Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle,

Jeg står og skal have lavet en internet website på et agentur på poser som jeg har fået. 

Siden skal kun være baseret på salg til B2B og jeg har selv masser af ideer til hvordan den skal se ud. Det skal virkelig være en side som sparket r..  Jeg har kigget på nogle konkurrenters hjemmesider og de er virkelig kedelige. 

Siden skulle gerne komme højt op på google indenfor en given periode.

Da jeg hellere vil bruge folk herinde vil jeg gerne bede jeg om at give mig et tilbud på hvad det skal koste.

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:18
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:27

Hej Kim.

Vi har fornyelig lanceret en ny platform til opsætning og udvikling af websider. Systemet hedder Sitemagic CMS, og kan hentes kvit og frit fra vores website.

Vi har indgået samarbejde med en lille håndfuld talentfulde webdesignere, som kan levere websider baseret på Sitemagic CMS.

Du skriver at din side skal "sparke røv". Jeg antager her at der refereres til kvaliteten af opbygningen af websiden. Skulle der derimod være tale om en masse fancy funktionalitet, så dækker standard-funktionaliteten i Sitemagic CMS muligvis ikke dine behov, og der skal således udvikles nye moduler (udvidelser) til systemet.

Du skal være velkommen til at kontakte en af vores partnere eller undertegnede, hvis du ønsker mere information eller et godt tilbud :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:32

Hej Kim

Jeg vil anbefale dig at lægge din opgave ud på Amino Freelancer her får du mange bud og det er gratis

God fornøjelse

/allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:45

DesignYOU:
Jeg vil anbefale dig at lægge din opgave ud på Amino Freelancer her får du mange bud og det er gratis

Det vil jeg også, for alle de dygtige grafikere fra Amino har meldt sig som freelancere derinde, så der vil du helt sikker få en masse gode bud på din opgave.

:-) Dorthe

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 13:50

Jimmy Thomsen:

Hej Kim.

Vi har fornyelig lanceret en ny platform til opsætning og udvikling af websider. Systemet hedder Sitemagic CMS, og kan hentes kvit og frit fra vores website.

Hej Jimmy

Templates ser ellers fine ud. Hvordan kan det være, at I udvikler et nyt CMS baseret på tables. Er det ikke noget vi anvendte i 90'erne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:02

Hej Kim

Jeg er ikke helt sikker på at forstår hvad det er du kunne tænke dig. Er det en webshop hvor dine forhandlere nemt og hurtigt kan handle eller er det et site der præsenterer dine produkter i bedst muligt lys?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:10

Bjarne Ravn:
Templates ser ellers fine ud. Hvordan kan det være, at I udvikler et nyt CMS baseret på tables. Er det ikke noget vi anvendte i 90'erne.

Jeg tror Jimmy er den pragmatisk type, der fokuserer på at gøre kunden tilfreds, fremfor bruge tid på egne tekniske idealer. Og det er svært at påpege forretningsværdien af at bruge divs fremfor tables, andet end at man skal hører for det, fra semi-nørder på fora som Amino.

Jeg må dog bekende at jeg selv er en nørd snob, der også går langt for at kun bruge tables til tabuler information.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:16

Lundsby:
Jeg tror Jimmy er den pragmatisk type, der fokuserer på at gøre kunden tilfreds, fremfor bruge tid på egne tekniske idealer. Og det er svært at påpege forretningsværdien af at bruge divs fremfor tables, andet end at man skal hører for det, fra semi-nørder på fora som Amino.

Hvis man bygger en bil ser jeg ingen grund til at bruge f.eks dæk som "måske" udgår i fremtiden.

Overordenet vil jeg sige at div er lang mere overskueligt at arbejde i, ligesom det giver et pænere resultat.

Smile

Semi nørden
/allan

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)