Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan blokerer man for World of Warcraft på sit hjemmenetværk ?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle,

Tak for alle tilbagemeldinger og gode råd! Da en masse snakken frem og tilbage med sønnen ikke virkede overhovedet - bestemte vi os for at slukke for nettet hver hverdags aften kl. 22. Det kostede et par dage med skænderier.....men nu, 3 uger senere er han meget gladere, mere aktiv og harmonisk igen, ikke mindst fordi nu får han sin nattesøvn!. Selvfølgelig spiller han stadig wow, men han virker ikke så "hooked" og desperat længere efter at spille.  Og han virker igen tændt på sin sport. Selvom nettet har været tændt om natten i weekenden, har han ikke spillet synderligt meget dér alligevel - bare så skønt.

Det virker som om, jeg havde 2 forskellige drenge, ham som hele sidste efterår drev os til vanvid med sin spillemani, var moody, træt og ugidelige - og så ham som passer sin skole, sport, sportsvenner og virker glad igen. Så selvom det kostede på popularitets kontoen at cutte nettet for ham om aftenen/natten, så har det været skænderierne værd!

Mange hilsener Pernille

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:52

Det kan godt være hun mener han er afhængige af spillet. Men har hun kigget på hvor meget han vinder ved det? For jo der er faktisk gevinster.

Jeg var selv en ung gut der brugte meget tid foran skærmen, det gør jeg sådan set stadigvæk nu er det bare mere arbejde, men hvis ikke det var for counter-strike og andre spil var jeg aldrig blevet så god til engelsk som jeg er, jeg havde aldrig fået interessen for iværksætteri og organisation, jeg havde aldrig fået det sociale netværk som jeg i dag bruger på mange sjove tidspunkter.

Der udover var f.eks. counter-strike en rigtig god afstresser og jeg bruger det stadigvæk når jeg virkelig vil slappe af. For der skal satme tænkes.
Den der firkantede holdning med HJÆLP min søn spiller for meget, den holder ikke. Sæt dig ned og se det fra hans side. Og gerne kig på hvad får han ud af det. Og derefter tager du så snakken med ham om hvordan du ser det og hvordan du opfatter hans side af sagen. Unge mennesker lytter altså bedst når forældrene også lige sætter sig lidt ind i tingene.

Min far havde samme bekymring som hende dengang jeg var ung, den dag i dag bifalder han de mange timer jeg brugte dengang og kan se de ikke var spildte. Det er bl.a. pga. de gamle tider jeg nu har fået den elevplads jeg har. Jeg har mange venner som har det samme at berette som mig, at dette faktisk er meget givende.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:57

Morten Espersen:

Det kan godt være hun mener han er afhængige af spillet. Men har hun kigget på hvor meget han vinder ved det? For jo der er faktisk gevinster.

Jeg var selv en ung gut der brugte meget tid foran skærmen, det gør jeg sådan set stadigvæk nu er det bare mere arbejde, men hvis ikke det var for counter-strike og andre spil var jeg aldrig blevet så god til engelsk som jeg er, jeg havde aldrig fået interessen for iværksætteri og organisation, jeg havde aldrig fået det sociale netværk som jeg i dag bruger på mange sjove tidspunkter.

Der udover var f.eks. counter-strike en rigtig god afstresser og jeg bruger det stadigvæk når jeg virkelig vil slappe af. For der skal satme tænkes.
Den der firkantede holdning med HJÆLP min søn spiller for meget, den holder ikke. Sæt dig ned og se det fra hans side. Og gerne kig på hvad får han ud af det. Og derefter tager du så snakken med ham om hvordan du ser det og hvordan du opfatter hans side af sagen. Unge mennesker lytter altså bedst når forældrene også lige sætter sig lidt ind i tingene.

Min far havde samme bekymring som hende dengang jeg var ung, den dag i dag bifalder han de mange timer jeg brugte dengang og kan se de ikke var spildte. Det er bl.a. pga. de gamle tider jeg nu har fået den elevplads jeg har. Jeg har mange venner som har det samme at berette som mig, at dette faktisk er meget givende.

Han har ikke vundet noget han ikke kunne få ved at fortsætte hans sport og være social med hans skole og kammerater? Jo han kan owne 2 andre i arena med hans vilderen Human Paladin med det vildeste Retri gear! :) Det er ikke sundt at sidde 8-16 timer om dagen og spilde det samme spil i dit værelste med gardinerne rullet for , 10 tomme 2liters cola flasker og tallerkner oer det hele.. (lidt firkantet set:) )

Den eneste grund til jeg fik rigtige gode venner i WOW var at jeg ikke havde andet at gå op i og bruge tid på. Jeg var den lille tykke dreng i klassen der lå nederst i bunken og fik bøget ribben, så for mig har der været en gevindst, men jeg har også tabt på det.

Er glad for trådstarter fandt en løsning med ham! Det lød til at være en god løsning som heldigvis også virkede :) TIllykke med din "nye" søn!:D

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:00

/Shock

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:00

Flot Pernille !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:06

Super flot, Pernille!

Tillykke til både dig og din søn.Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:24

Dejligt i fandt en løsning i begge kan acceptere

Tillykke

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:52

JA man kan gå ind på World Of Warcrafts hjemme side: Wow-europe.com og så kan man gå ind inder parental control og så kan man styre hvor lang tid dit barn kan spille.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)