Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense Danmark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kontakter jeg Google adsense Danmark enten på mail eller tlf.

Jeg ville kontakte dem ang hvorfor jeg bliver banned hele tiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Arlo:
Jeg ville kontakte dem ang hvorfor jeg bliver banned hele tiden.

Er du blevet bannet én gang er du vel banned for livet, eller har de åbnet din konto og så lukket den igen senere?

... jeg ville ikke gøre mig de store forhåbninger. Har selv fulgt en bekendt på tæt hold, der var ude for det samme og såvidt jeg ved stadig er bannet her 2-3 år efter uden andet end det std. svar han fik ifbm. lukningen af kontoen (et link til en FAQ om ugyldige kliks).

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:18

Hej Tommy

Findes da et bedre alternativ ellers istedet for Google Adsense?

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Arlo:

Ikke jeg kender til, når vi snakker små sider med under 2.000 daglige besøgende. Hvis emnet er meget fokuseret kan man muligvis finde annoncer ved Euroads og lignende der performer ligeså godt, men jeg synes desværre at en stor del af deres er "spam"-surveys og at klikprisen for mit vedkommende har været væsentlig mindre end med Adsense (har testet alternativerne, for vil helst ikke være afhængig af nogen som kan smide en ud i morgen uden så meget som muligheden for en forklaring).

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:49

Arlo:

Hej Tommy

Med venlig Hilsen

Arlo

Der findes ikke bedre alternativer, men der findes andre alternativer. Prøv f.eks. Tradedoubler, de har en lignende løsning, dog ikke med nær så mange annoncører.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:50

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:52

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:32

Arlo:

Nu tillader jeg lige at blande mig. Jeg ved desværre ikke hvilke sider vi snakker om, som du forsøger at finde alternativer til?

Jo mere nicheagtig dit site er, jo nemmere er det at finde relevante annoncører til dit site, og direkte salg, hvis du har en god sælger og et godt site vil jeg vove at påstå i 90 % af tilfældene vil slå Adsense.

Jeg startede med at kontakte "platform A" tror jeg de hedder, fik udleveret en kode så de styrede annoncerne der blev vist, og fra tid til anden fik jeg så tilbud om at få en bestemt annoncør ind gennem en CPM aftale hvor man bliver betalt for visninger og ikke klik.

Jeg vil godt sige at det gav mig en god stabil og passiv indtægt, men jeg valgte alligevel at afbryde samarbejdet efter et par år, da mine brugere fik vist annoncer fra mange forskellige annoncører - og så de totalt ikke-relevante og desværre også nogle useriøse (for f.eks. Herbalife hvor man blev vist ind på en landingsside hvor man ikke fik at vide hvilket produkt man kunne få mere information om, FØR man havde udfyldt en formular - hvor man vel at mærke gav firmaet lov til at kontakte en telefonisk. (det kan jo så forekomme i flere af de forskellige netværk så intet ondt ord om Platform A som jeg startede hos i sin tid.)

Det vigtigste er ikke altid at kunne på antal unikke besøgende pr. dag - for hvad hjælper det at have 23000 unikke besøgende om dagen hvis de ser 1 side hver og forsvinder igen - så er det måske bedre at have 2000 besøgende der ser 20 sider hver i gennemsnit.

At bruge de forskellige affiliates-netværk som Tradedoubler, Adfair, Notabene og hvad de ellers alle sammen hedder kræver tid - meget tid efter min mening - så jeg synes du skal kikke på muligheden for at du selv eller en anden opsøger annoncørene direkte (men det kræver BÅDE unikke besøgende og sidevisninger (gerne mange - men man skal jo starte et sted, og husk på at det gjorde jeg også)

Jeg vil tro at det vil gå lige op i forhold til den tid du bruger (uanset om du vælger affiliate eller direkte salg) men jeg tror stadig på at det er de direkte salg som vil give dig den højeste indtjening.

Men igen, alt dette er udelukkende bseret på mine egne erfaringer.

For at komme dine muligheder lidt nærmere, vil det være rart at kende adressen på dit site, antal unikke besøgende, antal sidevisninger, og gerne flere detaljer hvis du vil ud med dem.

Held og lykke med dit site og mulighederne for indtjeningen på det.

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:33

Hej Aminoer

Hvor mange adsense blokke må man have pr site, jeg har fået afvide man må højst have 3 pr side.

Kan det passe, har nogle af jer erfaringer?

Når jeg selv er banned, kan jeg oprette en adsense account i et familimedlems navn med samme website?.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Arlo:

Hvor mange adsense blokke må man have pr site, jeg har fået afvide man må højst have 3 pr side.

Kan det passe, har nogle af jer erfaringer?

Ja, det gør de meget tydeligt opmærksom på.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)