Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Spørgsmål

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Yep, det har jeg også været igenne, men og jeg har fundet ud af at flytte rundt på de forskellige moduler - men de statiske blocks kan jeg ikke finde definitionen, og placeringen på. Jeg må lede videre. Tak for hjælpen.

Jeg må tilstå at jeg ikke selv sidder og fedter med dette til daglig (det har jeg et team til Smile), men du er velkommen til at sende dit spørgsmål (på engelsk) til support SNABEL-A getashop.zendesk.com så kan jeg få en af drengene til at kigge på det.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:13

Helt iorden, men jeg tror lige jeg begraver mig i det selv, før jeg kaster penge efter et udviklingsteam. XML, HTML og PHP er ikke fremmed for mig, så jeg burde da kunne finde hoved og hale i det her også :).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:17

Gadensgaard:

Helt iorden, men jeg tror lige jeg begraver mig i det selv, før jeg kaster penge efter et udviklingsteam. XML, HTML og PHP er ikke fremmed for mig, så jeg burde da kunne finde hoved og hale i det her også :).

"Den første er gratis"  Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 13:50

Så er jeg kommet godt igang, og har ca fået shoppen sat op som jeg gerne vil have den. Jeg er dog ikke helt med på hvordan jeg sætter "Shop By" op, lige nu har jeg kun kategorier at vælge imellem, og kan altså ikke sortere yderligere (fx sortere på træ under stole). Hvad skal der til for jeg får det som valgmulighed?

En anden ting: Når jeg nu er helt færdig med butikken hvordan flytter jeg den så til webhotellet? Er det nok at overflytte filer og database? Stierne skal vel også rettes, men i hvilken fil/databasetabel er de angivet? Er det andet?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:05

Gadensgaard:

Så er jeg kommet godt igang, og har ca fået shoppen sat op som jeg gerne vil have den. Jeg er dog ikke helt med på hvordan jeg sætter "Shop By" op, lige nu har jeg kun kategorier at vælge imellem, og kan altså ikke sortere yderligere (fx sortere på træ under stole). Hvad skal der til for jeg får det som valgmulighed?

Funktionen hedder layered navigation og kræver at du har oprettet de relevante egenskaber for dine produkter. Denne video kan sikkert hjælpe dig på vej

Gadensgaard:
En anden ting: Når jeg nu er helt færdig med butikken hvordan flytter jeg den så til webhotellet? Er det nok at overflytte filer og database? Stierne skal vel også rettes, men i hvilken fil/databasetabel er de angivet? Er det andet?

Ja, filerne og databasen er nok. Der er enkelte steder som skal rettes til for at migrere magento´en til en anden server.

Dit webhotel gør det sikkert for dig hvis blot du uploader filerne og db´en til hotellet.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 16:11

powerhosting:

Dit webhotel gør det sikkert for dig hvis blot du uploader filerne og db´en til hotellet.

Jeg tvivler på det er noget der sker automatisk, og jeg kunne ikke forestille mig at hotelllet yder support på Magento.. Så en trin for trin guide ville være at foretrække så jeg selv kan kaste mig ud i det.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 16:14

powerhosting:

Funktionen hedder layered navigation og kræver at du har oprettet de relevante egenskaber for dine produkter. Denne video kan sikkert hjælpe dig på vej

Den video viser ikke andet end funktionaliteten, og ikke hvordan jeg opretter de enkelte lag.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:29

Gadensgaard:
Den video viser ikke andet end funktionaliteten, og ikke hvordan jeg opretter de enkelte lag.

Nu har jeg ikke lige set videoen, men du skal sikre dig at når du opretter en attribut at den bliver vist i layered navigation. 

På dansk hedder det  anvend i lagdelt navigation. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 20:58

Tak for svar, jeg synes dog ikke at kan få det til at fungere. Jeg har

Anvend i lagdelt navigation - Kan filtreres (uden søgeresultat)

Brug i lagdelt navigation for søgeresultater - Ja

Og så har jeg sat Anchor til ja på de relevante kategorier, men nu kan jeg ikke sortere på noget som helst (heller ikke kategorierne i Shop By).

Hvad er det jeg overser?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)