Drop æ,ø eller å domæne som hovedside... Det holder ikke og du vil nå at fortryde det rigtig mange gange. køb domænet med ae, oe eller aa.
Hvis du vil have et æ, ø, eller å domæne, som du kan promovere i radio og tv, så lav en redirect til det samme domæne bare med ae, oe eller aa og lav din hjemmeside på det domæne.
Alle unicode-tegn til domænenavne, bliver snart åbnet, så der bliver fuld adgang til æ, ø, å. Dertil ikke sagt at der ikke kan forekomme problemer, i gamle browsere.
Men jeg ville brande det som køkkenservice.dk og redirecte det til kokkenservice.dk
Hvis folk ikke kan komme ind på køkkenservice.dk, så googler de det forhåbentlig, og så kommer kokkenservice.dk
Det er efter min mening den bedste løsning
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Emnet har været oppe at vende mange gange før, men lad mig da bare slå fast endnu en gang, at du handicapper dig selv meget alvorligt i forhold til både søgemaskiner og brugere, hvis du vælger at bruge danske tegn i dit primære (brand) domæne.
Hvis du søger her på Amino kan du finde alle argumenterne - eller du kan læse dem i en af de mange gode SEO bøger :)
Emnet har været oppe at vende mange gange før, men lad mig da bare slå fast endnu en gang, at du handicapper dig selv meget alvorligt i forhold til både søgemaskiner og brugere, hvis du vælger at bruge danske tegn i dit primære (brand) domæne.
Hvis du søger her på Amino kan du finde alle argumenterne - eller du kan læse dem i en af de mange gode SEO bøger :)
Ja sådan en god rigtig tyk SEO bog har jeg købt - men min kone har hugget den og læser løs i den