tror du har misforstået noget helt her ''min IKKE ven'' ;)
Jeg ringer ikke og ''sladre'' tvært imod-
Men nu kan du da få heeeeeele historien:
Jeg ringede til idHair for et stykke tid siden, for og høre om mulighederne for og forhandle deres produkter (jeg vidste godt de var lig nul) men hvad, det var en meget fin mand jeg fik igennem og fik af vide det var deres salgschef.
Jeg kunne jo så ikke købe deres produkter hvilket han beklagede, og sagde at disse regler vil blive lavet om.
Jeg sagde så hvordan det kunne være de ikke solgte til ''ikke registrede frisøre'', og forklarede at jeg havde fået masser af tilbud fra bla. frisøre, hvislket han jo ikke kunne forstå.
Videre kunne jeg jo så sige at man mange steder kunne købe voksen, til under de priser han sagde jeg skulle ta' for og være sikker på de ikke vil ''komme efter mig''
Han begyndte så og fortælle mig omkring de regler de gav' til deres frisøre, allerede der hoppede det hele af for ham, for her i viborg har vi en frisør som sælger voksen til 75 kr. det er faktisk en kæde, har det vist sig.
Det blev forklaret lidt tungt, men håber du forstår meningen, hvis du har læst dette, har du nok alligevel ikke så meget andet og bruge din tid på ;)