Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

E-Concepter:

Hej Yusuf

Der er da mange der forhandler ID voks uden at købe det af den danske grossist, jeg har forbindelser hvor jeg kan sælge en bøtte til 70 kr og stadig lave en 2,5 i forhold til indkøbsprisen.

Men hvad skal du ha for hele skidtet  500,- ? det er vel en fair pris for domænet ikk´

Så køber jeg det af dig med det samme. 

Import af idHair?

Så vidt jeg ved er idHair dansk og sælges i norge og sverige også

Så at man kan finde det via import fra andre lande er nyt, er det ægte varer?

Hvis du vil sælge til os så kontakt mig på info@rengoringssalg.dk / hvis det er ægte varer vi taler om :)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 02:16

Hej Rasmus

Har du ikke lige fortalt at du ringer til ID hair´s salgschef og sladrer når du finder nogen du kan købe det billigt af.

Min tid er ikke til sådan noget pjat desværre, du må lege din leg med nogle andre min ven.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 02:28

tror du har misforstået noget helt her ''min IKKE ven'' ;)

Jeg ringer ikke og ''sladre'' tvært imod-

Men nu kan du da få heeeeeele historien:

Jeg ringede til idHair for et stykke tid siden, for og høre om mulighederne for og forhandle deres produkter (jeg vidste godt de var lig nul) men hvad, det var en meget fin mand jeg fik igennem og fik af vide det var deres salgschef.

Jeg kunne jo så ikke købe deres produkter hvilket han beklagede, og sagde at disse regler vil blive lavet om.

Jeg sagde så hvordan det kunne være de ikke solgte til ''ikke registrede frisøre'', og forklarede at jeg havde fået masser af tilbud fra bla. frisøre, hvislket han jo ikke kunne forstå.

Videre kunne jeg jo så sige at man mange steder kunne købe voksen, til under de priser han sagde jeg skulle ta' for og være sikker på de ikke vil ''komme efter mig''

Han begyndte så og fortælle mig omkring de regler de gav' til deres frisøre, allerede der hoppede det hele af for ham, for her i viborg har vi en frisør som sælger voksen til 75 kr. det er faktisk en kæde, har det vist sig.

Det blev forklaret lidt tungt, men håber du forstår meningen, hvis du har læst dette, har du nok alligevel ikke så meget andet og bruge din tid på ;)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Det var da sjovt hvordan denne tråd har ændret retning.

Skal vi ikke komme tilbage på sporet?

I kan evt. tage den diskussion med IDhair , Voks, Priser osv. i en anden seperat tråd, eller via. PM's / Mail?

Nogen der har lyst til at byde ind på dette? (Hvis ikke du ved hvad, læs post nr.: 1).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BILLIGE3DBRILLER.DK:

I kan evt. tage den diskussion med IDhair , Voks, Priser osv. i en anden seperat tråd, eller via. PM's / Mail?

Nogen der har lyst til at byde ind på dette? (Hvis ikke du ved hvad, læs post nr.: 1).

Det er relevante om du har tilladelser til at sælge disse produkter , hvad jeg forstår stiller de spørgsmål om dette ,.

Vis du ikke har tilladelse er det relevante

Er de ikke ægte er det relevant

Pris man kan få og fortjeneste synes jeg er relevante spørgsmål , ved køb af domæne

Svar på spørgsmålene og få højest mulig pris , for dit domæne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:17

Send mere til mig: Lasse@lykkemedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Mikael christiansen:

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Det er relevante om du har tilladelser til at sælge disse produkter , hvad jeg forstår stiller de spørgsmål om dette ,.

Vis du ikke har tilladelse er det relevante

Er de ikke ægte er det relevant

Pris man kan få og fortjeneste synes jeg er relevante spørgsmål , ved køb af domæne

Svar på spørgsmålene og få højest mulig pris , for dit domæne.

Som jeg har sagt adskillige gange før, så er ideen ikke kommet længere end på papiret!

1) Det vil jo i teorien ikke kræve nogen tilladelse for IDwax.dk at sælge voksen, da siden jo kommer til at fungere som en "salgs-portal" for frisøren.
 - Frisøren som skal levere voksen, og sælge denne til IDwax.dk som så sælger den videre via. IDwax.dk FOR frisøren = Frisøren der skal have tilladelsen. (Kan du følge mig i dette? Eller er det for uklart? )

---

2) Er de ikke ægte er det relevant
For det første, er det ikke mig som kan skaffe voksen så billigt, du må spørge personen som kan!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:10

Wow, det er noget af en ændring i tråden :)

Jeg vil lige prøve at redde ud i trådene, så godt jeg kan..

• Det er lovligt at sælge ID voks i Danmark, uanset om du er frisør eller ej. Forskellen ligger i at hvis man ikke er registreret frisør, kan det være vanskeligt at købe. Det er dog langt fra umuligt.
  • Såvidt jeg ved findes der ikke uægte ID voks.

Jeg synes godt om konceptet, dog kan der være lidt problem med domænet. Men selve konceptet er fint, men man kunne jo blot finde et nyt domæne 'HentVoks.dk' eller andet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:23

Casper Blom:

Wow, det er noget af en ændring i tråden :)

Jeg vil lige prøve at redde ud i trådene, så godt jeg kan..

• Det er lovligt at sælge ID voks i Danmark, uanset om du er frisør eller ej. Forskellen ligger i at hvis man ikke er registreret frisør, kan det være vanskeligt at købe. Det er dog langt fra umuligt.
  • Såvidt jeg ved findes der ikke uægte ID voks.

Jeg synes godt om konceptet, dog kan der være lidt problem med domænet. Men selve konceptet er fint, men man kunne jo blot finde et nyt domæne 'HentVoks.dk' eller andet.

Hej Casper,

Det er ikke helt så simpelt, da frisører ikke normalt gider ekspedere uden at tjene noget. Men jeg har fundet en løsning på hvordan det kan gøres, men det er for begrænset med ID voks.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:18

Lagersalg:

Man kunne jo have en ven der var frisør, som var villig til det :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)