Godaften iværksættere!Har du planer om at starte egen virksomhed i form af en e-shop med mulighed for en god og omsætning. Så har jeg et koncept, som kan give dig dette. Grunden til at jeg vil sælge dette, er at jeg i forvejen allerede driver én e-shop, og at jeg nok har taget en for stor mundfuld til at jeg kan synke, ved at kaste mig ud i dette projekt. Jeg syntes det er syndt at ideen går til spilde, da jeg ser et stort potentiale i den men desværre ikke har tiden til at føre den ud i livet. Hvad får du med i ”pakken”. Det du får er følgende: Koncept, logo, domæne, hjemmeside-design og en Facebook-gruppe med 136 medlemmer. (02.01.2010). http://www.facebook.com/group.php?gid=229346250539
· * En traditionel webshop. ·
* Afhent-selv-service. Det der skal sælges
er: Traditionel webshop (A)Afhent-selv-service
Der findes et par store sider som sælger voks i alle afskygninger, jeg nævner ingen navne, men alle burde være klar over hvem det er. Der er ingen ide i at lave en webshop, som sælger en vare til den samme pris som konkurenten og levere præsis den samme service. Det er her man skal skille sig ud. Hvordan kan jeg sælge
en vare billigere end mine ”store” konkurenter? ELLER… Du kan eliminere fragten, derved kan du tjene mellem 10 – 25
kroner ekstra. pr. ordre. Hvordan? 1 x ID Voks – Extreme
Titanium: 78 DKK Total………………………………………...: 103 DKK – for en enkelt bøtte voks.
Dette er et eksempel på hvordan _du_ skal sælge varen. 1 x ID Voks – Extreme
Titanium: 85 DKK Total………………………………...: 85 DKK – for en enkelt bøtte voks.
Læs venligst afsnit (A) under ”Selve
ideen!” Dette var
bare en lille del af hele ideen. Såfremt du er interesseret og ønsker mere viden om, hvor du skal få voksen fra og yderligere info om hvordan jeg havde tænkt mig det hele skulle fungere, med logistik, økonomi, system osv.
Så skriv en mail til.: yusuf [snabel-@] erdogmus.dk ..eller afgiv bud herinde.
Kom med jeres bud.
Med venlig
hilsen
|
Der er du vist kommet lidt i klemme er du ikke?
Man skal være frisør for at handle hos IDHair, så det er ikke alle og enhver der kan købe ID Voks. Derudover ligger domænet for tæt op af IDHair og jeg er ganske sikker på at IDHair har patenteret brug af ID til den type varer, så sitet ville blive lukket ned hvis de ikke vil acceptere tilstedeværelsen.
At tro man i dag med en nystartet shop kan få 85 for en ID voks er lidt utopisk. Der er en del sider der allerede sidder på det marked, og der vil ikke være plads til folk der kun har fokus på ID voks.
Men held og lykke og Godt Nytår