|
Der er hvid baggrund på smileys og procentbarren herover.
|
Plus billeder og crew billeder går ind over den border i har, hvilket laver huller.
Debat
|
Plus billeder og crew billeder går ind over den border i har, hvilket laver huller.
|
Ja det er helt korrekt. Nogle af baggrundsbillederne kan være gemt i cachen osv. Så hvis noget ser super underligt ud så prøv CTRL-F5 et par gange for at få udendom cachen. |
|
I burde kraftigt overveje at kigge lidt på jeres URLs på indlægs, etc. Ikke just søgemaskinevenligt, og derved tab af potentielle besøg. Kig evt. på Stackoverflow.com's URLs - de ranker ofte rigtigt højt på mange IT-relaterede emner, ikke mindst pga. deres læsevenlige URLs. |
|
Hej Jacob Kæft hvor er det bare et fedt design i har fået lavet hos Peter. Virkelig lækkert!!! |
|
Den i forvejen meget lille angivelse af dato (og årstal) for besvarelse deles på to linier ved profilnavne over en bestemt længde. I kunne måske overveje at trække hele datoen ned på linien under profilnavnet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Flot resultat generelt Jeg mener dog at de to bokse fylder for meget. Dem tror jeg hurtigt man bliver træt af at scrolle forbi. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Hej. Jeg kan bedst lide det gamle design. Rigtig mange knapper og f. eks logo her bliver alt for stort. Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende - skal være mindre! Ens personlige side, hvor andre kan læse om hvem man er og inverterer til ens amino netværk bliver alt for forvirrende (for mig) . Håber i kan bruge det til noget. Mvh. Thomas De Oliveira
|
|
Imo er det "gamle" design mere overskueligt, men åske er det en vanesag :o) En tydeligere skillelinie mellem indlæg i en tråd, ville være meget velkommen. Fylder "toppen" mere i det nye? Jeg kan ikke engang se de første 5 indlæg, da de ikke er over folden (forsiden) - mega irriterende, når man lige skal se om der er dukket nget nyt/spændende op på forsiden. Ellers skal det nok blive fint.....men måske skulle man vente 14 dage med at spørge til designet. Så har man lige vænnet sig til det... Edit: antal besvarelser på forside stikker ud på en grim måde.....sort/stor/fed er ikke pænt og passer ikke til resten af siden imo |
Nu kan det snart være nok..... ;o)