Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem webshopløsning efterlyses

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kunstner og overvejer at starte en webshop, hvor jeg kan forhandle min kunst i DK og udlandet,

hvor man også kan downloade kunstkurser og købe kurserne samlet i en bog.

Jeg vil gerne have forslag til en god og billig løsning mht til templates og hosting.

Den skal være brugervenlig helst med dansk instruktion. Allerhelst vil jeg gerne selv kunne vedligeholde den.

Alternativt med et minimum af brug af programmør.

Gerne hvor jeg kan bruge en kombination af Micropayment og bankoverførsel som betalings gateway.

På forhånd tak for alle spændende forslag.

Piaemilia

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:08

du skal måske også beskrive om din webshop skal være synlig når man søger på "kunst" eller lign. der findes løsninger som er et helvede at skulle øgemaskineoptimere og så findes der sider der er nemme at søgemaskine optimere! og dette til priser fra gratis :-) til XXXXXXXXX,-kr hehe

jeg vil nok anbefale dig at tale med iconcept.dk eller strategen.dk og dette skyldes at de har leveret (strategen) en super løsning til mig, jeg har nu ikke en webshop men anyway de er web eksperter. men regn med priserne på dandomain og læg 2000,-kr til thomas rosenstands bog og en masse timer til opbygning af en shop. eller betal eksperterne det det koster og begynd derefter at indsætte dine produkter udfra deres anbefalinger eller omvendt :-)

bare min subjektive snævre mening udfra meget meget lidt erfaring (jeg ville have gjort det sådan) håber der er nogle der gider at give mig et gok i nøden, hvis jeg har ført dig på afveje :-) med min uunderstøttede anbefaling

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:23

Hej PiaMilia

Du kan få en flot Dandomain løsning til gode penge hos Cygnet.

Det kan ses på : http://dandomain.cygnet.dk/ eller under Cygnet.dk - under Referencer.

Kontakt dem og hør dem ad - de har styr på Webshops Løsninger.

Dog hvis en Dandomain shop ikke har fanget din interesse - så har du muglighed for at kontakte mig for en God billig/løsning jeg kan kontaktes på mecci@live.dk

Held og lykke med søgningen!

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 01:04

Jeg tror jeg har fundet et godt svar på mit eget spørgsmål i denne bog til 299, som jeg har købt på www.myll.com Webshop Hvordan af Brian Brandt.

En god bog, jeg godt kan anbefale: en open source løsning (gratis) ligesom 12000 andre på kloden.

Købe en smart template på www.templatemonster.com og gidder man ikke selv sætte det op

kan man få det gjort hos www.oscshop.dk som også tilbyder at integrere mikropayment.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 01:15

Hvis du vil have en brugervenlig løsning, som du selv kan vedligeholde, anbefaler jeg helt klart PrestaShop.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 01:24

Ja, den er du glad for.

Den har jeg vist set dig anbefale før.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 01:30

Yep, f.eks. her Stick out tongue

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:33

Hej Pia

Vi kan levere en unikt designet køreklar webshop til dig for 9.995,- Prisen inkluderer også første års hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort).

Shoppen understøtter både fysiske produkter såsom bøger som du spørger til, men også "virtuelle produkter" såsom fx. et kursus.

Du skal selv oprette produkter og tekster. Hvis du vil vide mere kan du læse om vores services her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

elund.dk:

Hvis du vil have en brugervenlig løsning, som du selv kan vedligeholde, anbefaler jeg helt klart PrestaShop.

Det vil jeg også gerne anbefale. Rigtig god frontend og allerede stillet template som følger med. Med en webdesigner kan du til billige penge få redesignet, så den passer til dig mh til farver osv. Desuden rigtig nem backend du kan arbejde i.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:14

Vil også klart anbefale Prestashop. Bruger den selv til min shop der handler med fluer og er rigtig glad for det. 

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)