Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv det nye Amino design

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt ... jeg oplevede lige førat jeg var logget ud bare sådan uden noget er der timieout på sessionen ?

/allan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu prøver jeg så lige en sidste gang, selvom jeg føler mig usynlig i denne tråd Wink

Så flyt dato ned ved siden af stjernerne i stedet......"svarede" er hamrende ligegyldig, da ingen bruger det og jo flere linier der kommer i et indlæg, udover det der r, rent faktisk, bliver skrevet.....jo dårligere bliver det at læse tråde...

Fjern evt. "læs op" knappen og flyt den funktion ind under "Mere"....what ever.....mindre knapper....prøv at tænke i færre linier, så er der altså muligheder, uanset hvad :o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:08

Jacob Rohde:

Nicolaj:

Kan I ikke gøre sådan at når man har ulæste PB´er, så er "private beskeder" markeret med gul ligesom på det gamle design?

Nej det kan vi ikke. Vi laver noget meget flottere. Det skal jeg implementere, og kommer op inden længe. Big Smile

Super! Bare det virker efter hensigten, så man ikke overser sine beskeder, så må du lave det lige så flot du vil Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Business:
Nu prøver jeg så lige en sidste gang, selvom jeg føler mig usynlig i denne tråd Wink

Så fik du lige 5 stjerner fra mig så lyser du lidt op Skype-Giggle

/allan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:15

Jamen jeg blev sgu lidt børnesur, fordi han ikke har reageret på et eneste af mine indlæg. Så skulle han jo have skrevet "kun for udvalgte" eller noget i den stil Big Smile

Nå, det går nok.....jeg synes bare at det er skidt med flere ligegyldige linier.......et indlæg med een linie fylder en halv side i forvejen og det er rigeligt....

Ha en god dag.....og karmatak herfra Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:18

Til gengæld er det "rigtige" design på Amino lige pt. det man vel kan kalde godt gammeldags "fucket" ;)

*Edit*

Aha - nu kom det nye vidst på. :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:19

"se mere" må I også godt flytte tilbage i venstre side. Når man kører over de 5 seneste indlæg, så er det meget naturligt at det er der pilen ender. Jeg ved godt at det er en lille ting Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:21

Nicolaj:

"se mere" må I også godt flytte tilbage i venstre side. Når man kører over de 5 seneste indlæg, så er det meget naturligt at det er der pilen ender. Jeg ved godt at det er en lille ting Smile

Jeg troede at den var forsvundet Big Smile Ja tak, den må da meget gerne fortsætte i højre side som foreslået

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:29

Business:

Så flyt dato ned ved siden af stjernerne i stedet......"svarede" er hamrende ligegyldig, da ingen bruger det og jo flere linier der kommer i et indlæg, udover det der r, rent faktisk, bliver skrevet.....jo dårligere bliver det at læse tråde...

Fjern evt. "læs op" knappen og flyt den funktion ind under "Mere"....what ever.....mindre knapper....prøv at tænke i færre linier, så er der altså muligheder, uanset hvad :o)

Tak for inputtet. Jeg retter ikke mere ved dato lige nu - da alle vil have noget forskelligt. Vi læser indlæggene og tager så stilling til hvad der skal rettes osv. Jeg er sikker på at Martin også har noget input til det.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:04

Helt fint, men vi vil alle have det samme...............nemlig færre linier i toppen, som bare fylderBig Smile Hvordan du gør det er egenlig ligegyldigt Wink Vi er bare kommet med forskellige løsningsforslag, men målet er det samme.

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)