Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften iværksættere!

Har du planer om at starte egen virksomhed i form af en e-shop med mulighed for en god og omsætning. Så har jeg et koncept, som kan give dig dette.

Grunden til at jeg vil sælge dette, er at jeg i forvejen allerede driver én e-shop, og at jeg nok har taget en for stor mundfuld til at jeg kan synke, ved at kaste mig ud i dette projekt.

Jeg syntes det er syndt at ideen går til spilde, da jeg ser et stort potentiale i den men desværre ikke har tiden til at føre den ud i livet.

Hvad får du med i ”pakken”.

Det du får er følgende: Koncept, logo, domæne, hjemmeside-design og en Facebook-gruppe med 136 medlemmer. (02.01.2010). http://www.facebook.com/group.php?gid=229346250539

Selve ideen!
Ideen er relativ simpel: En e-shop som fungere på 2 måder.

·         * En traditionel webshop.

·         * Afhent-selv-service.

Det der skal sælges er:
ID Voks , til at starte med var planen at sælge: Extreme Titanium og Hard Gold.

Traditionel webshop
Kunden kan gå ind på siden, vælge produkter og købe disse, varene sendes med Post Danmark til kundens adresse.

(A)Afhent-selv-service
Kunden køber sin voks på vores hjemmeside.
à Kunden får tilsendt en afhentningskvittering. (Pr. mail)
àKunden kan afhente sin voks hos en tilfældig frisør som har et samarbejde med os.
à Kunden afhenter sin vare hos frisøren, derved sparer kunden fragten.

Der findes et par store sider som sælger voks i alle afskygninger, jeg nævner ingen navne, men alle burde være klar over hvem det er.

Der er ingen ide i at lave en webshop, som sælger en vare til den samme pris som konkurenten og levere præsis den samme service.

Det er her man skal skille sig ud.

Hvordan kan jeg sælge en vare billigere end mine ”store” konkurenter?
Du kan sælge billigere, men dette giver en mindre fortjeneste.
Du kan købe stort hjem, få varen billigere, sælge billigt, og derved tjene lidt mere pr. salg.

ELLER…

Du kan eliminere fragten, derved kan du tjene mellem 10 – 25 kroner ekstra. pr. ordre.

Hvordan?
Dette er et eksempel på hvordan en normal webshop, med fragt etc. sælger varen.

1 x ID Voks – Extreme Titanium:  78 DKK
1 x Fragt                                              :   25 DKK

Total………………………………………...: 103 DKK – for en enkelt bøtte voks.

Dette er et eksempel på hvordan _du_ skal sælge varen.

1 x ID Voks – Extreme Titanium:  85 DKK
1 x Fragt                                              :00 DKK

Total………………………………...: 85 DKK – for en enkelt bøtte voks.

Kunden sparer 18 kroner på én bøtte.

Hvordan skal kunden så få sine produkter?
Det er her Afhent-selv-service kommer ind i billedet.

Læs venligst afsnit (A) under ”Selve ideen!”

Dette var bare en lille del af hele ideen.

Vil ikke røbe det hele her inde, men du kan tænke dig til resten?

Såfremt du er interesseret og ønsker mere viden om, hvor du skal få voksen fra og yderligere info om hvordan jeg havde tænkt mig det hele skulle fungere, med logistik, økonomi, system osv.

Så skriv en mail til.: yusuf [snabel-@] erdogmus.dk

..eller afgiv bud herinde. 

Så skal jeg fremsende yderligere info i løbet af de næste par dage.

Kom med jeres bud.

Med venlig hilsen
Yusuf

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:12

Der er du vist kommet lidt i klemme er du ikke?

Man skal være frisør for at handle hos IDHair, så det er ikke alle og enhver der kan købe ID Voks. Derudover ligger domænet for tæt op af IDHair og jeg er ganske sikker på at IDHair har patenteret brug af ID til den type varer, så sitet ville blive lukket ned hvis de ikke vil acceptere tilstedeværelsen.

At tro man i dag med en nystartet shop kan få 85 for en ID voks er lidt utopisk. Der er en del sider der allerede sidder på det marked, og der vil ikke være plads til folk der kun har fokus på ID voks.

Men held og lykke og Godt Nytår

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Lagerslag123 - JEN:

Man skal være frisør for at handle hos IDHair, så det er ikke alle og enhver der kan købe ID Voks. Derudover ligger domænet for tæt op af IDHair og jeg er ganske sikker på at IDHair har patenteret brug af ID til den type varer, så sitet ville blive lukket ned hvis de ikke vil acceptere tilstedeværelsen.

At tro man i dag med en nystartet shop kan få 85 for en ID voks er lidt utopisk. Der er en del sider der allerede sidder på det marked, og der vil ikke være plads til folk der kun har fokus på ID voks.

Jeg er ikke kommet i nogen klemme, tvært imod.

Jeg har bare ikke tiden til at starte det op, jeg har heller ikke lagt hele ideen på "bordet" endnu.

Jeg ved udemærket godt at man skal være registreret frisør for at købe hos dem.

Det er her et samarbejde med de frisøre som man har en aftale om  "afhent-selv-service" kommer ind i billedet.

IDwax.dk skal købe voksen af frisøren, den til god pris, og sælge varen samt markedsføre og forøge indtjening hos frisøren, en win-win situation for begge parter.

-

Jo tak, og i lige måde :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:20

Hej yusuf.

Jeg ved vi tidligere har skrevet omkring voks, men din ide er jo faktisk ret så genial.

Er det fordi jeg ikke har kunne levere voks til dig alligevel?

Jeg byder gerne ind på dit koncept.

Har du fundet nogen samarbejdspartnere?

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26

Kc rengøringsartikler:

Hej yusuf.

Jeg ved vi tidligere har skrevet omkring voks, men din ide er jo faktisk ret så genial.

Er det fordi jeg ikke har kunne levere voks til dig alligevel?

Jeg byder gerne ind på dit koncept.

Har du fundet nogen samarbejdspartnere?

Hej!

En af grundene er blandt andet at du ikke kunne levere, og at jeg ikke orkede at finde en anden der kunne levere i en "flydende strøm" / altså, ikke en engangs-leverence.

Jeg driver også www.billige3dbriller.dk , som jeg har planer for, og med sølle 24 timer i et døgn, + skole, lektier, venner, fester osv. (I ved, det unge laver nu til dags). så må jeg prioritere mine projekter, og der vejer  www.billige3dbriller.dk tungere end IDwax.dk.

Men syntes selv ideen er god :) - Et spild hvis ikke den bliver udnyttet..

-

Hvad mener du med samarbejdspartner? I hvilken forstand?

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:27
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 00:31

Hvad er så forskellen på ideen og at gå ned til frisøren og bare købe en bøtte med voks? :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:31

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Lagerslag123 - JEN:

Jeg er ikke kommet i nogen klemme, tvært imod.

Jeg har bare ikke tiden til at starte det op, jeg har heller ikke lagt hele ideen på "bordet" endnu.

Jeg ved udemærket godt at man skal være registreret frisør for at købe hos dem.

Det er her et samarbejde med de frisøre som man har en aftale om  "afhent-selv-service" kommer ind i billedet.

IDwax.dk skal købe voksen af frisøren, den til god pris, og sælge varen samt markedsføre og forøge indtjening hos frisøren, en win-win situation for begge parter.

-

Jo tak, og i lige måde :)

Ok der faldt tiøren Smile

Godt udtænkt koncept, eneste minus er så at det kun er ID voks der signaleres, da DFI, AmericanCrew, Sebastian m.fl. jo også sælges jævnt.

Mvh

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35

Aron:

Hvad er så forskellen på ideen og at gå ned til frisøren og bare købe en bøtte med voks? :)

En bøtte koster typisk 125 kroner hos frisøren.

Mens du ved at købe den gennem IDwax.dk f.eks. kan få den til, 85 kroner.

Du sparer: 40 kroner på EN bøtte.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37

lyder interessant , med er der garanti for du har masser af aftaler på forhånd , så det er bare at levere varen .?

Angående domænet er garanti for det ikke strider imod nogle domæne regler ?

Hvorfor ansætter du ikke bare nogle folk ? Når du har aftaler i orden

jeg synes det er besværligt at sætte sig ind i en ny virksomhed ,

værdisætte kan jeg ikke det er sikkert mere værd for dig du har kundekontakte i forvejen

Held og lykke med projektet og godt nytårYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)