge lidt på jeres URLs på indlægs, etc. Ikke just søgemaskinevenligt, og derved tab af potentielle besøg. Kig evt. på Stackoverflow.com's URLs -  de ranker ofte rigtigt højt på mange IT-relaterede emner, ikke mindst pga. deres læsevenlige URLs.

Tak for inputtet. Vores URLer er de samme som de altid har været. At ændre vores URL-struktur pt, er en lidt større opgave da vi kører på Community Server platformen, og nok ikke noget jeg kan se ske i en overkommeligt fremtid. Derudover er vi ekstremt SEO-optimeret, og rangerer rigtig pænt i Google, hvorfor vi nok hellere vil fokusere vores resurser på noget andet. Men det er selvfølgelig også op til The Descision Makers Big Smile, og dette er bare mit input Smile

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:19

Boysen:

Hej Jacob

Kæft hvor er det bare et fedt design i har fået lavet hos Peter. Virkelig lækkert!!!

Jo tak. Peters folk - især deres graphic lead Jorrel fra 1902 har lavet et fantastisk oplæg, som jeg så har siddet og implementeret på alle Community Servers sider - og der er fadneme mange sider skal jeg hilse og sige Big Smile

So here's for Peter, Jorrell og de andre hos 1902 Beer

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:20

Synes generelt skriftstørrelsen er rigtig stor, og jeg er jo altså ikke ligefrem blind Stick out tongue

Så hvis de fleste af dem (overskrifter mv.) lige fik en tand ned, så ville det se noget pænere ud Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Jacob Rohde:

Bortset fra smilets, skulle alle de forskellige "rolle"-ikoner nu være transparente Big Smile

Arrrghh Jacob.. Nå, nu skruer jeg lige lidt op for farverne, så alle kan se det :)

<

- procentbar

- svar, læs op, mere..

- stjerner

Kan alt sammen fixes ved at konvertere billederne til transparent .gif eller .png.

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)