Du kan vælge at byde mere end de 2000 ,- , og vinde auktionen, eller du kan lade være.
Jeg tror ikke på at det du sælger har en højere værdi end kr. 2000,- med mindre man hårdt står og mangler en voks leverandør.
Det gør jeg ikke, så sælg du bare til vores "ven" rengørings tossen, nu han tilsyneladende har så hårdt brug for det.
Og til KC rengøring
" Ved du selv hvad du er oppe mod, hvis du fortrækker dette så skal jeg til fredericia imoregen, så kan vi jo ta' den face 2 face? :)"
Hvis ikke du vil have at det opfattes som trussel, så må du lære at formulere dig ordentligt, men det er en naturlig ting at folk begynder på rygsvømning når de bliver afsløret i noget uheldigt.
Det var da sjovt hvordan denne tråd har ændret retning.
Skal vi ikke komme tilbage på sporet?
I kan evt. tage den diskussion med IDhair , Voks, Priser osv. i en anden seperat tråd, eller via. PM's / Mail?
Nogen der har lyst til at byde ind på dette? (Hvis ikke du ved hvad, læs post nr.: 1).
Det er relevante om du har tilladelser til at sælge disse produkter , hvad jeg forstår stiller de spørgsmål om dette ,.
Vis du ikke har tilladelse er det relevante
Er de ikke ægte er det relevant
Pris man kan få og fortjeneste synes jeg er relevante spørgsmål , ved køb af domæne
Svar på spørgsmålene og få højest mulig pris , for dit domæne.
Hej Malstrom
Jeg kan se du har givet mig minus på mit indlæg , nu var mit spørgsmålet som du kan se vidste du læser tråden endeligt hvad de andre spørger om i debatten lagersalg mv. derfor yderste relevante , med jeg ekstrem gerne have vide hvorfor jeg fortjener dette minus for det er yderste relevante , når nu engang de andre stiller spørgsmål om det. , tråd starter svar , så jeg har fået svar og lagersalg med mv.
Husk vidste du giver minus tilføjer du din mening i debatten uden at tilføje debatten indhold , jeg ved ej hvorfor du har givet mig minus denne gang så du må meget svare , da dit minus her ødelæggende for debatten for selvfølgelige vil jeg have vide hvorfor jeg fortjener dette minus , husk at give feedback hvorfor i stedet for minus , vis du er uenige , dette vil hjælpe en del mere da det debat her er et forum og hvor vi stille spørgsmål til hinanden og kan svare på spørgsmål , som gør amino.dk , til et godt og brugbar sted at være for os alle samme at være på
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
"Jeg er pisse sur over så usmagelig opførsel, på en side som amino.dk
Ved du selv hvad du er oppe mod, hvis du fortrækker dette så skal jeg til fredericia imoregen, så kan vi jo ta' den face 2 face? :)"
så vil de fleste opfatte der som en trussel.
Havde du et reelt ønske om at snakke stille og roligt, så kan det enten klares via telefonen. Der kommer aldrig noget godt ud af at 2 fremmede mødes hvor den ene er "pisse sur".
Der er ingen grund til for nogen af jer at toppes over det her projekt, men sælger kan jo kun være glad, for jo mere i toppes, des højere bliver prisen :-)
Derudover ligger domænet for tæt op af IDHair og jeg er ganske sikker på at IDHair har patenteret brug af ID til den type varer, så sitet ville blive lukket ned hvis de ikke vil acceptere tilstedeværelsen.
Du mener varemærke/trademark og ik patant forhåbentlig. Men nej IDHair kan umuligt have varemærke på ID, da det også står for det velankendte IDentifikation...
Men domænet ligger nok for tæt på IDvoks (wax er jo voks på engelsk!)
Derudover ligger domænet for tæt op af IDHair og jeg er ganske sikker på at IDHair har patenteret brug af ID til den type varer, så sitet ville blive lukket ned hvis de ikke vil acceptere tilstedeværelsen.
Du mener varemærke/trademark og ik patant forhåbentlig. Men nej IDHair kan umuligt have varemærke på ID, da det også står for det velankendte IDentifikation...
Men domænet ligger nok for tæt på IDvoks (wax er jo voks på engelsk!)
Der er da mange der forhandler ID voks uden at købe det af den danske grossist, jeg har forbindelser hvor jeg kan sælge en bøtte til 70 kr og stadig lave en 2,5 i forhold til indkøbsprisen.
Nu er IDvoks et dansk produkt, og sælges kun af et dansk firma og dettes agenture i EU. Så ovenstående er ik helt sandt!
Der er da mange der forhandler ID voks uden at købe det af den danske grossist, jeg har forbindelser hvor jeg kan sælge en bøtte til 70 kr og stadig lave en 2,5 i forhold til indkøbsprisen.
Nu er IDvoks et dansk produkt, og sælges kun af et dansk firma og dettes agenture i EU. Så ovenstående er ik helt sandt!