Nu prøver jeg så lige en sidste gang, selvom jeg føler mig usynlig i denne tråd
Så flyt dato ned ved siden af stjernerne i stedet......"svarede" er hamrende ligegyldig, da ingen bruger det og jo flere linier der kommer i et indlæg, udover det der r, rent faktisk, bliver skrevet.....jo dårligere bliver det at læse tråde...
Fjern evt. "læs op" knappen og flyt den funktion ind under "Mere"....what ever.....mindre knapper....prøv at tænke i færre linier, så er der altså muligheder, uanset hvad :o)
Jamen jeg blev sgu lidt børnesur, fordi han ikke har reageret på et eneste af mine indlæg. Så skulle han jo have skrevet "kun for udvalgte" eller noget i den stil
Nå, det går nok.....jeg synes bare at det er skidt med flere ligegyldige linier.......et indlæg med een linie fylder en halv side i forvejen og det er rigeligt....
"se mere" må I også godt flytte tilbage i venstre side. Når man kører over de 5 seneste indlæg, så er det meget naturligt at det er der pilen ender. Jeg ved godt at det er en lille ting
"se mere" må I også godt flytte tilbage i venstre side. Når man kører over de 5 seneste indlæg, så er det meget naturligt at det er der pilen ender. Jeg ved godt at det er en lille ting
Jeg troede at den var forsvundet Ja tak, den må da meget gerne fortsætte i højre side som foreslået
Nu prøver jeg så lige en sidste gang, selvom jeg føler mig usynlig i denne tråd
Så flyt dato ned ved siden af stjernerne i stedet......"svarede" er hamrende ligegyldig, da ingen bruger det og jo flere linier der kommer i et indlæg, udover det der r, rent faktisk, bliver skrevet.....jo dårligere bliver det at læse tråde...
Fjern evt. "læs op" knappen og flyt den funktion ind under "Mere"....what ever.....mindre knapper....prøv at tænke i færre linier, så er der altså muligheder, uanset hvad :o)
Tak for inputtet. Jeg retter ikke mere ved dato lige nu - da alle vil have noget forskelligt. Vi læser indlæggene og tager så stilling til hvad der skal rettes osv. Jeg er sikker på at Martin også har noget input til det.
Helt fint, men vi vil alle have det samme...............nemlig færre linier i toppen, som bare fylder Hvordan du gør det er egenlig ligegyldigt Vi er bare kommet med forskellige løsningsforslag, men målet er det samme.