Et logo, en facebook-gruppe, et-hjemmeside-design + custom-coded system + en leverendør tilknyttet samt en eller flere møder med mig, hvor vedkommende bliver sat ind i hele ideen og får videregivet hele ideen med alle de små detaljer, så det er ikke kun domænet.
Så er spørgsmålet bare, hvorfor du kun oplyser 50% af det fra start?
Et godt råd. Opret en ny annonce med alle info i. Dvs alt det du mangler fra ovenstående tekst får du skrevet med!!!
Du sender et link til alle der har budt, så de ved at der er en ny annonce, for så ved alle hva de byder på, og hva de evt køber.
Ja eller hvad med at sætte skidtet til salg på Aminos virksonhedsbørs, så ku man slippe for alt det udenoms fnidder og kommunikere direkte med folk der har en reel interesse i produktet.
Men når du finder ud af at ham den anden der har budt næppe er seriøs ( han byder tilsyneladende på alt der bliver slået op herinde ) så må du vende tilbage til os andre.
Lad nu være med at afsløre din leverandør overfor ham inden du har fået pengene af ham.
Ja eller hvad med at sætte skidtet til salg på Aminos virksonhedsbørs, så ku man slippe for alt det udenoms fnidder og kommunikere direkte med folk der har en reel interesse i produktet.
Men når du finder ud af at ham den anden der har budt næppe er seriøs ( han byder tilsyneladende på alt der bliver slået op herinde ) så må du vende tilbage til os andre.
Lad nu være med at afsløre din leverandør overfor ham inden du har fået pengene af ham.
Mine 5 cent :)
Der er da ikke meget fornuft over og blive ved med og nævne mig!
Jeg tror i sidste ende yusuf nok skal finde en fornuftig køber...
... Yusuf, la nu være med og tage undertøjs gutten, han er kun ude på og snyde dig? ;)
Jeg kan se du har givet mig minus på mit indlæg , nu var mit spørgsmålet som du kan se vidste du læser tråden endeligt hvad de andre spørger om i debatten lagersalg mv. derfor yderste relevante , med jeg ekstrem gerne have vide hvorfor jeg fortjener dette minus for det er yderste relevante , når nu engang de andre stiller spørgsmål om det. , tråd starter svar , så jeg har fået svar og lagersalg med mv.
Husk vidste du giver minus tilføjer du din mening i debatten uden at tilføje debatten indhold , jeg ved ej hvorfor du har givet mig minus denne gang så du må meget svare , da dit minus her ødelæggende for debatten for selvfølgelige vil jeg have vide hvorfor jeg fortjener dette minus , husk at give feedback hvorfor i stedet for minus , vis du er uenige , dette vil hjælpe en del mere da det debat her er et forum og hvor vi stille spørgsmål til hinanden og kan svare på spørgsmål , som gør amino.dk , til et godt og brugbar sted at være for os alle samme at være på
Fordi dit indlæg var en gang vrøvl efter min mening... Trådstarter havde netop bedt om at en sådan diskussion blev ført andet steds.
Desuden er man nødt til at læse dit indlæg en 2-3 gange for at forstå hvad du skriver. Første gang var jeg ... "ahva" da jeg læste dit indlæg?
Håber du kan bruge svaret til noget, nu du efterlyste det. Desuden mindes jeg ikke du gav mig kommentarer vedr. hvorfor du i en anden tråd gav mig negativ score.. eller husker jeg helt galt?
ja han spurgte om det hvorfor jeg svaret , han svaret tilbage,, sådan køre en debat , spørger og svarer tilbage vidste man ikke forstår noget + og - forstår jeg ikke hvorfor tit derfor spørger jeg hvorfor minus , da det er et debat forum dette hvor man hjælper hinanden , et plus eller minus kan intet bruges til vis man ikke forstår hvorfor derfor spørger jeg
jeg synes bestemt ikke det var vrøvl
køre mine indlæg igennem word for stave fejl ,med jeg bytter lidt nogle gange rundt på ord ved jeg godt., og kan ikke gøre noget ved dette problem desværre
Desuden er vi ikke alle verdens mester i at stave , så du tage den tid nogle gange et indlæg går at læse for nogle er ordblinde mv. så god ting er at kommentere et indlæg det du ikke forstår , så jeg tager dit indlæg som også en personlige holdning at du er modstander af ordblinde og andre med handikap
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows