du skal måske også beskrive om din webshop skal være synlig når man søger på "kunst" eller lign. der findes løsninger som er et helvede at skulle øgemaskineoptimere og så findes der sider der er nemme at søgemaskine optimere! og dette til priser fra gratis :-) til XXXXXXXXX,-kr hehe
jeg vil nok anbefale dig at tale med iconcept.dk eller strategen.dk og dette skyldes at de har leveret (strategen) en super løsning til mig, jeg har nu ikke en webshop men anyway de er web eksperter. men regn med priserne på dandomain og læg 2000,-kr til thomas rosenstands bog og en masse timer til opbygning af en shop. eller betal eksperterne det det koster og begynd derefter at indsætte dine produkter udfra deres anbefalinger eller omvendt :-)
bare min subjektive snævre mening udfra meget meget lidt erfaring (jeg ville have gjort det sådan) håber der er nogle der gider at give mig et gok i nøden, hvis jeg har ført dig på afveje :-) med min uunderstøttede anbefaling
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Du kan få en flot Dandomain løsning til gode penge hos Cygnet.
Det kan ses på : http://dandomain.cygnet.dk/ eller under Cygnet.dk - under Referencer.
Kontakt dem og hør dem ad - de har styr på Webshops Løsninger.
Dog hvis en Dandomain shop ikke har fanget din interesse - så har du muglighed for at kontakte mig for en God billig/løsning jeg kan kontaktes på mecci@live.dk
Vi kan levere en unikt designet køreklar webshop til dig for 9.995,- Prisen inkluderer også første års hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort).
Shoppen understøtter både fysiske produkter såsom bøger som du spørger til, men også "virtuelle produkter" såsom fx. et kursus.
Du skal selv oprette produkter og tekster. Hvis du vil vide mere kan du læse om vores services her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk
Hvis du vil have en brugervenlig løsning, som du selv kan vedligeholde, anbefaler jeg helt klart PrestaShop.
Det vil jeg også gerne anbefale. Rigtig god frontend og allerede stillet template som følger med. Med en webdesigner kan du til billige penge få redesignet, så den passer til dig mh til farver osv. Desuden rigtig nem backend du kan arbejde i.