|
Det allerførste Martin siger er faktisk, at du ikke skal købe PLUS, for at støtte Amino.dk
|
Køb ren argan olie her
Det allerførste Martin siger er faktisk, at du ikke skal købe PLUS, for at støtte Amino.dk
|
Nu var det en debat om link kataloger , hvorfor man starter dem , og i debatten kom med et yderste relevante indlæg om en udvikling der er igang med udenlandske link kataloger http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html Du mente , det ikke var relevante det mener jeg . Hvorfor relevante det er nogle gamle grunde , mange af dem , der er tidligere påpeget , af grunde som søgeord optimering eksperter starter disse link kataloger , så grundene er ved at udøde lidt , så det er ekstrem relevante da der sker en udvikling på internet |
Nu er jo mindste halvdelen af link kataloger lavet af dirverse søgeord optimering eksperter , denne trend er ved at forsvinde grundet mange af link katalogerne forsvinder delvis fra google eller helt og er sket med masser af udenlandske link kataloger , med når nogle af grundene der er påpeget i tråden er forandret grundet en udvikling , er det relevante.
Her er hvad ham skrev der startet debatten
![]()
Glem nu snart alle de ligegyldige kataloger, og vil lige henvise jer til et fint indlæg af mikkel http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html Kan kun sige jeg giver mikkel ret og håber faktisk det sker, så kom nu igang og lav noget mere reel seo ;) :D |
Jamen det er jo hans holdning, og det er helt fint. Og jeg har min holdning, det er helt fint. |
Køb ren argan olie her
Hej Mikael Nu går det bestemt ikke kun på det indlæg omkring henvisning til deMib´s profeti, som jeg iøvrigt ikke har nogen mening omkring, men tager ad notum, da han for mig virker yderst kompetent i sit virke. Vi skal prøve at holde os til emnet, og emnet er at jeg synes det ville være en god idé at kunne blokere for indlæg fra personer som man ikke ønsker deltager i tråde man opretter. Iøvrigt mener jeg ikke det var et yderst relevant indlæg i forhold til de spørgsmål jeg ønsker svar på, og min anke på indlægget går på tonen og ikke henvisningen til deMib. At vedkommende så sidenhen kommer med godt input, det er rart at se. |
Køb ren argan olie her
Jan jeg tror du misser en rimelig stor betydning af ikke at have det du beder om. |
Der er jeg uenig med dig , det er yderste relevant indlæg da udenlandske link kataloger forsvinder fra google af og det samme vil nok også ske for danske link kataloger søgeord optimering eksperter er dog også ved at lave om på deres strategi , så nogle af grundene i tråden er ikke særligt relevante mere |
Jamen, det var nu faktisk afsporingen f.s.a. maildiskussionen og ikke så meget linket til deMib, som jeg iøvrigt havde læst før. Og jeg er bestemt ikke utilfreds med udviklingen derhen at jeg ad omveje får svar på en del, det er bare sjældent jeg går over åen efter vand Men kan godt se at det peger hen imod at jeg udelukkende var utilfreds grundet det enkelte indlæg, og det var så ikke lige gennemtænkt før jeg skrev det. Men der er mange andre situationer som du sikkert også ved, men kan godt være i bagklogskabens lys, at mit forslag ikke holder vand, uanset jeg gerne så funktionen |
Køb ren argan olie her
Hej Mikael Du er velkommen til at være uenig med mig. Nu var det mig der oprettede tråden, og i forhold til mine spørgsmål er jeg vel nok den der umiddelbart har mest styr på om svarene eller indlæggende der kommer har en værdi for mig eller ej. Men dette er også et glimrende eksempel på afsporingen af en tråd, som handler om ønsket af en funktion, og ikke om relevansen af et indlæg i et andet indlæg, til trods for der er linket til det indlæg. Som jeg skriver, så er ønsket om en blokeringsfunktion IKKE alene afledt af den tråd der linkes til, men givet som eksempel på hvordan diskussion om mail kan afspore. At jeg så blander det sammen med negativ karma og inddirekte antyder hvem der har givet det, det er en fejl. Og den fejl er rettet mellem brugerne og jeg i PB. |
Køb ren argan olie her